Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb deze even geleend van vreemdeling

LZN
14-08-2003, 17:08

Hij is grapig Vrouw en de djin Djinn: Tot uw dienst wat wenst u? Vrouw: hoeveel wensen heb ik? Djinn: U heeft 3 wensen op voorwaarde dat elke wens dat u doet uw man daar het 10 voudige van krijgt! Vrouw: ik wil de mooiste vrouw op aarde zijn Djinn: Dat wordt u maar staat u er wel bij stil dat uw man de mooiste op aarde zal zijn en de vrouwen hem allemaal willen! Vrouw: Dat doet er niet toe als ik maar de mooiste op aarde ben Djinn: en uw 2de wens? Vrouw: ik wil de rijkste vrouw op deze aardbol zijn Djinn: Dat is zo gedaan maar wees erop attent uw man zal de rijkste ter wereld zijn en hij zal het 10 voudige hebben van wat u heeft Vrouw: doet er niet toe Djinn: en uw 3de en laatste wens? Vrouw: Ik wil naar het ziekenhuis en daar een lichte Hartaanval Krijgen:cool:Women!.

Asri
14-08-2003, 18:19
Ze3ma vrouwen zijn slim :hihi: -Y-

Lady_moi
14-08-2003, 18:22
I dont get it

Sundous
14-08-2003, 18:23
:haha: deze is goed haar man krijgt het tienvoudig :hihi: hij is echt grappig

Masriya
14-08-2003, 18:24

Hahahaha haar man krijgt dan een zware hartaanval :lol:

Lady_moi
14-08-2003, 18:27
azo :melig:

younesel18
14-08-2003, 22:00
Origineel gepost door lemia_lemia Hij is grapig Vrouw en de djin Djinn: Tot uw dienst wat wenst u? Vrouw: hoeveel wensen heb ik? Djinn: U heeft 3 wensen op voorwaarde dat elke wens dat u doet uw man daar het 10 voudige van krijgt! Vrouw: ik wil de mooiste vrouw op aarde zijn Djinn: Dat wordt u maar staat u er wel bij stil dat uw man de mooiste op aarde zal zijn en de vrouwen hem allemaal willen! Vrouw: Dat doet er niet toe als ik maar de mooiste op aarde ben Djinn: en uw 2de wens? Vrouw: ik wil de rijkste vrouw op deze aardbol zijn Djinn: Dat is zo gedaan maar wees erop attent uw man zal de rijkste ter wereld zijn en hij zal het 10 voudige hebben van wat u heeft Vrouw: doet er niet toe Djinn: en uw 3de en laatste wens? Vrouw: Ik wil naar het ziekenhuis en daar een lichte Hartaanval Krijgen:cool:Women! Geeft dit jezelf een beetje meer zelfvertrouwen? Waar twijfel je nog aan dat de vrouwen slimmer zijn eigenlijk?