Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Studie combineren met bruiloft organiseren?

Pagina's : [1] 2

serafi
14-01-2007, 15:12

Ik moet nog een half jaartje naar school om mijn diploma te behalen. Alleen is het zo dat mijn motivatie nu erg laag is. Ik ga nu al een tijdje niet naar school. Hierdoor heb ik een groot achterstand. Waar ik me nu vooral mee bezig hou is het organiseren van mijn bruiloft. Dit vereist veel energie en tijd. Ook wil ik liever thuis blijven op de dagen dat ik niets doe voor het feest. Nog een half jaartje om mijn diploma te halen. Maar als ik dat wil, dan betekend dat ik nu kei hard aan de slag moet gaan. Opdrachten inhalen etc en werken aan mijn scriptie. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen dames? School opzeggen en na de zomer mijn jaartje inhalen (als dat mogelijk is) of nu hard aan de slag gaan en als een zombie mijn trouwjurk aan doen (die ik overigens niet eens heb :moe: Iets zegt dat ik beter kan stoppen nou. De druk wordt teveel voor mij. Maar het is ook weer zonde. dames?

Leila1982
14-01-2007, 15:30
Jeetje zeg... een heel jaar inhalen, omdat je je nu bezig wilt houden met 1 dag van je leven... sorry, maar dat vind ik persoonlijk heel overdreven.

leila887
14-01-2007, 15:33
Een huwelijk geeft geen zekerheid voor het leven. En ik spreek uit ervaring. Je bent onzettend dom als je dit jaar laat schieten...ga keihard aan de slag om alsnog je diploma te behalen. Want dat neemt niemand je meer af. Na je huwelijk zal het heel moeilijk zijnweer terug de schoolbanken in te gaan..vooral als je zweeft op een roze wolk. SOrry maar je bruiloft regel je niet de hele dag en dat een half jaar lang... een catering, fotograaf, zaal en jurk..dat heb je zo geregeld...Blijf wel reeel aub..

Thuggylife
14-01-2007, 15:34
In de tijd dat ik mijn bruiloft moest regelen, studeerde ik ook. Alles is goed verlopen, zonder achterstand of iets dergelijks. Alles komt goed meid, gewoon doorgaan met school. Het zal juist heerlijk zijn als je je diploma zo snel mogelijk in je zak hebt en daarna kan je rustig genieten met je mannetje en niet na de bruiloft nog stressen, omdat je alles moet inhalen. Succes meid.

UndercoverAngel
14-01-2007, 15:35

Ik zou je studie op nummer 1 zetten! En hoe druk kun je het in hemelsnaam hebben met het regelen van je bruiloft? Het neemt echt geen weken/maanden in beslag, als je echt wil kun je alles binnen een week geregeld hebben? ;) .:UcA:.

imaane911
14-01-2007, 15:38
gewoon doorzetten! :goedzo:

Mfelsa_nr1
14-01-2007, 15:40
Ik zou je studie op nummer 1 zetten! En hoe druk kun je het in hemelsnaam hebben met het regelen van je bruiloft? Het neemt echt geen weken/maanden in beslag, als je echt wil kun je alles binnen een week geregeld hebben? ;) .:UcA:. Helemaal gelijk:goedzo: Kijk als je nou in verwachting bent of bent bevllen dat is een ander verhaal! Maar bruiloftorganiseren kan ook telefonich in je pauze:savonds en in het weekend ff iedereen met een bezoekje vereren!

anisa
14-01-2007, 15:42
Meid je moet nog maar een halfjaartje, ga ervoor zou ik zeggen tis zonde als je het voorbij laat schieten....denk er goed overna en wens je veel succes verder.

Rotterdamse__19
14-01-2007, 15:48
Wat vindt je aanstaande daar van...

serafi
14-01-2007, 15:53
Mijn aanstaande wil er niks van weten. Ik moet van hem mijn studie afmaken. Maar het feest uitstellen of verzetten kan niet, aangezien de zaal, catering, ziana is geregeld met een aanbetaling. Iedereen raad me aan om toch mijn studie af te maken. Dan vraag ik me af of het uberhout nog wel kan met mijn achterstallig werk. Maar dank jullie vriendelijk dames.

Rotterdamse__19
14-01-2007, 15:54
Mijn aanstaande wil er niks van weten. Ik moet van hem mijn studie afmaken. Maar het feest uitstellen of verzetten kan niet, aangezien de zaal, catering, ziana is geregeld met een aanbetaling. Iedereen raad me aan om toch mijn studie af te maken. Dan vraag ik me af of het uberhout nog wel kan met mijn achterstallig werk. Maar dank jullie vriendelijk dames. Meid ga ervoor.. Maak je studie af.. Nog heel even doorwerken en je bent er!!!

serafi
14-01-2007, 16:00
Meid ga ervoor.. Maak je studie af.. Nog heel even doorwerken en je bent er!!! insallah, dankje wel meid voor dat stukje motivatie. ik ga het gewoon doen! gewoon proberen af te maken. als het niet lukt, jammer maar dan heb ik het geprobeert.

Sasai
14-01-2007, 16:00
Van uitstel komt afstel. Nu lijkt het idee om je alleen te focussen op het feest en verder niets anders erg mooi, maar zodra het feest achter de rug is en je je weer tussen de schoolbanken moet schuiven in plaats van genieten van jouw man zul je jezelf afvragen wat je er in Godsnaam toe bracht. N3el satan en ga ervoor. Voor een perfect feest, maar vooral voor jouw diploma.

leila887
14-01-2007, 16:11
Mijn aanstaande wil er niks van weten. Ik moet van hem mijn studie afmaken. Maar het feest uitstellen of verzetten kan niet, aangezien de zaal, catering, ziana is geregeld met een aanbetaling. Iedereen raad me aan om toch mijn studie af te maken. Dan vraag ik me af of het uberhout nog wel kan met mijn achterstallig werk. Maar dank jullie vriendelijk dames. als de zaal, catering en ziana al is geregeld heb je dus nu alle tijd om je op je studie te richten..??/ dus mijn vraag waar heb je het dan nog druk mee...

Miss_Magrebia
14-01-2007, 16:16

Zorg eerst dat je je diploma op zak hebt, wanneer je getrouwd bent zul je het weer drukker hebben met je huisje etc. Vraag hulp aan je beste vriendinnen, zussen, nichten en niet te vergeten je man wat betreft de voorbereidingen van je huwelijk ... Laat je studie nu links en wellicht dat dat over een paar jaar nog zo is ... effe 6 mnd tanden op mekaar en doorzetten

Pagina's : [1] 2