Bekijk originele versie : Wie Wil Optreden Voor Een Benefietfeest Voor Marokko?????sponsors Ook Welkom
allochtoon001
16-01-2007, 20:31
Salaam allemaal,
We organiseren op mn school in Amsterdam- zuid een benefietfeest op 8 februari om geld in te zamelen voor Marokko. we gaan een bus kopen voor de kinderen die niet naar school kunnen, omdat ze in de bergen wonen. en dat kan alleen maar door een groot benefietfeest te geven, en daarbij heb ik alle hulp van de marokkanen nodig. ik zoek nog artiesten die willen optreden, of mensen die artiesten kunnen regelen.
zoals Yes-r, Fouradi, en andere ook onbekende zijn welkom, Zo komen veel mensen....Dakka Marrakchia komt hoogstwaarschijnlijk ook:banana:
ik zoek ook mensen die met ervaring henna kunnen zetten, maar ook mensen die een catering hebben of voor eten kunnen zorgen... we hebben echt alle hulp nodig!!!!!!
Heb je nog leuke ideeen, je kan me altijd pm-en voor info..
Ik hoop dat je jullie mij kunnen helpen, zodat we natuurlijk gewoon veel geld ophalen, en jullie weten: MOCRO PRIDE WORLD WIDE!!!!!
:D
allochtoon001
16-01-2007, 20:33
O jah, alles moet vrijwilllig, de artiesten ook!!!!
Salaam allemaal,
We organiseren op mn school in Amsterdam- zuid een benefietfeest om geld in te zamelen voor Marokko. we gaan een bus kopen voor de kinderen die niet naar school kunnen, omdat ze in de bergen wonen. en dat kan alleen maar door een groot benefietfeest te geven, en daarbij heb ik alle hulp van de marokkanen nodig. ik zoek nog artiesten die willen optreden, of mensen die artiesten kunnen regelen.
zoals Yes-r, Fouradi, en andere ook onbekende zijn welkom, Zo komen veel mensen....evenetueel ook een Dakka Marrakchia :banana:
ik zoek ook mensen die met ervaring henna kunnen zetten, maar ook mensen die een catering hebben of voor eten kunnen zorgen... we hebben echt alle hulp nodig!!!!!!
Ik hoop dat je jullie mij kunnen helpen, zodat we natuurlijk gewoon veel geld ophalen, en jullie weten: MOCRO PRIDE WORLD WIDE!!!!!
Als je echt sponsors wil voor een dergelijk evenement, zul je het een stuk professioneler moeten aanpakken dan een dergelijk oproepje..
Om te beginnen moetje duidelijk op papier zetten wat jullie willen gaan doen en welke doelstellingen jullie willen bereiken. Met zo'n plan van aanpak kun je dan bekende bedrijven aanschrijven met het verzoek of zij iets zien in sponsoring ( in ruil voor reclame natuurlijk: voor niets gaat alleen de zon op!) Kijk naar de doelgroep die je wil bereiken met dit evenement en geef aan bij die bedrijven wat het hen kan opleveren.
Je kunt bijvoorbeeld denken aan reisbureau's, mobiele operators die goedkoop bellen naar marokko promoten etc. Ik lees dat je het evenement op je school wil houden. Neem dan vooral ook contact op met de decaan van de onderwijsinstelling. Vaak staan ze erg positief ten opzichte van (multiculturele) initiatieven van de studenten en hebben ze ook wel een potje dat eventueel gebruikt kan worden
Er komt echt heel veel bij kijken wanneer je zo'n evenement wilt organiseren, dus je moet echt over alles tot in de details hebben uitgewerkt. Ook moet je heel duidelijk kunnen aangeven hoe je het geld gaat besteden dat je ophaalt. Wat zijn de kosten voor de aanschaf van zo'n bus, voor welke streek in Marokko is die bus bedoeld en hoe krijg je die bus daar. Zoek ook uit hoeveel invoerrechten er betaald moeten worden voor deze bus. Wie gaat pendelen met de bus tussen het dorp en de stad. etc etc.
Ik wil je niet ontmoedigen, absoluut niet zelfs.. Het is een goed initiatief. Ik wil alleen maar zeggen, weet waar je aan begint!
allochtoon001
17-01-2007, 13:07
Ameera, dank je wel voor je commentaar en je advies, hier een extra toelichting:
Voor het 90 jarige jubileum van Het Amsterdams Lyceum heeft de school leiding bedacht (in samenwerking met een aantal NGO's) om een bus te kopen voor Marokkaanse school kinderen zo een 50 kilometer van Fez (tussen Tazzouta en Sefrou om precies te zijn) die geen vervoer hebben om naar hun basisschool te gaan. De school neemt zelf een deel van de kosten op zich, maar er is nog meer geld nodig... hierom hebben alle klassen van onze school de opdracht gekregen om iets te organiseren/bedenken wat geld oplevert. Onze klas is bezig om een benefietconcert te organiseren, waarbij de opbrengsten dus naar deze bus toe zullen gaan. Een locatie hebben we al, dat zal namelijk de aula zijn van onze school zelf. Wat wij wel nog zoeken zijn: - artiesten - cateringsponsors - meisjes die henna kunnen zetten - mensen die andere leuke ideeen hebben. en let op: het is al op 8 februari, dus wees er snel bij...
Als je meer info wil en/of mee wil helpen, kun je me pm-en
Pearl_of_Rif
17-01-2007, 14:53
Goed idee :goedzo:
ik stuur je een PM ;)
roubla001
17-01-2007, 15:00
kijk, zulke mgharba daar heb je pas wat aan. Dit soort zijn egt zeldzaam geworden.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, ik pm je dan wel ivm persoonlijke gegevens.
veel suc6 meid, je hoort zeker nog wat van me!
allochtoon001
17-01-2007, 15:06
thnxxx voor jullie reacties en hulp, meer mensen zouden jullie voorbeeld moeten volgen ;)
miss_attentie
17-01-2007, 15:06
Ik wil je graag helpen met het eten enso ;)
ik kan zelf koekjes bakken en msemen enz...
PM me maar als jullie daar wat aan hebben
Het is trouwens echt een leuk idee!!!!
saila1982
17-01-2007, 15:12
hey, ik heb best wel veel contacten ik kan misschien via via najib Amhali of Ali B regelen, ik laat je weten via PM
NadorRoosje007
17-01-2007, 15:12
Jammer dat het helemaal in Amsterdam is, anders had ik misschien ook wel wat, maar echt een goed intiatief, keep up the good work. Inscha Allah zal het slagen..
allochtoon001
17-01-2007, 15:13
goeie reacties allemaal, bedankt:goedzo:
maar andere hulp is ook welkom
MR_AKER3IE_BE33
17-01-2007, 15:14
Salaam allemaal,
We organiseren op mn school in Amsterdam- zuid een benefietfeest op 8 februari om geld in te zamelen voor Marokko. we gaan een bus kopen voor de kinderen die niet naar school kunnen, omdat ze in de bergen wonen. en dat kan alleen maar door een groot benefietfeest te geven, en daarbij heb ik alle hulp van de marokkanen nodig. ik zoek nog artiesten die willen optreden, of mensen die artiesten kunnen regelen.
zoals Yes-r, Fouradi, en andere ook onbekende zijn welkom, Zo komen veel mensen....Dakka Marrakchia komt hoogstwaarschijnlijk ook:banana:
bel of mail jensen, hij stuurt je wel een paar debielen die graag gratis en voor niks willen optreden:banana: :banana: :banana:
allochtoon001
17-01-2007, 15:17
Mr_aker3ie_be33
Dank Je Wel Voor Je Advies, Goed Idee Trouwens;)
MR_AKER3IE_BE33
17-01-2007, 15:22
weet je hoeveel mensen op herman afkomen.... heeel veeelll..
en de sfeer is dan zeker top...................
Pearl_of_Rif
17-01-2007, 15:25
weet je hoeveel mensen op herman afkomen.... heeel veeelll..
en de sfeer is dan zeker top...................
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.