Bekijk originele versie : Goh, apart..
Unfortunately it is nowadays very difficult to find a good partner. Al-Zawaaj.Com is a new internet site which aims at helping Moslems to find a suitable spouse, inshallah!
www.al-zawaaj.com is absolutely not a dating site, on the contrary; on the site and on the forum will be strictly taken care that man sticks to the rules of Islam! May Allah reward you with a good Muslim (a) and bless your marriage. Ameen!!
We hope you’ll enjoy Al-Zawaaj.Com
Such crap..
Wie kende de site?
ben je op zoek?
je bent toch niet jaloers op nysha? er zijn genooeeg visjes in het Marokkaanse water:D
ben je op zoek?
je bent toch niet jaloers op nysha? er zijn genooeeg visjes in het Marokkaanse water:D
Haha.. gek.
Zou het er wel schoon zijn Noona? Vooralsnog durf ik de duik nog niet te nemen ; ).
oem_mujahid2
16-01-2007, 21:09
hmm wat moet je daar van denken??
Kunnen man en vrouw zomaar met elkaar in contact komen?
En wat te denken van al die meiden die zo "zwoel" en "verleidelijk" op de foto proberen te staan om hun aanstaande te verleiden....niet echt islamitisch.....voor zover ik zie lijkt het dus wel gewoon een Datingsite,allahoe a3lem.
Haha.. gek.
Zou het er wel schoon zijn Noona? Vooralsnog durf ik de duik nog niet te nemen ; ).
TAKE A DIIIVVEEE AND GET DIRTY BABY!
hmm wat moet je daar van denken??
Kunnen man en vrouw zomaar met elkaar in contact komen?
En wat te denken van al die meiden die zo "zwoel" en "verleidelijk" op de foto proberen te staan om hun aanstaande te verleiden....niet echt islamitisch.....voor zover ik zie lijkt het dus wel gewoon een Datingsite,allahoe a3lem.
Definitely.
Ze doen niet eens moeite om de boel wat 'camouflage' te geven haha.
Als ze een tussenpersoon hadden geplaatst zou ik dat al voldoende moeite hebben gevonden. Maar just words : s??
TAKE A DIIIVVEEE AND GET DIRTY BABY!
I'd rather go dumpster diving : ).
7ASHA:hadj:
Hey no worries haha, you can always get a spot on useful or valuable items : p.
Afgezien van het feit (: p) dat het een datingsite is.. vinden jullie dat het probleem dat zij geconstateerd hebben enigszins waarheid bevat?
Afgezien van het feit (: p) dat het een datingsite is.. vinden jullie dat het probleem dat zij geconstateerd hebben enigszins op waarheid is berust?
Dat valt toch niet te controleren.
Dat valt toch niet te controleren.
Wat vertelt je omgeving je?
(Had mijn zin inmiddels wat aangepast).
dan ken je deze site vast niet... :D :D
www.mek.tab.nl
haal puntje weg tussen mek en tab
Hey no worries haha, you can always get a spot on useful or valuable items : p.
nu ben je me kwijt:rolleyes:
Ewaa, bestaat de site nog wel?
Noona, het is voor ''werk''.. check de valentijnspecial in februari ; )!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.