Bekijk originele versie : Alle Niet Moslims Hier Melden
HALLO
WANNEER GAAN JULLIE N.EUKEN
OKE DOEI
zinnakarima
15-08-2003, 00:46
whahahahah jeh gek :D
diesel49
15-08-2003, 00:53
Origineel gepost door Masriya
HALLO
OKE DOEI
ook niet moslims kunnen maagd zijn....
Femme_du_Maroc
15-08-2003, 00:55
HALLO
OKE DOEI
TERING EH jij bent echt THE LEVENLOOSTE WIJF DIE IK OOIT HEB GEHOORD niet normaal sexfreakkkkkkkkkk
schaam je je geen eens??????????????????????????????WEIRDO en nog een jonkie ook laat staan als je oud bent
Origineel gepost door Femme_du_Maroc
TERING EH jij bent echt THE LEVENLOOSTE WIJF DIE IK OOIT HEB GEHOORD niet normaal sexfreakkkkkkkkkk
schaam je je geen eens??????????????????????????????WEIRDO en nog een jonkie ook laat staan als je oud bent
HALLO
HET IS PUBERTIJD
OKE DOEI
Origineel gepost door Lamode
Jouw Ondertekening Zegt Genoeg ... Just Be Yourself :rolleyes:
JA HE ECHT EEN DOMME WIJF IS ZE
Femme_du_Maroc
15-08-2003, 01:03
YEH i'M BEING MY SELF what about thatjah be your self op een goede manier niet hier oevr bullshit gaan lullen over sex knikker op man jonkies weten nog NIX over het leven je moet zwaaaaaaaarrrrr veel leren
en dom lieve schat de enige wijf die dom is ben je die misinformatie schrijft die je ontvangt van shitan en neerzet op deze forum DAT NOEM IK PAS DOM
Femme_du_Maroc
15-08-2003, 01:08
nix meer te zeggen?
Neptunus
15-08-2003, 01:15
Origineel gepost door Femme_du_Maroc
YEH i'M BEING MY SELF what about thatjah be your self op een goede manier niet hier oevr bullshit gaan lullen over sex knikker op man jonkies weten nog NIX over het leven je moet zwaaaaaaaarrrrr veel leren
en dom lieve schat de enige wijf die dom is ben je die misinformatie schrijft die je ontvangt van shitan en neerzet op deze forum DAT NOEM IK PAS DOM
Nou oughtie , Als je op iedereen gaat reageren die afwijkt van de islam dan kan je jaren doorgaan! Zulke mensen dien je gewoon te negeren want die weten zelf niet waarom ze geschapen zijn door Allah swt ,maar zullen dat spoedig weten! Insha Allah
Soubhana allah
Niet eens respect voor deze vrijdag,en ik vraag me af wat heeft nou pubertijd met sex openbaar te maken,veel meisjes is het voor hun ook pubertijd maar die gedragen gewoon normaal.
Schaamte in de islam is heel belangrijk,en wij moeten niet als koufer gedragen.
Jeblia_Tetouania
15-08-2003, 03:15
:lol: zieke topic!!!!
Jeblia_Tetouania
Jeblia_Tetouania
Jeblia_Tetouania
HALLO
OKE DOEI
....wou je moedoen of alleen kijken?
Wel grappig dat "de" vrome Moslim in Nederland meer over n.euken lult dan de gemiddelde Kaas :giechel:
Ik zie (moest natuurlijk ff je leeftijd checken ;) ) trouwens dat je uit Egypte komt, daar hebben ze een oplossing gevonden voor loopse meiden zoals jij. Het is daar namelijk mogelijk om een tijdelijk huwelijk af te sluiten en als je dan na een paar weken uitgekeest bent wordt dit weer ontbonden......misschien iets voor jou? ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.