Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er ooit wat ebsteld bij de yves rocher

Metalsiarachida
17-01-2007, 19:28

Krijg je een acceptgiro thuis na je bestelling of heb je de eerst de tijd om ze terug te zenden mocht je het product terug wilt sturen?

Zinna_Sena
17-01-2007, 19:35
Je maakt ook kans op een gratis horloge ofso tog .?

Metalsiarachida
17-01-2007, 19:37
Ja, en als je binnen 10dagen besteld krijg je er een dagcreme bij met plantaardige hormonen ofzo t.w.v 20 euro. kan niet kloppen denk ik. Mijn zus kreeg die folder twee weken geleden thuis en ik vandaag pas. Hoe weten ze dan dat je binnen 10 dagen na ontvangst heb besteld?

missy_mocrootje
17-01-2007, 19:40
Je krijgt acceptgirokaart met je bestelling..

Metalsiarachida
17-01-2007, 19:46

a op die manier

MOcROzINA
17-01-2007, 20:44
Ik heb nix besteld maar heb ook een accept dingen gehad raar hoor !!

Asiya
18-01-2007, 04:56
Je krijgt je producten altijd netjes in een doos met acceptgiro erbij Tip;) : Koop bij je eerste bestelling zo goedkoop mogelijk producten van 2 euro of zo..daarna moet je even niks meer bestellen. want hoe langer je wacht met bestellen hoe meer ze bij je gaan slijmen om weer wat te kopen, dit gaat meestal gepaard met fikse kortingen en leuke cadeaus waar je echt wat aan hebt.. (Althans voor mij) Dus hoe langer je wacht met bestelling hoe goedkoper jou product gaat worden en de leuker je cadeaus worden. Ik heb zo al heel veel cadeau's gehad van badjassen tot aan leuke weekendtassen. Dus gewoon wachten tot je wat leuks aangeboden krijgt en dan pas bestellen:ego: :hihi:

Asiya
18-01-2007, 04:59
Ik heb nix besteld maar heb ook een accept dingen gehad raar hoor !! En voor jou Maroczina..als ze fouten maken en je bent n goeie klant dan krijg je ook een cadeautje als slijmpoging :hihi:

ilhame_87
18-01-2007, 11:16
hey meidd me moeder besteld altijd bij de yves rocher en zijn producten zijn super altijd waneer me moeder iets bestel gebruikt se het nooit dan mag ik het altijd hebben !!!! ze hebben hele lekker producten en ook goed voor je gezicht dus het is een aanraader heel veel succes meid boessa

Sasai
18-01-2007, 11:29
Je hoeft pas na twee maanden te betalen. Bij een bedrag van €35,- of hoger dan pas na drie maanden. Als het je niet bevalt kan je het binnen twee weken terug sturen. Producten zijn toppie en ze hebben vaak erg goeie acties. Wacht momenteel ook op een pakketje, can't wait. :D