Bekijk originele versie : Tweeling moeders!
rbatia24
15-01-2007, 00:24
Ik vroeg mij af of er ook tweeling moeders aanwezig zijn. Dat zal ongetwijfeld wel t geval zijn. Ik ben zelf ookmoeder van een tweeling van 3 mnd. Het lijkt mij leuk om ervaringen, tips en handigheidjes te horen van ervaren tweeling moeders. Tips van eenling moeders(om t maar ff zo te noemen) zijn overigens ook welkom hoor!!
Ik ben benieuwd!!
Noona heeft een tweeling :o
rbatia24
15-01-2007, 00:26
Ow leuk!!
Nou Noona laat je horen!:banana:
sara_sarsora
15-01-2007, 01:27
ik heb mijn tweeling broertjes opgevoed met mijn moeder.
een tip, leg ze nooit naast elkaar met maar 1 speen :hihi:
gevolg: ketting van de speen zit vast aan baby1 de speen zit in de mond van baby 2 :hihi:
En hoe bevalt het met de tweeling?
mijn ma heeft een tweeling......noooit wat van gemerkt zijn zoooooooooo verschillend :hihi:
gevolg: ketting van de speen zit vast aan baby1 de speen zit in de mond van baby 2 :hihi:
:hihi: aaaah wat lief zeg :love:
Mysticalia
15-01-2007, 08:27
mn schoonzus heeft een tweeling :D
aaah wat schattig:nijn: tbarkelah.kinderen hebben isd het mooiste wat er is.
casasami
15-01-2007, 09:50
ondanks het feit dat ik een 2-eiige tweeling heb (jongen en een meisje) merk je absoluut dat ze erg op elkaar lijken in veel dingen.
SweetRose
15-01-2007, 10:16
Ik herinner mij het lid Selma84 nog :D.
Zij heeft een 3-ling :eek:.
:D
trisinti
15-01-2007, 10:31
miskiena:D
ikbendeBESTE
15-01-2007, 10:33
Ajemaaa, ik zie het nu voor me!! ik zou er 1 aan mn moeder geven en 1 aan mn zus :o
rbatia24
15-01-2007, 15:28
En hoe bevalt het met de tweeling?
Nou ik had me al bij de zwangerschap voorbereid op het aller ergste. Maar elhamdoulilah ik ben fluitend erdoorheen gewandeld en ik ben 10 kg tijdens de zwangerschap kwijtgeraakt:moe:
De bevalling idem ik dacht safi na de bevalling kan je mij wegvegen...maar ik moet eerlijk bekennen dat ik intens pijn heb gevoeld die ik nergens mee kan vergelijken nl. weeen na inleiden..maar ik heb na 2 uur pijn toch een ruggeprik geaccepteerd (mn man vroeg ernaar want ik dacht de pijn gaat zo weg:moe: ).
Toen ze er elhamdoulilah waren (k weet nog steeds niet hoe een perswee voelt door de ruggeprik) dacht ik weer nou goed ze zijn er...ik heb geen leven meer ik ben continu bezig met ze maar dat valt ook wel weer mee. Ik heb niet zo veel vrije tijd meer als daar voor maar ach...als je 1 huil baby hebt ben je nog verder van huis. Ze sliepen al snel door in de nacht en ze zijn wel tevreden geen zeurkousjes tot nu toe. Ik kan wel wat tips en handigheidjes gebruiken t is best ff puzzelen 2 babies voeden met de fles tegelijk, laat staan aanleggen dat werkt niet echt ondanks alle leuke plaatsjes in boeken enz:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.