Bekijk originele versie : wat moet jij bij de kapper
Islam4You
14-01-2007, 16:57
:moe: [als je een hoofddoek draagt dan gaan mensen ervanuit dat je je haar nooit knipt en verzorgt etc. Belachelijk gewoon :moe:
iemand zei tegen me:
maar wat moet jij bij de kapper dan? :o
mijn antwoord was wat moet jij bij de kapper??? je haar doen dus en ik ook:moe: ]
:lol: oooooooooh my goddd.. sommige zijn echt :maf2:
wardaroosje
14-01-2007, 16:59
Hoezo?
Wat moet jij bij de kapper?:confused:
:hihi:
:haha:
toppunt van domheid yaak....
Islam4You
14-01-2007, 17:03
oke effe rechtzetten. da meisje bedoelde het anders. ze bedoelde wat ga je doen. knippen fohne verve etc
maar dan nog zijn er mensen die denken dat je je haar nooit verzorgt en moet kammmen als je hoofdoek draagt
:moe: [als je een hoofddoek draagt dan gaan mensen ervanuit dat je je haar nooit knipt en verzorgt etc. Belachelijk gewoon :moe:
iemand zei tegen me:
maar wat moet jij bij de kapper dan? :o
mijn antwoord was wat moet jij bij de kapper??? je haar doen dus en ik ook:moe: ]
Hahaha wollahila...ik ga morgen ook naar de kapper trouwens, maar ik draag geen hoofddoek..
:D :D
tegen mij zei er ook ééntje, oooh mijn haar is helemaal niet in model en t lijkt zo vet! geluk jij dat jij een hoofddoek draagt! jij hoeft je haar nooit te kammen :maf:
over dat kapper gedoe heb ik ook veel dingen gehoord. :maf2:
innez
Er was ooit een nederlandse collega van mij met wie ik goed kon opschieten:o en een keer vroeg ik haar wat voor kleurhaar bij mij zou passen..
Zij keek mij aan alsof ze een spook had gezien:moe:
Maar jij draagt toch hoofddoek buiten??(ik werkte toen in de v&d en daar mocht je geen hoofddoek dragen)
So what?? dacht ik bijmezelf:kwaad:
Schems dus wel lekker met geverfte haren werken jekkk hihihih.
Nee je moet zelf weten hoor :D
Maar ik zei ook laatst tegen een meisje, ik ga mijn haren verven ik wil het in heel mooie kleur ga verven. ze zegt verven?????????? Maar je draagt een hoofddoek!!!!!!!!!!!
Ik zo ja sooooo:moe: Ik wil mooi uitzien voor mezelf en voor ..... :hihi:
Angel_fatima
14-01-2007, 17:49
laats had ik ook zoiets, ik was voor dat ik ging werken een stijltang in de stad gaan kopen en kwam dus op me werk aan, en een collega van mij waar ik goed mee kan opschieten vroeg heb je gewinkeld, mag ik zien wat je hebt gekocht, nou ik dus laten zien, zegd ze tegen mij huh??? wat moet jij met een stijltang??? Dus ik zeg tegen haar denk je dat ik geen haar onder me hooofddoek heb....rare mensen
Haha, woops..
Heb het zelf ook een keer uitgesproken : ).
power_girl
14-01-2007, 17:55
wat ik ook zo erg vind als ze zeggen mogen we kijken wat voor haar je heb..bn zo benieuwd..:moe:
wat ik ook zo erg vind als ze zeggen mogen we kijken wat voor haar je heb..bn zo benieuwd..:moe:
Hmm, ik kijk daar niet gek van op.
Een vriendin van me die ik al zo'n zes jaar ken heb ik laatst ook gevraagd haar hoofddoek even af te doen, omdat ik vergeten was hoe haar haar eruit zag. Toen ik haar leerde kennen droeg ze nog geen hoofddoek.. ik was er gewoon weer even benieuwd naar : ).
Islamiya_
14-01-2007, 18:25
Valt nog reuze mee. Iemand zei 'n keer of ik mijn haren wel was aangezien je toch 'n 'doekje' op hebt. I was like, :wat?!:
ik heb juist zoiets van, de dag dat ik een hoofddoek ga dragen neem ik juist een gekker kapsel dan nu
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.