Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mijn zus helpen?

blo
09-07-2002, 18:16

mijn zus trouwt deze zomer in marokko..ze trouwt met een jongen uit marokko..maar het is haar allemaal maar niet duidelijk over hoe het nou zit met die nieuwe vreemdelingenwet..ik heb namelijk gehoord dat ze 21 moet om papieren te doen voor haar verloofde en ze moet 18000 euro verdienen in een jaar..maar aangezien ze een nederlands paspoort heeft, hoeft ze geen woning te hebben..maar dat weet ze niet zeker..en wat ook nieuw is, is dat inburgeringsgeld, is het nou 3000 euro of 6000 euro???? en moet ze dit bedrag ook betalen als ze een nederlands paspoort heeft??? ALVAST BEDANKT!!

Atlasleeuw
09-07-2002, 18:30
JA HET IS ALLEMAAL VAAG, JE MOET GEWOON EENS NAAR DE VREEMDELINGENDIENST STAPPEN OF NAAR HET GEMEENTEHUIS, DAAR ZULLEN ZE JE MEER WETEN TE VERTELLEN. :zwaai:

blo
09-07-2002, 18:34
Origineel gepost door atlasleeuw188 JA HET IS ALLEMAAL VAAG, JE MOET GEWOON EENS NAAR DE VREEMDELINGENDIENST STAPPEN OF NAAR HET GEMEENTEHUIS, DAAR ZULLEN ZE JE MEER WETEN TE VERTELLEN. :zwaai: ze is al naar het gemeentehuis gegaan..ze kreeg van hun een foldertje..maar daar stond niet zoveel informatie in..want het was namelijk een oude folder..ze heeft ook heel VEEL sites bezocht, maar daar werd ze niet echt wijzer van.. MAAR TOCH BEDANKT VOOR JE REACTIE!!:)

Chaimaa
09-07-2002, 18:35
Origineel gepost door lalla zinna mijn zus trouwt deze zomer in marokko..ze trouwt met een jongen uit marokko..maar het is haar allemaal maar niet duidelijk over hoe het nou zit met die nieuwe vreemdelingenwet..ik heb namelijk gehoord dat ze 21 moet om papieren te doen voor haar verloofde en ze moet 18000 euro verdienen in een jaar..maar aangezien ze een nederlands paspoort heeft, hoeft ze geen woning te hebben..maar dat weet ze niet zeker..en wat ook nieuw is, is dat inburgeringsgeld, is het nou 3000 euro of 6000 euro???? en moet ze dit bedrag ook betalen als ze een nederlands paspoort heeft??? ALVAST BEDANKT!! ehmm ik had ook zoeits gehoord...je hoeft niet 21 te zijn als je dat bedoeld...je moet een vaste baan hebben en een woning je moet ook nog een vast bedrag op je bankrekening hebben *hoeveel weet ik niet* en je moet wel een woning hebben nederlands paspoort ofniet :( .. en volgens mij is dat inburger geld 6000 euro ja...en dan moet haar man nog 2 jaar op school..en allemaal bullshit...je kan info vinden op internet...meer kan ik niet voor je doen :(

yasmine85
09-07-2002, 18:39

ga naar www.buitenlandsepartner.pagina.nl ik denk dat je daar wel iets kan vinden!!! succes... kiss

blo
09-07-2002, 18:43
Origineel gepost door Chaimaa ehmm ik had ook zoeits gehoord...je hoeft niet 21 te zijn als je dat bedoeld...je moet een vaste baan hebben en een woning je moet ook nog een vast bedrag op je bankrekening hebben *hoeveel weet ik niet* en je moet wel een woning hebben nederlands paspoort ofniet :( .. en volgens mij is dat inburger geld 6000 euro ja...en dan moet haar man nog 2 jaar op school..en allemaal bullshit...je kan info vinden op internet...meer kan ik niet voor je doen :( soukran chaimaa!!! :)

blo
09-07-2002, 18:45
Origineel gepost door yasmine85 ga naar www.buitenlandsepartner.pagina.nl ik denk dat je daar wel iets kan vinden!!! succes... kiss HARSTIKKE BEDANKT YASMINA.....IK HEB NET FF NAAR DIE SITE GEKEKEN EN HET IS ECHT EEN INFORMATIEVE SITE!!! :)

yasmine85
09-07-2002, 18:48
geen dank hoor :) kiss

Chaimaa
09-07-2002, 19:19
Origineel gepost door lalla zinna soukran chaimaa!!! :) your welcome ;) a girl has 2 help her sis you know :D kijk die yasmine heeft de goede site :duim: