Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kussen, zoenen, french kissing...enz.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lila
09-07-2002, 16:02

Ik sprak vandaag een collegaatje...ze vertelde me over een kus ervaring die ooit had gehad. Nou ze vond het walgelijk. Ze vond een jongen leuk en het was wederzijds. Ze was helemaal in de wolken. Maar toen kwam het..... Ze gingen zoenen....en hij bakte er niks van. Hij dauwde zijn tong in haar mond totdat ze bijna stikte....en het ergste....hij liet teveel speeksel in haar mond los. Hij spuugde letterlijk in haar mond. Nou dat was voor haar een afknapper. Wat vinden jullie hiervan?? Hebben jullie dit ook meegemaakt?? En was je meteen afgeknapt? Deze vraag geldt uiteraard ook voor de heren!!

hanane1
09-07-2002, 16:05
bah,... dat lijkt me niet zo fris.... ik heb het gelukkig nooit mee gemaakt... xxxjes hanane

Lila
09-07-2002, 16:07
Ja ik ook niet, mocht het ooit gebeuren dan is dat zeker een afknapper voor mij.

Atlasleeuw
09-07-2002, 17:49
nee nooit gebeurd, omdat ik nog nooit met een meisje ( op die manier) heb gezoend. Ik zou weleens lessen willen nemen :stout:

midaria
09-07-2002, 17:52

Origineel gepost door Lila Ik sprak vandaag een collegaatje...ze vertelde me over een kus ervaring die ooit had gehad. Nou ze vond het walgelijk. Ze vond een jongen leuk en het was wederzijds. Ze was helemaal in de wolken. Maar toen kwam het..... Ze gingen zoenen....en hij bakte er niks van. Hij dauwde zijn tong in haar mond totdat ze bijna stikte....en het ergste....hij liet teveel speeksel in haar mond los. Hij spuugde letterlijk in haar mond. Nou dat was voor haar een afknapper. Wat vinden jullie hiervan?? Hebben jullie dit ook meegemaakt?? En was je meteen afgeknapt? Deze vraag geldt uiteraard ook voor de heren!! Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :lekkerpuh

Chaimae
09-07-2002, 17:56
nee nooit meegemaakt maar ja ik heb nooit eerder gezoend ik ben moslim namelijk

yasmine85
09-07-2002, 17:59
tfoeeeeeee... ik heb het nog nooit meegemaakt, maar een (nederlandse) vriendin van mij, ging toen een keer met een vriend zoenen...toen liep er ook allemaal spuug langs zijn lippen enzo....... echt niet gezond meer.... kiss

Atlasleeuw
09-07-2002, 18:14
zal ik eens wat smakelijks vertellen : Op de middelbare school hadden we een stelletje, dat midden in de aula ging staan zoenen en wat het ergste was : ze namen allebei een hap van een boterham met ham en ging daarmee staan zoenen...............GATVERRRRRRRRR.........!!!!!! !!!

yasmine85
09-07-2002, 18:20
Origineel gepost door atlasleeuw188 zal ik eens wat smakelijks vertellen : Op de middelbare school hadden we een stelletje, dat midden in de aula ging staan zoenen en wat het ergste was : ze namen allebei een hap van een boterham met ham en ging daarmee staan zoenen...............GATVERRRRRRRRR.........!!!!!! !!! gatver!!!!!!!!! en dan viel de helft van die kruimels er zeker tussenuit.... je hebt inderdaad ook mensen die een kauwgompje uitwisselen, maar een hap brood??!!! ieeeeeeeeeeeeeeeeeel kiss

Chaimaa
09-07-2002, 18:31
nou gelukkig heb ik het nog nooit zo ervaren...mocht het gebeuren dan spuug ik op zijn hoofd en geef hem een knal... :p

Widad
09-07-2002, 18:43
Nou ik heb dat mee gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gadver........... Ik ben gelijk gestopt, en dan zegt hij nog tegen mij... wat er is!!!!! Nari 3la ervaring!!!!!!!!!!! Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik daar aan denk.....

yasmine85
09-07-2002, 18:50
Origineel gepost door Widad Nou ik heb dat mee gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gadver........... Ik ben gelijk gestopt, en dan zegt hij nog tegen mij... wat er is!!!!! Nari 3la ervaring!!!!!!!!!!! Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik daar aan denk..... hmmm...hij was het waarschijnlijk gewend zo........ dat sommige mensen dat zelf niet eens doorhebben !!?? :confused: kiss

Widad
09-07-2002, 18:59
Er zijn sommige meiden die dat niet erg vinden, ze vinden het zelfs wel lekker (in mijn vriendenkring bv...)

Chaimaa
09-07-2002, 19:15
heeft er iemand van jullie tips dan :confused:

Atlasleeuw
09-07-2002, 19:17

Origineel gepost door Widad Nou ik heb dat mee gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gadver........... Ik ben gelijk gestopt, en dan zegt hij nog tegen mij... wat er is!!!!! Nari 3la ervaring!!!!!!!!!!! Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik daar aan denk..... Wat adviseer je de jongens dan? Om les te gaan nemen :stout:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10