Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De meeste marokkaanse jongens die naar marokko gaan gaan alleen maar voor het playen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-08-2003, 17:26

Het is een feit dat: de meeste marokkaanse jongens die naar marokko gaan alleen voor het playen gaan. Wallah dit vind ik echt triest. En zij maar zeggen en denken dat de meiden verkeerd bezig zijn. En jullie jongens mogen doen waar jullie zin in hebben, natuurlijk. De meeste meiden die de verkeerde weg opgaan is bijna mededankzij "sommige van" jullie. Kijk eerst naar wat jullie "sommigen" doen. Jongentjes zijn ook niet braaf. Vandaag versiert hij karima en morgen versiert hij salima wallah echt een lachertje om dit te zien. De grootste players van de wereld "in mijn ogen dan" zijn marokkaanse jongens. :kwaad:.

naisha
15-08-2003, 17:40
Nou de meiden..ook hoor...:jammer: ik hoor mijn vriendinnen altijd...ik heb zin in marokko..die lekkere jongens enzo...:jammer:

fatiha85
15-08-2003, 17:41
Origineel gepost door temsamni Ik zeg toch...ik krijg OVERAL sex! :rolleyes:

diesel49
15-08-2003, 17:50
Origineel gepost door thement Het is een feit dat: de meeste marokkaanse jongens die naar marokko gaan alleen voor het playen gaan. Wallah dit vind ik echt triest. En zij maar zeggen en denken dat de meiden verkeerd bezig zijn. En jullie jongens mogen doen waar jullie zin in hebben, natuurlijk. De meeste meiden die de verkeerde weg opgaan is bijna mededankzij "sommige van" jullie. Kijk eerst naar wat jullie "sommigen" doen. Jongentjes zijn ook niet braaf. Vandaag versiert hij karima en morgen versiert hij salima wallah echt een lachertje om dit te zien. De grootste players van de wereld "in mijn ogen dan" zijn marokkaanse jongens. :kwaad: volgens mij weet jij niet wat het woord player inhoud........ :giechel: :kwaad:

Wael_Beni_Saidi
15-08-2003, 17:52

Origineel gepost door diesel49 volgens mij weet jij niet wat het woord player inhoud........ :giechel: :kwaad: :hihi: :hihi:

TMAR
15-08-2003, 17:58
Origineel gepost door thement Het is een feit dat: de meeste marokkaanse jongens die naar marokko gaan alleen voor het playen gaan. Wallah dit vind ik echt triest. En zij maar zeggen en denken dat de meiden verkeerd bezig zijn. En jullie jongens mogen doen waar jullie zin in hebben, natuurlijk. De meeste meiden die de verkeerde weg opgaan is bijna mededankzij "sommige van" jullie. Kijk eerst naar wat jullie "sommigen" doen. Jongentjes zijn ook niet braaf. Vandaag versiert hij karima en morgen versiert hij salima wallah echt een lachertje om dit te zien. De grootste players van de wereld "in mijn ogen dan" zijn marokkaanse jongens. :kwaad: ik ga voor de zon,zee strand,uitrusten van een lange schooljaar en werk jaar effe er uit en als je een leuke meid tegen komt wat je zeker tegen komt zeker als je in tanger woont dan is het toch mooi als het een leuke meid is,maar naar marokko gaan om te playen nee dat zeker niet

diesel49
15-08-2003, 18:04
Origineel gepost door thement houden zo :rolleyes: gebruik dan niet het woord player! :kwaad:

naisha
15-08-2003, 18:27
Origineel gepost door thement he meid hoe is het weer achter de pc ;) Ja maar ik niet alhamdolilah. Ik ga op vakantie voor mijn opa en oma en de rest van de familie leden :zwaai: ja ik zit er weer... :D ja ik ook hoor..voor mijn familie enzo.. :D net of mij die jongens wat kan schelen..

naisha
15-08-2003, 18:33
Origineel gepost door thement Ja ik ook maar moet zo weg. Klopt jongens en marokko. no way. Te goedkoop EN TE hopeloos :zwaai: ach ja...that is live.. :D

diesel49
15-08-2003, 19:01
Origineel gepost door thement STIL JIJ!!!!!!! http://www.coolbuddy.com/jokes/funnypics/funny_readjap.gif :giechel:

Cannavaro
15-08-2003, 19:39
Origineel gepost door thement Het is een feit dat: de meeste marokkaanse jongens die naar marokko gaan alleen voor het playen gaan. Wallah dit vind ik echt triest. En zij maar zeggen en denken dat de meiden verkeerd bezig zijn. En jullie jongens mogen doen waar jullie zin in hebben, natuurlijk. De meeste meiden die de verkeerde weg opgaan is bijna mededankzij "sommige van" jullie. Kijk eerst naar wat jullie "sommigen" doen. Jongentjes zijn ook niet braaf. Vandaag versiert hij karima en morgen versiert hij salima wallah echt een lachertje om dit te zien. De grootste players van de wereld "in mijn ogen dan" zijn marokkaanse jongens. :kwaad: Hoezo roddelen :rolleyes: Bemoei je nu met je eigen leven en ga niet mensen beschuldigen van iets waar jij geen flauw benul van hebt :) De meeste marokkanen gaan op vakantie naar familie en jij komt met een hele zielige theorie :( Nerrie dat ik nog reageer :(

Najib26
16-08-2003, 00:00
Origineel gepost door thement Het is een feit dat: de meeste marokkaanse jongens die naar marokko gaan alleen voor het playen gaan. Wallah dit vind ik echt triest. En zij maar zeggen en denken dat de meiden verkeerd bezig zijn. En jullie jongens mogen doen waar jullie zin in hebben, natuurlijk. De meeste meiden die de verkeerde weg opgaan is bijna mededankzij "sommige van" jullie. Kijk eerst naar wat jullie "sommigen" doen. Jongentjes zijn ook niet braaf. Vandaag versiert hij karima en morgen versiert hij salima wallah echt een lachertje om dit te zien. De grootste players van de wereld "in mijn ogen dan" zijn marokkaanse jongens. :kwaad: Het is ook de schuld van die Karima's. Waarom beginnen ze een haramrelatie? Eigen schuld, dikke bult. Hiermee wil ik het gedrag van bepaalde jongens niet goedpraten hoor.

mgarba_4ever
16-08-2003, 00:45
jullie kammen iedereen over dezelfde haarborstel niet goed he

Pagina's : [1] 2 3