Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Swiss O'par Wenkbrauw/Wimper verf

Asiya
18-01-2007, 04:03

Lieve Dames Wie heeft hier ervaring met deze product:confused: Is het makkelijk aan te brengen en worden je wenkbrauwen of wimpers echt mooier van? En zie je wel echt duidelijk verschil? Heb ook gehoord dat je dan niet meer hoeft bij te tekenen, is dit ook waar? Zelf denk ik eraan om de bruine kleur te kopen omdat ik licht bruin haar heb maar ben bang dat het niet eens intrekt en dat ik me geld gewoon vergooi want het is toch zo'n 12 tot 15 euro Kortom is het de geld waard?

Selma22
18-01-2007, 19:42
Hey meid, ik heb voor je als je wilt, maar wel de zwarte kleur.. Je mag het zo bij mij op komen halen, ik hoor het van je..

Asiya
18-01-2007, 20:42
Hey meid, ik heb voor je als je wilt, maar wel de zwarte kleur.. Je mag het zo bij mij op komen halen, ik hoor het van je.. Hoezo heeft het niet voor je gewerkt?

Asiya
18-01-2007, 20:58
Niemand ervaring:confused:

Selma22
18-01-2007, 22:04

Meid waar lees je dat terug dat het 'niet gewerkt' heeft? Ik heb het bij mn zus gedaan, zij heeft hele lichte en ze wilde een tintje donkerder.. Ik vond het heel mooi bij haar.. Dus mijn ervaring hiermee is positief..

fantasia
19-01-2007, 23:58
ik heb zelf hele licht wenkbrauwen en gebruik het ook en het werkt wel het hangt ervan af hoe donker of hoe licht jij je wenkbrauwen wilt verfen maar het werkt wel

Arabische_Meid
25-05-2007, 16:52
Ik heb het net gehaald. maar dames hoe doe je het op je wenkbrauwen? Hoelang moet het intrekken en hoe verwijder je het ? Er zit enkel een handleiding in voor je wimpers :confused: