Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet jij over welke jas ik het heb???

Pagina's : [1] 2

Hafidaatje
16-01-2007, 21:34

Hallo dames, Afgelopen week liep ik in Rotterdam door de stad en ik heb een ontzettend leuke jas gezien bij een tweetal Marokkaanse meiden. Ik ben helaas niet op de meiden afgestapt om te vragen waar ze deze mooie jas gekocht hebben, daarom hoop ik dat hier iemand is die weet over welke jas ik het heb. Beschrijving: Het is een lange (tot aan de knie) jas, bruin, met een brede tailleriem. Aan de achterkant, net onder de tailleriem, een sierlijk rokje (in de vorm van golfjes), weet verder niet zo goed hoe ik hem moet beschrijven. De stof is niet zo dik, het is een mooi vallende stof. Ik hoop dat er iemand is die weet waar ik het over heb :)

Hafidaatje
16-01-2007, 21:37
Een van de twee meiden die ik gezien heb wel. Het andere meisje dat de jas droeg droeg geen hoofddoek

mocrow
16-01-2007, 21:37
:o Heeft de jas twee knoopjes aan de achterkant?

Hafidaatje
16-01-2007, 21:38
Weet jij over welke jas ik het heb?

mocrow
16-01-2007, 21:42

Weet jij over welke jas ik het heb? :o Als de jas twee knoopjes heeft aan de achterkant, dan wel.

Hafidaatje
16-01-2007, 21:43
Mocrow: Nee volgens mij niet, tenminste is me niet opgevallen. Het aparte aan deze jas was dat ie onder de tailleriem aan de achterkant een kort rokje had van golfjes, zag er heel mooi en vrouwelijk uit.

Hafidaatje
16-01-2007, 21:45
Klopt de beschrijving voor de rest wel? Het kan wel zijn dat hij 2 knoopjes aan de achterkant heeft en dat ik die van een afstand niet gezien heb.

sousou_s
16-01-2007, 21:46
die waren bij zara te verkrijgen, maar die waren heel snel uitverkocht!!

ribaatjuh
16-01-2007, 21:48
Mijn jas had ik toendertijd bij de Zara gekocht!

Niet_Bekend
16-01-2007, 21:49
ja zo een jas heb ik ook gezien... maar het was meer een trenchcoat... maar voor de rest klopt de beschrijving precies... bruin, met een soort rokje aan de achterkant én met knoopjes aan de achterkant... ik zag hem ook in rotterdam maar het was wel een donkere vrouw die het aanhad.... ik vraag me ook af waar ze die vandaan hebben :D

mocrow
16-01-2007, 21:50
Mocrow: Nee volgens mij niet, tenminste is me niet opgevallen. Het aparte aan deze jas was dat ie onder de tailleriem aan de achterkant een kort rokje had van golfjes, zag er heel mooi en vrouwelijk uit. Ik weet welke je bedoelt, denk ik. Die jas heeft aan de achterkant eerst een soort flap met twee knoopjes en dan komt het "rokje" er onder. Ik had m bij de Zara gekocht, maar kleine kans dat ze m nog hebben, maar je kunt het proberen! Veel suc6 :kus:

Hafidaatje
16-01-2007, 21:52
Dames ... Voor De Rest Niemand Die Me Kan Helpen???

Hafidaatje
16-01-2007, 21:57
Oh wat jammer nou, ik had em zo graag gewild. Vind hem echt super sjiek... Maar ja als ie uitverkocht is, is er niets aan te doen. Moehiem... bedankt voor jullie hulp

ribaatjuh
16-01-2007, 22:28
Oh wat jammer nou, ik had em zo graag gewild. Vind hem echt super sjiek... Maar ja als ie uitverkocht is, is er niets aan te doen. Moehiem... bedankt voor jullie hulp Je kan effe een kijkje nemen bij de Zara. Niet geschoten, is altijd mis!

I_smahane_I
16-01-2007, 22:57

haha toevallig kan dat ik het was nee het is geen rokje, zo is de jas gemaakt en hij is helaas al uitverkocht, had hem al begin oktober gekocht toen was de collectie net binnen en mn zus heeft hem in een andere kleur

Pagina's : [1] 2