Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaan Er Nog Serieuze Jongens??????

Pagina's : [1] 2

LieveMeid22
15-08-2003, 18:45

Salam, Wat ik me echt af vraag is of er nog serieuze jongens bestaan...ik heb het gevoel van niet omdat de meeste toch heel graag playen, ik zelf wil geen relatie om de simpele reden omdat ik weet dat jongens niet serieus zijn of niet serieus kunnen zijn.... hoe mooi hun woordjes ook mogen klinken en hoeveel moeite ze ook doen toch weet ik dat ze niet serieus zijn ..nou ligt het aan mij of niet??? Ik zie ook hoe mijn vriendinnen eronder lijden omdat ze bedrogen, belogen enz enz worden....vandaar liever geen relatie. Er zijn heel wat jongens die echt mijn hand willen komen vragen maar ben heel onzeker ondanks alles wat ik tegenwoordig hoor over trouwen en trouwen met een onbekende zonder gevoelens moet ook raar zijn... hoe denken jullie erover?????? Ik ben niet op zoek ofzo helemaal niet maar als ik met dit gevoel en gedachte blijf... kom ik nooit aan een man ;) ;) ;) Hoe denken jullie hierover...dat zou ik heel graag willen weten... Luy you all xxxx

moiself
15-08-2003, 18:47
zonder te lezen wat je schrijf er bestaan nog sirieuze jongens :D Mijn lieve broer :D:D

Nourdin22
15-08-2003, 18:52
SIREUZE JONGEN HHHMMMMMM IK ZOU ZEGGE GAAT N KEER LANGS DE MOSKEE ZAT SIREUZE JONGENS ;) :zwaai:

Samiatje
15-08-2003, 18:53
Nou ik zie er bijna niemand die so serieus kan omgaan met meisjes... mjah tegenzoordig allemaal .. te gek voor woorde...:( Kus Samia

Samiatje
15-08-2003, 18:55

Noudrn21 daar kan ik je zeker niej vinden of wel;) :p

TMAR
15-08-2003, 18:56
Origineel gepost door LieveMeid22 Salam, Wat ik me echt af vraag is of er nog serieuze jongens bestaan...ik heb het gevoel van niet omdat de meeste toch heel graag playen, ik zelf wil geen relatie om de simpele reden omdat ik weet dat jongens niet serieus zijn of niet serieus kunnen zijn.... hoe mooi hun woordjes ook mogen klinken en hoeveel moeite ze ook doen toch weet ik dat ze niet serieus zijn ..nou ligt het aan mij of niet??? Ik zie ook hoe mijn vriendinnen eronder lijden omdat ze bedrogen, belogen enz enz worden....vandaar liever geen relatie. Er zijn heel wat jongens die echt mijn hand willen komen vragen maar ben heel onzeker ondanks alles wat ik tegenwoordig hoor over trouwen en trouwen met een onbekende zonder gevoelens moet ook raar zijn... hoe denken jullie erover?????? Ik ben niet op zoek ofzo helemaal niet maar als ik met dit gevoel en gedachte blijf... kom ik nooit aan een man ;) ;) ;) Hoe denken jullie hierover...dat zou ik heel graag willen weten... Luy you all xxxx er bestaan zeker nog serieuze jongens maar ik kan wel tegen jou zeggen dat ik serieus ben maar je zult dat toch eerst moeten zien voordat je dast gelooft toch?teminste ik denk dat jij zo denkt

diesel49
15-08-2003, 18:57
http://www.coolbuddy.com/jokes/funnypics/MaleBrain.gif :giechel: :zwaai:

Nourdin22
15-08-2003, 19:00
Origineel gepost door Samiatje Noudrn21 daar kan ik je zeker niej vinden of wel;) :p je hebt al een voor oordeel over mij :kwaad: maar als je goed zoekt zul je mij wel vinden maar je moet goed zoeke ;)

moiself
15-08-2003, 19:01
Origineel gepost door nourdin21 SIREUZE JONGEN HHHMMMMMM IK ZOU ZEGGE GAAT N KEER LANGS DE MOSKEE ZAT SIREUZE JONGENS ;) :zwaai: ;)

Nourdin22
15-08-2003, 19:01
Origineel gepost door diesel49 http://www.coolbuddy.com/jokes/funnypics/MaleBrain.gif :giechel: :zwaai: :giechel: ziek :giechel:

Leviathan
15-08-2003, 19:08
Origineel gepost door LieveMeid22 Salam, Wat ik me echt af vraag is of er nog serieuze jongens bestaan...ik heb het gevoel van niet omdat de meeste toch heel graag playen, ik zelf wil geen relatie om de simpele reden omdat ik weet dat jongens niet serieus zijn of niet serieus kunnen zijn.... hoe mooi hun woordjes ook mogen klinken en hoeveel moeite ze ook doen toch weet ik dat ze niet serieus zijn ..nou ligt het aan mij of niet??? Ik zie ook hoe mijn vriendinnen eronder lijden omdat ze bedrogen, belogen enz enz worden....vandaar liever geen relatie. Er zijn heel wat jongens die echt mijn hand willen komen vragen maar ben heel onzeker ondanks alles wat ik tegenwoordig hoor over trouwen en trouwen met een onbekende zonder gevoelens moet ook raar zijn... hoe denken jullie erover?????? Ik ben niet op zoek ofzo helemaal niet maar als ik met dit gevoel en gedachte blijf... kom ik nooit aan een man ;) ;) ;) Hoe denken jullie hierover...dat zou ik heel graag willen weten... Luy you all xxxx Tuurlijk bestaan zij, maar het is de vraag hoe serieus jij wilt dat ze zijn. Als je meegaat in praatjes, beloftes en weet ik veel wat dan maak je jezelf schuldig aan het niet serieus zijn. Echter afgaande op datgene wat je zegt hierboven, ben jij wel serieus. Als het psychologisch klikt dan moet je niet in twijfel gaan leven en gewoon de stap wagen. Als een jongen bereid is om jou als zijn vrouw te accepteren dan moet je jezelf vragen of hij een geschikte man voor jou zal zijn.

Nourdin22
15-08-2003, 19:14
Origineel gepost door hananwahanan jou naam :D :giechel: ik vin da wel grappig :giechel:

Nourdin22
15-08-2003, 20:13
Origineel gepost door hananwahanan wat is daar nou zo grappig aan? laat maar ik had denk ik mn lol broek aan :D

Nourdin22
15-08-2003, 20:27
Origineel gepost door Lady_moi :giechel: :zwaai: DAG LADY :zwaai:

Lady_moi
15-08-2003, 20:30

Origineel gepost door nourdin21 :zwaai: DAG LADY :zwaai: hela :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2