Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jupiter...

Pagina's : [1] 2

La_Femme_Nikita
15-08-2003, 11:42

:zwaai: Alles goed agie?

Jupiter
15-08-2003, 11:47
Origineel gepost door La_Femme_Nikita :zwaai: Alles goed agie? Uitstekend!

babyvanbelisma
15-08-2003, 12:28
hee....met mij gaat het ook goed hoor!

Jupiter
15-08-2003, 12:35
Origineel gepost door babyvanbelisma hee....met mij gaat het ook goed hoor! Zijn er nog meer mensen die zich goed voelen..... :D

babyvanbelisma
15-08-2003, 12:45

Gelukkig maar... hate to see someone sad...:(

rnaj
15-08-2003, 13:18
Origineel gepost door babyvanbelisma hee....met mij gaat het ook goed hoor! Nu blijkt dat La_Femme_Nikita in de steek gelaten is door 'haar eigen volk' gaat het weer een stuk beter met mij.... :)

Jupiter
15-08-2003, 13:23
Origineel gepost door rnaj Nu blijkt dat La_Femme_Nikita in de steek gelaten is door 'haar eigen volk' gaat het weer een stuk beter met mij.... :) Ik kom hier niet elke dag, misschien kun je het uitleggen.... :)

La_Femme_Nikita
15-08-2003, 14:26
Origineel gepost door rnaj Nu blijkt dat La_Femme_Nikita in de steek gelaten is door 'haar eigen volk' gaat het weer een stuk beter met mij.... :) He jood chillen he en niet piepen zemmel lagor!

grendel
15-08-2003, 14:29
Origineel gepost door La_Femme_Nikita He jood chillen he en niet piepen zemmel lagor! Haha,...........van wie heb je die woordjes geleerd, meissie ga je mond spoelen :D Enne, KRIJG IK NOG ANTWOORD VANDAAG !!!!!!!!!!! ......... of durf je niet :D

babyvanbelisma
15-08-2003, 14:31
Waarom nou altijd die arme joden erbij slepen met de haren.....

La_Femme_Nikita
15-08-2003, 14:32
Origineel gepost door grendel Haha,...........van wie heb je die woordjes geleerd, meissie ga je mond spoelen :D Enne, KRIJG IK NOG ANTWOORD VANDAAG !!!!!!!!!!! ......... of durf je niet :D Iewa je gaat veel te ver a agie chillen ik herhaal het niet meer ga eens goed lezen en je zult erachter komen gsoema hliek alhavriet!

La_Femme_Nikita
15-08-2003, 14:34
Origineel gepost door babyvanbelisma Waarom nou altijd die arme joden erbij slepen met de haren..... Jij niet hoor lieverd! :p

babyvanbelisma
15-08-2003, 14:38
Nou gelukkig maar hoor, ik schrok al...

grendel
15-08-2003, 14:41
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Iewa je gaat veel te ver a agie chillen ik herhaal het niet meer ga eens goed lezen en je zult erachter komen gsoema hliek alhavriet! Ik chill, nu jij nog :D En ik raad je aan om ook eens te LEZEN en niet alleen te tonen dat je leuke Marokkaanse scheldwoordjes kent.................. heel stoer hoor... :D En laat maar zitten vwb dat ANTWOORD,.... Misschien als je communicatieve vaardigheden ietsjes zijn verbeterd. :zwaai: Ya alhavrita :D

La_Femme_Nikita
15-08-2003, 14:43

Origineel gepost door grendel Ik chill, nu jij nog :D En ik raad je aan om ook eens te LEZEN en niet alleen te tonen dat je leuke Marokkaanse scheldwoordjes kent.................. heel stoer hoor... :D En laat maar zitten vwb dat ANTWOORD,.... Misschien als je communicatieve vaardigheden ietsjes zijn verbeterd. :zwaai: Ya alhavrita :D Wajewedie wah kwan koent hnaja had ik je allang dit gegeven :auw: Tkoelieja elhavrita!

Pagina's : [1] 2