Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe slecht ben ik eigenlijk...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

PeterN
15-08-2003, 18:56

...als atheistische, musicerende (met digitale apparatuur), sex gehad hebbende (en nog niet getrouwd zijnde) nederlander in de ogen van een moslim(a)?

grendel
15-08-2003, 19:14
Origineel gepost door PeterN ...als atheistische, musicerende (met digitale apparatuur), sex gehad hebbende (en nog niet getrouwd zijnde) nederlander in de ogen van een moslim(a)? Hahaha,.... Als je je laat besnijden,......... :D Moslim wordt,........................ :D dus aan de Ramadan doet, 5 keer per dag bidden, enz. ..........heb je nog een heel kansje :D :zwaai:

KING_ZITA
15-08-2003, 19:26
Origineel gepost door grendel Hahaha,.... Als je je laat besnijden,......... :D Moslim wordt,........................ :D dus aan de Ramadan doet, 5 keer per dag bidden, enz. ..........heb je nog een heel kansje :D :zwaai: Kop dicht Grendel.... Laat die jongen naar de hel gaan.... Meer ruimte voor mij in het hiernamaals.... Trouwens... Ik ben volgende week in Amsterdam.... We should go for a cup of coffee......

Heiba
15-08-2003, 19:32
Origineel gepost door PeterN ...als atheistische, musicerende (met digitale apparatuur), sex gehad hebbende (en nog niet getrouwd zijnde) nederlander in de ogen van een moslim(a)? Hoe slecht? Gewoon, je bent gewoon een Kafir, gewoon dwalend. Onwetend. Kan er niet veel meer van maken, weet niet of ik onwetendheid, en dwaling mag omschrijven als "slecht zijn". Oordelen over mensen laat ik over aan Allah swt. ;) Aldus een Moslima!

MELILLENSE
15-08-2003, 19:32

Origineel gepost door PeterN Hoe slecht ben ik eigenlijk...als atheistische, musicerende (met digitale apparatuur), sex gehad hebbende (en nog niet getrouwd zijnde) nederlander in de ogen van een moslim(a)? In de ogen van een echte moslim(a)......gewoonweg niet. Zolang je de moslim(a)(s) respecteert om wie ze zijn en de Islam niet in een slecht daglicht stelt. Er is dan geen enkele reden om een niet-moslim te beoordelen als slechte mens.....dat laten we wijselijk over aan Allah(swt), zoals Hij ook over de moslim(a)(s) zal oordelen. Gegroet. MELILLENSE :belgie:

Heiba
15-08-2003, 19:34
Origineel gepost door MELILLENSE In de ogen van een echte moslim(a)......gewoonweg niet. Zolang je de moslim(a)(s) respecteert om wie ze zijn en de Islam niet in een slecht daglicht stelt. Er is dan geen enkele reden om een niet-moslim te beoordelen als slechte mens.....dat laten we wijselijk over aan Allah(swt), zoals Hij ook over de moslim(a)(s) zal oordelen. Gegroet. MELILLENSE :belgie: :D Hey broeder! Je denkt hetzelfde hoe ik erover denk! (weet je zeker dat je geen moslimA bent, :giechel: ) Wa salaamoe alaikoem!!!

grendel
15-08-2003, 19:36
Origineel gepost door KING_ZITA Kop dicht Grendel.... Laat die jongen naar de hel gaan.... Meer ruimte voor mij in het hiernamaals.... Trouwens... Ik ben volgende week in Amsterdam.... We should go for a cup of coffee...... Haha, .........Queen Zita, hoe gaat het, pikkie :D Je weet dat Grendel NEVER zijn kop dicht houdt,... dus dat kopje koffie lijkt mij geen goed idee. Of je moet een persoonsverandering hebben gehad. ;)

sahira
15-08-2003, 19:42
Origineel gepost door MELILLENSE In de ogen van een echte moslim(a)......gewoonweg niet. Zolang je de moslim(a)(s) respecteert om wie ze zijn en de Islam niet in een slecht daglicht stelt. Er is dan geen enkele reden om een niet-moslim te beoordelen als slechte mens.....dat laten we wijselijk over aan Allah(swt), zoals Hij ook over de moslim(a)(s) zal oordelen. Gegroet. MELILLENSE :belgie: :goedzo:

Heiba
15-08-2003, 19:43
Origineel gepost door grendel Haha, .........Queen Zita, hoe gaat het, pikkie :D Je weet dat Grendel NEVER zijn kop dicht houdt,... dus dat kopje koffie lijkt mij geen goed idee. Of je moet een persoonsverandering hebben gehad. ;) Ik maak wel een bordje couscous voor jullie dan krijgen jullie het zo druk met eten dat er geen tijd meer is om te bakkeleien over niets.

grendel
15-08-2003, 19:45
Origineel gepost door _CUTEY_ Ik maak wel een bordje couscous voor jullie dan krijgen jullie het zo druk met eten dat er geen tijd meer is om te bakkeleien over niets. Hahaha, dat is lief van je, "collega" ;) Maar ik maak maar een geintje, ik weet zeker dat Zita niet is WIE hij lijkt te zijn.

PeterN
15-08-2003, 19:48
Origineel gepost door KING_ZITA Laat die jongen naar de hel gaan.... Meer ruimte voor mij in het hiernamaals....Met alle reeds gestorven mensen denk ik niet dat ruimtegebrek iets om je zorgen over te hoeven maken in het hiernamaals. Maar bedankt dat je me de hel toewenst, respect voor andersdenkenden is altijd een goed houvast om oprechte moslims te herkennen...[/quote] Origineel gepost door KING_ZITA Gewoon, je bent gewoon een Kafir, gewoon dwalend. Onwetend.Dank je, dat klinkt in elk geval al een stuk beter dan 'slecht' - of een verwensing naar de hel. (even nieuwsgierig: is dit ook een benaming voor christenen?) Trouwens, is het niet wat respectloos om een woord voor niet-moslims te hebben dat dwalend en onwetend betekent?

MELILLENSE
15-08-2003, 19:53
Origineel gepost door _Cutey_ :D Hey broeder! Je denkt hetzelfde hoe ik erover denk! (weet je zeker dat je geen moslimA bent , :giechel: ) Wa salaamoe alaikoem!!! Salaam aleikoem _Cutey_ Zeker weten! Tenzij de badkamerspiegel mij al jaren bedriegt :giechel: Ma3a salama . MELILLENSE :belgie:

Heiba
15-08-2003, 20:04
Origineel gepost door MELILLENSE Salaam aleikoem _Cutey_ Zeker weten! Tenzij de badkamerspiegel mij al jaren bedriegt :giechel: Ma3a salama . MELILLENSE :belgie: :hihi: Het zou je maar gebeuren... Ja dan sta je wel raar te kijken he? :giechel:

Heiba
15-08-2003, 20:07
Origineel gepost door PeterN Dank je, dat klinkt in elk geval al een stuk beter dan 'slecht' - of een verwensing naar de hel. (even nieuwsgierig: is dit ook een benaming voor christenen?) Trouwens, is het niet wat respectloos om een woord voor niet-moslims te hebben dat dwalend en onwetend betekent? Neen, de christenen noemen wij gelovigen. & Nee, het heeft niks met respectloosheid te maken. Kafir, betekent gewoon "een niet-moslim". Het is niet netals wat christenen zeggen "ketter", dat is wel een scheldwoord. Kafir heeft een hele andere lading, is een breder begrip.

PeterN
15-08-2003, 20:13

Origineel gepost door _CUTEY_ Kafir heeft een hele andere lading, is een breder begrip. [/B]Ik ben bij deze zeer vereerd met deze titel ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10