Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DeJaVu!!!

Chaimaa
09-07-2002, 19:27

hebben jullie dat ook weleens??...heel raar dat je iets voor de 2de x precies hetzelfde hebt meemaakt...of zo'n droom die dan nog precies uitkomt ook... echt weirddddd...

Chaimae
09-07-2002, 19:33
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan zegt mijn ma iets tegen mij maar dan blijkt dat ze het nooit gezegd heeft en dat ik het gedroomd heb

EsteeLauder01
09-07-2002, 19:33
Ja, raar hé? Ik heb het ook af en toe. Je komt op een plek...er gebeurt iets...je staat effe stil en opeens besef je dat de omgeving en hetgeen gebeurt reeds hebt meegemaakt in het verleden. In een droom? In werkelijkheid? Niemand weet het. Een déjà-vu is echt iets mystiek, vind je niet? :confused: :confused:

nabilaa
09-07-2002, 19:37
ja, ik ken dat ook wel. vandaag zelfs nog. ik was in een boek aan het kijken en mijn zusje maakte een opmerking en toen reageerde ik daarop en zij weer daarop en alles kwam me al bekend voor --> een déjà vu!!!! ook heb ik weleens een droom die echt uitkomt. ik droomde een keer dat mijn oom in het ziekenhuis lag en helemaal in het gips zat. de volgende dag belde hij en hij lag niet in het ziekenhuis, maar zijn hele middel was in het gips gezet, vanwege zijn rug...... :zwaai: nabilaa

Chaimaa
09-07-2002, 19:37

of soms sta ik te dagdromen...en dan lijkt het alsof ik echt aan het dromen ben...en is alles wat om mij heen is heel onrealistisch

Dida
09-07-2002, 19:38
ja ik heb dat ook af en toe een dejavu.. en als dat me dan overkomt dan sta ik gewoon stil en krijg ik overal door me lichaam rillingen van als ik me realiseer dat het een deja vu is.. en meestal praat zo een iemand tegen mij dan..en dan zeg ik STOP STOP STOP..dit is een DEJAVU jij hebt me dit al is een keer VERTELD..hahaha das wel lachen..! Ciao Baby ;)

nabilaa
09-07-2002, 19:38
Origineel gepost door Chaimaa of soms sta ik te dagdromen...en dan lijkt het alsof ik echt aan het dromen ben...en is alles wat om mij heen is heel onrealistisch ja dat heb ik ook wel eens!!

blo
09-07-2002, 19:43
ik heb dat ook vaak..en dat was met mijn vriend..we dachten echt precies altijd hetzelfde..en we maakte echt heel veel toeval mee..bijvoorbeeld elkaar tegelijk smsen of mailen..en een keer zei hij tegen mij: ik heb een kado voor je gekocht..ik dacht in mezlef: een hologe..ik open het kado..een horloge!!..of dat ben ik ergens over aan het dnken en dan komt het in werkelijkheid uit..echt allemaal toevalligheden..

EsteeLauder01
09-07-2002, 19:45
Origineel gepost door lalla zinna ik heb dat ook vaak..en dat was met mijn vriend..we dachten echt precies altijd hetzelfde..en we maakte echt heel veel toeval mee..bijvoorbeeld elkaar tegelijk smsen of mailen..en een keer zei hij tegen mij: ik heb een kado voor je gekocht..ik dacht in mezlef: een hologe..ik open het kado..een horloge!!..of dat ben ik ergens over aan het dnken en dan komt het in werkelijkheid uit..echt allemaal toevalligheden.. Neen, ik noem dit echt geluk hebben. ;)

blo
09-07-2002, 19:47
Origineel gepost door Estée Lauder Neen, ik noem dit echt geluk hebben. ;) ja het is zeker geluk..maar je moet eens weten hoeveel toeval ik met hem heb meegemaakt..we staan er zelf nog steeds heel erg versteld van..echt sobhan-allah...

yasmine85
09-07-2002, 21:35
ik heb dat ook wel s... pas nog, toen begon m'n zus tegen me te praten en toen zei ik: ik heb een deja vu... maar ik heb het wel vaker... dan loop ik ergens en hoor ik iets en dan denk ik: dit heb ik al eerder meegemaakt...........echt weird gewoon!! kiss

blo
09-07-2002, 21:38
Origineel gepost door yasmine85 ik heb dat ook wel s... pas nog, toen begon m'n zus tegen me te praten en toen zei ik: ik heb een deja vu... maar ik heb het wel vaker... dan loop ik ergens en hoor ik iets en dan denk ik: dit heb ik al eerder meegemaakt...........echt weird gewoon!! kiss hihihi yasmina, het is zeker weird, en het maakt je echt versteld .

Atlasleeuw
10-07-2002, 16:58
JA DAT HEB IK OOK WELEENS, VORIGE WEEK NOG DROOMDE IK IETS EN DE DAG LATER KWAM HET PRECIES UIT..............JA NOGMAALS HET BEWIJS DAT ER MÉÉR IS DAN ONS MENSELIJKE WERELDJE....