Bekijk originele versie : msn!!!
mocrogirl90
16-01-2007, 20:23
1) Wie kan me helpen met msn??? Ik wil graag een msn adres verwijderen (helemaal!) zodat ik er nooit opkan, wie weet hoe dat moet?
2) En als je contact personen blokeerd, worden ze opgeslagen bij je
privacy --> (bij persoonlijk instellingen) hoe moe je dt verwijderen????
Temsamania_1
16-01-2007, 21:14
Ik denk niet dat dat mogelijk is meid.
marocieboy
16-01-2007, 22:28
1) Wie kan me helpen met msn??? Ik wil graag een msn adres verwijderen (helemaal!) zodat ik er nooit opkan, wie weet hoe dat moet?
2) En als je contact personen blokeerd, worden ze opgeslagen bij je
privacy --> (bij persoonlijk instellingen) hoe moe je dt verwijderen????
dat is heel makkelijk..gewoon 30 dagen niet inloggen op je hotmail en ook niet msnen..daarna bestaat je account niet meer. :)
opgekowed
16-01-2007, 22:54
dat is heel makkelijk..gewoon 30 dagen niet inloggen op je hotmail en ook niet msnen..daarna bestaat je account niet meer. :)
DAt was vroeger ja nu niet meer en je account werd niet verwijdert maar je inbox werd verwijdert en je account werd op non-active gezet
Ik wil dat ook weten... Mensen die ik niet meer mail heb ik allemaal geblokkeerd en dat weten zij ook maar mij verwijderen bij privacy... Ho maar...
jah wil ik ook wel weten hoe dat zit met verwijder uit je privacy
jah wil ik ook wel weten hoe dat zit met verwijder uit je privacy
Mensen die jou in hun contactlijst hebben staan hebbe jou niet verwijderd. Dus zolang zij jou niet volledig verwijderen is het pech. :)
Ik heb ook pech. Ik heb emailadressen die ik niet eens ken en mensen voegen mij gewoon toe maar verwijderen mij nooit. Stom dat ik hun ooit heb toegevoegd.
opgekowed
17-01-2007, 09:02
Gevonden
Opmerking
Als je je gedurende 30 dagen (of de eerste 10 dagen nadat je je hebt aangemeld voor een account) niet aanmeldt bij Hotmail, worden alle berichten, mappen en contactpersonen gemarkeerd voor verwijdering. De accountnaam blijft wel behouden. Als de account nog 90 dagen inactief blijft, wordt de accountnaam permanent verwijderd.
mocrogirl90
17-01-2007, 12:02
Ik wil dat ook weten... Mensen die ik niet meer mail heb ik allemaal geblokkeerd en dat weten zij ook maar mij verwijderen bij privacy... Ho maar...
ik kwam er gister pas achter dat ze je eerst moeten blokeren en verwijderen voordat ze jij ze pas ook kunt verwijderen. ik heb ze niet eens geaccepteerd, en weet niet eens hoe ze aan me mail komen en toch staan ze in mn lijst
Mensen die jou in hun contactlijst hebben staan hebbe jou niet verwijderd. Dus zolang zij jou niet volledig verwijderen is het pech. :)
Ik heb ook pech. Ik heb emailadressen die ik niet eens ken en mensen voegen mij gewoon toe maar verwijderen mij nooit. Stom dat ik hun ooit heb toegevoegd.
oh oke;) dan heb ik zeker wel pech jah :hihi:
marocieboy
19-01-2007, 09:48
DAt was vroeger ja nu niet meer en je account werd niet verwijdert maar je inbox werd verwijdert en je account werd op non-active gezet
idd met hotmail was het zo, ik weet niet wat de nieuwe regels zijn met live mail. gelukkig ben ik niet overgestapt , ik vond de beta versie bagger. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.