Bekijk originele versie : Subsidie ontvangen van Marokkanen? Hmmm….
Die banner waar ik onderhands tureluurs van ben geworden. Wat is dat met MAROKKAANSE oppassubsidie? Alleen Marokkanen krijgen dat? En niet-Marokkanen niet?
Ik vind het een heeeeele domme reclame
Ik vraag het aan mijn boekhouder want hier trap ik niet in:ego:
kindly_mom
15-01-2007, 11:16
het trekt mij totaal niet, puur omdat het alleen voor marokkanen is.. zeker om de marokkanen dr in te luizen, aangezien de marokkanen weer van geld houden ..pfff :ego:
hier dus nog 1 die dr niet in trapt!
als ik het van mijn boekhouder weet zal ik het plaatsen maar die banner, mij niet gezien
als ik het van mijn boekhouder weet zal ik het plaatsen maar die banner, mij niet gezien
Ja oke, nou weten we 't wel. Je hebt een boekhouder :moe:
Ja oke, nou weten we 't wel. Je hebt een boekhouder :moe:
hmm weet niet wat jij eronder verstaat maar het is iemand die voor 40 euro, 1 keer per jaar, je papieren invult
chemicha
15-01-2007, 12:56
ik begrijp het niet. Eerst proberen we met man en macht te strijden voor de zelfde rechten en proberen de grens van verschillen te laten vervagen en nu is er één of andere malloot die het juist prijst om anders te zijn.
Begrijpen jullie het nog?
hmm weet niet wat jij eronder verstaat maar het is iemand die voor 40 euro, 1 keer per jaar, je papieren invult
Je hebt het hier té vaak over je boekhouder, komt heel erg patserig over terwijl het idd niet veel voorstelt.
En ik weet heus wel wat een boekhouder inhoud, daar hoef je geen bedragen bij te melden:maf:
Je hebt het hier té vaak over je boekhouder, komt heel erg patserig over terwijl het idd niet veel voorstelt.
En ik weet heus wel wat een boekhouder inhoud, daar hoef je geen bedragen bij te melden:maf:
Patserig ? volgens mij zie je spoken maar ok.
Als je zelf al weet dat het niet veel voorstelt waarom laat je blijken dat je me patserig vind?
Almoeuhim, als ik het weet plaats ik het!
:kus::kus:
ik begrijp het niet. Eerst proberen we met man en macht te strijden voor de zelfde rechten en proberen de grens van verschillen te laten vervagen en nu is er één of andere malloot die het juist prijst om anders te zijn.
Begrijpen jullie het nog?
DAT zit me nu dus ook dwars
kindly_mom
15-01-2007, 13:15
denk dat t gewoon 'nlers' zijn om dr achter te komen hoeveel mensen 'illigaal' :hihi: hun kind achter laten bij oma, tante, nicht, en dan belonen met een paar euries, en dan opeens einde van het jaar krijg je van belasting te horen datje 1 of andere bedrag terug moet betalen :moe: ik hoef dat niet, nog meer koppijn, opgerot joh.
diegene waarvan de kind word opgepast denk maar aan je moeder, tante, nichtje. moetje gewoon zelf sponseren... als DANK
denk dat t gewoon 'nlers' zijn om dr achter te komen hoeveel mensen 'illigaal' :hihi: hun kind achter laten bij oma, tante, nicht, en dan belonen met een paar euries, en dan opeens einde van het jaar krijg je van belasting te horen datje 1 of andere bedrag terug moet betalen :moe: ik hoef dat niet, nog meer koppijn, opgerot joh.
diegene waarvan de kind word opgepast denk maar aan je moeder, tante, nichtje. moetje gewoon zelf sponseren... als DANK
vind ik ook, de meeste die oppassen zijn toch de menen met zo een aanvullende toeslag of hoe het ook heet en dat raken ze zeker kwijt natuurlijk.
chemicha
15-01-2007, 13:20
:lol: wolla illah zie het al gebeuren - marokkanen zijn tenslotte allemaal in voor gratis geld :hihi:
Islam4You
15-01-2007, 13:22
vind ik ook, de meeste die oppassen zijn toch de menen met zo een aanvullende toeslag of hoe het ook heet en dat raken ze zeker kwijt natuurlijk.
yep want dan is het witwerk en geen zwart werk meer.
Islam4You
15-01-2007, 13:39
je mag 5000 extra bijverdienen zonder problemen.
nou denk dat dat per persoon verschilt of het zonder problemen is
noona..weet je wat het is ...
Je hebt ook islamtische thuiszorg organisatie...het duurt niet lang voor je een islamtische ziekenhuizen hebt...
En nu heb je dus marokkaanse oppasbureaus.
Het klanten bestaan bestaat dus voornamelijk uit marokkanen.
Want ja...als ik een oppas zoek..heb ik ook liever een marokkaan dan een nederlander.
Ik vind dit juist een positief initiatief...
Dan zal het de nieuwigheid zijn die me doet afschrikken. Eerst afwachten dan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.