Bekijk originele versie : Hoofdpijn...
bergen24
17-01-2007, 15:41
Wie heeft er soms zo'n zware hoofdpijn, dat je helemaal niks meer kunt doen?!
Ik heb het al 5 jaar en het wordt alsmaar erger en erger, nu heb ik dat al bijna een week!
Hoe zou dat kunnen komen eigenlijk??
Wie heeft er soms zo'n zware hoofdpijn, dat je helemaal niks meer kunt doen?!
Ik heb het al 5 jaar en het wordt alsmaar erger en erger, nu heb ik dat al bijna een week!
Hoe zou dat kunnen komen eigenlijk??
Geen migrane aanvallen?
Ik zou als ik jou was ff naar de dokter gaan, leg je probleem uit.
Succes.
bergen24
17-01-2007, 15:48
Geen migrane aanvallen?
Ik zou als ik jou was ff naar de dokter gaan, leg je probleem uit.
Succes.
nee, geen migraine. De dokter weet het ook niet wat het is, ik heb scans gedaan en ze vonden nog niks, bloed afgetrokken ook niks...
Misschien hb je wel migraine....
Dit duurt meestal enkele dagen en het is heftige kloppende hoofdpijn meestal aan 1zijde.
Ga ff naar de huisarts, want stel dat je migraine heb moet je geen paracetmol slikken. dit kan een tegengestelde werking geven.
Ik hb er zelf ook last van. maar met een migrainePil is het al gauw over;)
Ow geen migraine...Nou als de dokter t al niet weet....weten wij t al helemaal niet...sterkte ermee
bergen24
17-01-2007, 15:52
Misschien hb je wel migraine....
Dit duurt meestal enkele dagen en het is heftige kloppende hoofdpijn meestal aan 1zijde.
Ga ff naar de huisarts, want stel dat je migraine heb moet je geen paracetmol slikken. dit kan een tegengestelde werking geven.
Ik hb er zelf ook last van. maar met een migrainePil is het al gauw over;)
Ik weet het echt niet... Maar als je migraine hebt, dan wil je toch geen licht zien? heb je braakneigingen? toch?
Heb je al allerlei pillen geprobeerd?
Dus bijv alive, etc..
Ik weet het echt niet... Maar als je migraine hebt, dan wil je toch geen licht zien? heb je braakneigingen? toch?
Klopt. Meeste gevallen wel...t begint ook met misselijkheid, en niet tegen t daglicht kunnen, niet tegen geluid kunnen. Je hoofd voelt ook erg zwaar!
Heb je dat??? Dan is en beter om koffie, chocolade, kaas te laten staan ;)
samibella
08-02-2007, 15:26
een groot fles (geparfumeerde water)van het merk fa.te koop in marokko gewoon op de markt.helpt erg goed tegen hoofdpijn.
drifa_metalsa
08-02-2007, 18:14
ik heb precies hetzelfde ,, k heb foto´s gemaakt,, zo´n adere test voor hersenen,, en helemaal nikss,, ze zieden dat het spanningshooofdpijn kan zijn... k heb het oook al een paar jaar.
K hb vandaag weer een aanval....door niet op tijd te hebben gegeten, en door schoolwerk..... :S
BentShawiya
09-02-2007, 11:30
Ze zeggen als je een bril draagt dat het de hoofdpijn ook kan verminderen. Heb je het al eens geprobeert???
Ik wens je veel sterkte!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.