Bekijk originele versie : Maakt iemand zich wel eens op............
...........voordat je gaat slapen? :nerd:
Heb net men krullen gestyled en eyeliner opgedaan, dan hoef ik dat morgenochtend niet te doen. ik doe niet dagelijks eyeliner , maar zo af en toe en ik heb echt geen zin daar smorgens vroeg voor op te staan...dus net lekker gedouchet , haren gedaan en de eyeliner op...
doen jullie dat ook wel eens? of is dit een beetje raar ?:maf:
:hihi:
lallakouzina
16-01-2007, 00:11
loopt je eyeliner niet uit??
Arabische_Meid
16-01-2007, 00:12
:hihi: haren stylen enzo doe ik ook wel in de avond zodat ik het in de ochtend niet meer moet doen, maar eyeliner en make up wanneer ik ga slapen :maf: nee dat niet
:regie: LELLA MARRAKCHIAAAAAA
LellaMarrakchia
16-01-2007, 00:14
:regie: LELLA MARRAKCHIAAAAAA
heks....:o
je weet maar nooit wie ik in me dromen tegekom toch....ben lipgloss verslaafd heb altjid lipgloss op dus ook als ik slaap...en al draag ik hoofddoek, doe af en toe me haren stijlen voordat ik ga slapen :o ...me lippen zijn daarom altijd lekker zacht boug85 :stout:
neeeh juist niet, de eyeliner wordt juist zacht.....normaal gesproken doe ik altijd zwarte oogschaduw eroverheen om die lijn eg te vagen, maar als ik slaap krijg je dat automatisch en je laken blijven schoon:hihi:
LELLAMARachia....doe jij lipgloss op als je slaaaaaaaapT???? :hihi:
Echt nysha.. ze overdrijft niet hé
Als ze bij mij komt slapen en ik ga haar smorgens wakker maken.. dan ligt ze nog precies zoals ze is gaan slapen.. haar haren helemaal glad.. lipgloss nog helemaal vers.. soms denk ik dat ze dood is:jammer:
ik reinig me gezicht anders schrikt mijn man smorgens:haha:
Ik maak me wel vaak op als ik niks te doen heb.. en zeker als me zusje hier is:haha:
ik heb alleen eyeliner op ...geeeeeen ander spul! men gezicht maak ik schoon en dan alleen dat spul....moeten jullie echt uitproberen!!!!
Doenya25
16-01-2007, 00:21
Nysha wat voor super eye liner heb je :o ... en gaat het smorgens bij het douchen en lwoedoe dan niet weg.. als het al niet allemaal op je kussens is geveegd...:p
dan heb je smorgens echt mooie ogen.. smokey eyes achtig toch
Boug, ten mout be da7k!
:haha: echt die lella.. zij spooooort niet
Wie gaat er nou met lipgloss slapen..:maf:
Nysha wat voor super eye liner heb je :o ... en gaat het smorgens bij het douchen en lwoedoe dan niet weg.. als het al niet allemaal op je kussens is geveegd...:p
kijk ik ga savonds uitgebreid douchen en gezicht reinigen en dan de eyeliner op...smorgens was ik met een washandje men gezicht met een beetje lauw water. en het veegt niet af en het is gewoon eyeliner van de hema...volgens mij heb ik dat potje al 2 jaar :hihi:
Echt nysha.. ze overdrijft niet hé
Als ze bij mij komt slapen en ik ga haar smorgens wakker maken.. dan ligt ze nog precies zoals ze is gaan slapen.. haar haren helemaal glad.. lipgloss nog helemaal vers.. soms denk ik dat ze dood is:jammer:
Hahahaha! :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.