Bekijk originele versie : Als je de zusje van je man haar broer loopt af te zeiken in jou bij zijn
Hoe zouden jullie reageren??? Zouden jullie er wat van zeggen???
bollebuik
17-01-2007, 09:28
wat is de reden dat? misschien heeft je man haar iets aangedaan? ik zou me er niet mee bemoeien. hij moet haar zelf aankunnen vind ik.
chemicha
17-01-2007, 09:29
nee zijn eigen pakkie aan....hij is mans genoeg om voor zichzelf op te komen en ja aan het einde van de dag blijft het toch zijn zus(je) dus wie ben jij om haar aan te vallen :maf:???
Mozhima1
17-01-2007, 09:30
Ik zou me er niet mee bemoeien. Als ik woorden zou hebben met een van mijn broers, zit ik ook niet te wachten op de bemoeizuchtigheid van hun vrouw. Laat ze lekker als broer en ruzie hun woorden hebben, moet kunnen :rolleyes:
SweetRose
17-01-2007, 09:33
Ik zou mijn mond houden.
Maar als zij tegen haar klaagt over haar man is ze er al in betrokken, denk dat het beter is dat je aangeeft dat je er niet in betrokken wilt raken, dat je haar graag mag en dat je van haar broer houd en de contacten graag goed wilt houden met beide.
tangia19
17-01-2007, 09:39
Kzou Zeggen ; Ga Naar Hem Toe Als Je Wat Te Klagen Hebt,rasie Kedarnie.
loubiaaa
17-01-2007, 09:45
Niet mee bemoeien.. Iets tussen broer en zus. Als je straks wat zegt ben jij de schuldige, nooo way..
Gewoon om helemaaaaaaaaal niks.............. Ze hebben geen ruzie niks, alleen ze maakt zogenaamd grappen, maar die grappen komen hard aan bij mijn.............Ik vind dat zij gewoon geen respect heeft voor haar broer..............
Ik ben gisteren echt uitgevallen tegen hem...............Omdat ik niet vond dat zijn zusje zo met hem om koan gaan.................
Maar ja ik kreeg het op me dak..............Oooooooh meiden dit is zo erg,,,,,,,je komt zoveel dingen tegen in het huwlijk maa weet niet hoe je ermee moet omgaan,,,,,,,,,,,,Wist niet dat het zo zwaar was....
Hij zij ook tegen me , ja is toch me zusje........Dus ik zij tegen hem lekkee zusje heb je dat ze je zo de grond inbooort naast je vrouw geen respect gewoon...
Ghatar_tangawia
17-01-2007, 10:36
Mijn man heeft geen zusje. Maar als een van zijn broers hem de grond inboort dan zeg ik er niets van. Mijn man is mondig genoeg om daar zelf op te reageren als hij dat wil..
tangia19
Gewoon om helemaaaaaaaaal niks.............. Ze hebben geen ruzie niks, alleen ze maakt zogenaamd grappen, maar die grappen komen hard aan bij mijn.............Ik vind dat zij gewoon geen respect heeft voor haar broer..............
Ik ben gisteren echt uitgevallen tegen hem...............Omdat ik niet vond dat zijn zusje zo met hem om koan gaan.................
Maar ja ik kreeg het op me dak..............Oooooooh meiden dit is zo erg,,,,,,,je komt zoveel dingen tegen in het huwlijk maa weet niet hoe je ermee moet omgaan,,,,,,,,,,,,Wist niet dat het zo zwaar was....
Hij zij ook tegen me , ja is toch me zusje........Dus ik zij tegen hem lekkee zusje heb je dat ze je zo de grond inbooort naast je vrouw geen respect gewoon...
dit is yallah besmelleh:hihi: ..je hebt nog niks gezien:hihi:
Ikram2018
ik zou eerlijk gezegd wel wat van zeggen.
power_girl
17-01-2007, 10:39
als zij haar broer respecteerde dan deed ze niet eens zo...!!!
(let niet op mijn schrijffout heb last van mijn pols..:hihi:)
maar ik zou me niet meebemoeien..!!
Islam4You
17-01-2007, 10:42
ik zou niks zeggen. want dan krijg jij ruzie met je schoonzusje en zijn zij weer gewoon dikke maatjes.
ik zou eerlijk gezegd wel wat van zeggen.
Hoe zou jij het aan pakken dan???
Ik denk dat ik het heeel subtiel ga doen........
iemand tips?????
Want me man is gewoon te lief voor ze daarom behandelen ze hem zo.....
Maar ik daarentegen heb een heel andere karakter....Ik dwing respect af hoe dan ook,,,, niemand maar dan ook niemand moet zo met mijn omgaan in de bijzijn van me man,,,,,,,,,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.