Bekijk originele versie : Bataviastad!!!
TranQuility
16-01-2007, 23:29
Wie is daar weleens geweest? Is t leuk? Hebben ze daar leuke kleren..? :maf2: www.bataviastad.nl
lijkt me een super klein stadje..
ik weet niet eens waar het issss
ik wil gaaaaan
bladibladibla
17-01-2007, 02:12
Ik vond er niks aan eigenlijk
TranQuility
17-01-2007, 18:42
lijkt me een super klein stadje..
ik weet niet eens waar het issss
ik wil gaaaaan
Het is in Lelystad...;)
Garbouza
17-01-2007, 21:02
Nou dan zal ik jullie ff op de hoogte brengen dames..
Het is idd in Lelystad, je neemt bus C als het goed is.
Ik kan je alvast 1 dingen zeggen, als je een merken freak bent (Replay, Costa, Guess) dan is het een hemelse paradijs voor jou daar. Als je meer de inkoop type'tje bent wat op uitverkoop wacht, dan heb je daar niets te zoeken..
Het is klein, maar je hebt er wel leuke en goedkope dingen. Alles is zeker afgeprijsd, VERGELEKEN met de gewone winkels in een willekeurige stad. Maar het is niet zo dat je een Replay broek van 10 euro tegen komt... je moet het niet zien als een dump-winkelcentrum.
Het is zeker de moeite waard om een keertje gewoon ff te neuzen daarzo. Voor de jongens is het ook interessant. Je hebt daar grote winkels van Nike, Puma en Adiddas en die hebben daar ook fikse kortingen..
Succes!!!
Nou dan zal ik jullie ff op de hoogte brengen dames..
Het is idd in Lelystad, je neemt bus C als het goed is.
Ik kan je alvast 1 dingen zeggen, als je een merken freak bent (Replay, Costa, Guess) dan is het een hemelse paradijs voor jou daar. Als je meer de inkoop type'tje bent wat op uitverkoop wacht, dan heb je daar niets te zoeken..
Het is klein, maar je hebt er wel leuke en goedkope dingen. Alles is zeker afgeprijsd, VERGELEKEN met de gewone winkels in een willekeurige stad. Maar het is niet zo dat je een Replay broek van 10 euro tegen komt... je moet het niet zien als een dump-winkelcentrum.
Het is zeker de moeite waard om een keertje gewoon ff te neuzen daarzo. Voor de jongens is het ook interessant. Je hebt daar grote winkels van Nike, Puma en Adiddas en die hebben daar ook fikse kortingen..
Succes!!!
dankje voor je info meid..ik wil er zker naar toe gaan
xxx
asmae_tetouani
17-01-2007, 22:57
tijdverspilling , het is er geen ene fuck aan..
ik woon hier en kom er bijna nooit
TranQuility
17-01-2007, 23:46
tijdverspilling , het is er geen ene fuck aan..
ik woon hier en kom er bijna nooit
Ow, okee thanks.
Als t niet leuk is, is het zonde van het reizen...:p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.