Bekijk originele versie : Voor de dames die diëten...
Godmother
14-01-2007, 22:16
Is vasten geen oplossing?
Bedoel, je krijgt er ook nog eens hassanaats voor, je reinigt je lichaam en geest.
Misschien is dat beter dan Sonja Bakker'en.
P.s. Dit bedoel ik gewoon aardig hoor, ik denk met jullie mee! :)
haha eigelijk heb je wel gelijk,, maare ene kant ook weer niet..!!
als je vast,, eet je heel de dag niks...en pas rond 5/6 uur ga je VEEL ETEN..dieet is dat opzich beter,, je eet gezond gespreid over heel de dag..en niet in 1 keer..!!
Godmother
14-01-2007, 23:19
haha eigelijk heb je wel gelijk,, maare ene kant ook weer niet..!!
als je vast,, eet je heel de dag niks...en pas rond 5/6 uur ga je VEEL ETEN..dieet is dat opzich beter,, je eet gezond gespreid over heel de dag..en niet in 1 keer..!!
Of je kan het combineren dat je gedurende dag enkel drinkt en wel voor jezelf opstelt wat je gaat eten.
Zo een dieetdagboekje voor jezelf waarin je bijhoudt wat je die dag hebt gegeten zodat je inzicht krijgt in je eigen eetpatroon...Misschien een idee?
sara_sarsora
15-01-2007, 01:11
Bedoel, je krijgt er ook nog eens hassanaats voor, je reinigt je lichaam en geest.
Het is op zich wel een goed idee.
Maar vrouwen die diëten gaan zich denk ik door dat ze zich dan op het diëten concentreren, het vasten met een andere bedoeling verrichten.
:)
appeltje23
15-01-2007, 09:37
dan doe je het met een verkeerde intentie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.