Bekijk originele versie : Verenigde Staten zonder stroom
Redactie
14-08-2003, 22:50
NEW YORK - Ten minste vier grote steden in Noord-Amerika zijn donderdagavond (Nederlandse tijd) door stroomonderbrekingen getroffen.
In New York en Detroit in de Verenigde Staten en in Toronto en Ottawa in Canada moest de bevolking het om onduidelijke reden zonder elektriciteit stellen, meldden bewoners.
Bron: © ANP
Origineel gepost door Redactie
NEW YORK - Ten minste vier grote steden in Noord-Amerika zijn donderdagavond (Nederlandse tijd) door stroomonderbrekingen getroffen.
In New York en Detroit in de Verenigde Staten en in Toronto en Ottawa in Canada moest de bevolking het om onduidelijke reden zonder elektriciteit stellen, meldden bewoners.
Bron: © ANP
ja, ik zie het nu op t.v....
dat zag je al jaren aankomen. Er speelt al jaren een energieprobleem in amerika. Mede doordat de grote energiebedrijven geen zin hebben in dure uitbreiding van de capaciteit die zichzelf niet snel terug verdient. En het zijn de vriendjes van de heersende elite (de president of the US en zijn kring), dus niemand kan ze dwingen tot die uitbreidingen. Behalve dan als ze hun energieprijzen exorbitant mogen verhogen, dan gaan ze wel over tot de nodige actie.
Grote Noord-Amerikaanse steden zonder stroom
14 augustus 2003, 23:01:23
NEW YORK (ANP) - Ten minste vijf grote steden in Noord-Amerika zijn donderdagavond (Nederlandse tijd) door stroomonderbrekingen getroffen. In New York, Detroit en Cleveland in de VS en in Toronto en Ottawa in Canada moest de bevolking het om vage redenen zonder stroom stellen.
Volgens de autoriteiten in New York is het openbaar vervoer zwaar getroffen door de stroomuitval. Bussen, treinen en metro's rijden niet. Buiten de stad zou volgens CNN een grote brand zijn uitgebroken in een transformator bij een elektriciteitcentrale. Via een kettingreactie zou de stroom in andere steden zijn uitgeschakeld, zo vermoedden de autoriteiten. Volgens de regering is de gigantische stroomstoring vermoedelijk niet het werk geweest van terroristen.
Een overbelasting van de centrale bij de Niagara falls. Pfffff, je zult claustrofobisch zijn en in een lift op de 40e verdieping zitten.
Het is daar ook nog eens erg warm, ik begin erbij te zweten als ik naar die mensenmassa's kijk.
Origineel gepost door KohiNoor
hahaha in Eindhoven moesten de bewoners het gisterenmiddag ook zonder stroom stellen! :hihi:
haha ...enidhoven de lichtstad zonder stroom ...? :D
Ik denk dat deze stroomuit val, de volgende fase is na code-rood.
babyvanbelisma
15-08-2003, 09:22
Ik geloof dat we vanaf vandaag in fase oranje zitten..
Stroomstoring in de VS, en hier in Nederland worden er 5 teletekstpagina's aan gewijd.......
Van de week was er in Hoogeveen ook een stroomstoring, zouden wij daar ook op tv zijn geweest?
;)
Origineel gepost door redcat
Stroomstoring in de VS, en hier in Nederland worden er 5 teletekstpagina's aan gewijd.......
Van de week was er in Hoogeveen ook een stroomstoring, zouden wij daar ook op tv zijn geweest?
;)
Jij vraagt je hetzelfde af als ik me dat bij de Israel-Palestijnen kwestie afvraag. Iedereen kent nu al die steden en dorpjes in die streek uit het hoofd. Als je hun zou vragen waar Casablanca ligt dan denken ze dat het een film is of een cocktaildrankje.
Origineel gepost door Jupiter
Jij vraagt je hetzelfde af als ik me dat bij de Israel-Palestijnen kwestie afvraag. Iedereen kent nu al die steden en dorpjes in die streek uit het hoofd. Als je hun zou vragen waar Casablanca ligt dan denken ze dat het een film is of een cocktaildrankje.
Er is toch ook een film die Casablanca heet?
;)
Origineel gepost door redcat
Er is toch ook een film die Casablanca heet?
;)
Jaaaaaaah, dat is ook zo :)
maar ik bedoel te zeggen dat sommige problemen zoveel aandacht krijgen dat het lijkt alsof er verder niets meer op deze aarde gebeurd. Snap je?
Inderdaad, die stroomstoring bij ons in Hoogeveen had best wat meer aandacht van de internationale pers mogen krijgen! :kwaad:
;)
Maar misschien kom ik wel in het nieuws als ik mijn diploma eind van de maand krijg.... Da's tenminste een prestatie van wereldformaat!
Whahahahahahahahaha!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.