Bekijk originele versie : wat zou je doen....
als je ouders het niet accepteren als je met een arabier gaat trouwen of berber...ook al is het een moslim...
vergeten bij te zetten....als je voor je partner kiest...wordt je verstoten..
Wael_Beni_Saidi
15-08-2003, 15:01
ik kies mijn partner.....
Guadaloupe
15-08-2003, 15:05
je hebt ten eerste zegeningen nodig avn je ouders. k zou ze zodanig overhalen om toch met hem te trouwen. wilt mn mama het nie (wat trouwens ondenkbaar is ) dan trouw k toch met hem....tis een DOM reden.
punt
:confused:
ook als je ouders je uit de familie verstoten...
Guadaloupe
15-08-2003, 15:30
Nee, k denk dan niet nee, maar kom op zeg....alleen omdat ie , in mijn geval berber zou zijn.....nee...das dom en k zal ze met al mn kennis proberen over te halen....
loeloesch
15-08-2003, 15:36
Als "nee want hij is een Arabier" t argument zou zijn, zou ik zeker voor mijn partner kiezen, anders moeten ze wel met een beter argument dan dat op de proppen komen.
Origineel gepost door loeloesch
Als "nee want hij is een Arabier" t argument zou zijn, zou ik zeker voor mijn partner kiezen, anders moeten ze wel met een beter argument dan dat op de proppen komen.
het argument is nee hij is arabisch...word je ook een arabische..je verleert je eigen taal ...je kinderen die leren arabisch en geen berbers...
Lady_moi
15-08-2003, 15:50
arabische taal vind ik wel het belangrijkste al zou ik berber geweest zijn ik bedoel dan wel klassiek arabisch
Kan je d`er geen Iman bijhalen, die `t proces een beetje begeleid.....je ouders kunnen zo iemand toch moeilijk tegenspreken?
miss_arif
15-08-2003, 16:08
Origineel gepost door naisha
als je ouders het niet accepteren als je met een arabier gaat trouwen of berber...ook al is het een moslim...
vergeten bij te zetten....als je voor je partner kiest...wordt je verstoten..
ik haal er een refki ofzo bij
die met m'n ouders zullen praten
Origineel gepost door Tijn
Kan je d`er geen Iman bijhalen, die `t proces een beetje begeleid.....je ouders kunnen zo iemand toch moeilijk tegenspreken?
jawel hoor...het is de familie of die jongen...punt over...
ik kies mijn ouders denk ik na alles wat we hebben megemaakt en hoe ze mij en de rest hebben gesteunt kan ik ze nooit meer laten gaan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.