Bekijk originele versie : Ik heb deze even geleend van vreemdeling
Hij is grapig
Vrouw en de djin
Djinn: Tot uw dienst wat wenst u?
Vrouw: hoeveel wensen heb ik?
Djinn: U heeft 3 wensen op voorwaarde dat elke wens dat u doet uw man daar het 10 voudige van krijgt!
Vrouw: ik wil de mooiste vrouw op aarde zijn
Djinn: Dat wordt u maar staat u er wel bij stil dat uw man de mooiste op aarde zal zijn en de vrouwen hem allemaal willen!
Vrouw: Dat doet er niet toe als ik maar de mooiste op aarde ben
Djinn: en uw 2de wens?
Vrouw: ik wil de rijkste vrouw op deze aardbol zijn
Djinn: Dat is zo gedaan maar wees erop attent uw man zal de rijkste ter wereld zijn en hij zal het 10 voudige hebben van wat u heeft
Vrouw: doet er niet toe
Djinn: en uw 3de en laatste wens?
Vrouw: Ik wil naar het ziekenhuis en daar een lichte Hartaanval Krijgen:cool:Women!.
Ze3ma vrouwen zijn slim
:hihi:
-Y-
Lady_moi
14-08-2003, 18:22
I dont get it
:haha: deze is goed
haar man krijgt het tienvoudig :hihi:
hij is echt grappig
Hahahaha haar man krijgt dan een zware hartaanval :lol:
Lady_moi
14-08-2003, 18:27
azo :melig:
younesel18
14-08-2003, 22:00
Origineel gepost door lemia_lemia
Hij is grapig
Vrouw en de djin
Djinn: Tot uw dienst wat wenst u?
Vrouw: hoeveel wensen heb ik?
Djinn: U heeft 3 wensen op voorwaarde dat elke wens dat u doet uw man daar het 10 voudige van krijgt!
Vrouw: ik wil de mooiste vrouw op aarde zijn
Djinn: Dat wordt u maar staat u er wel bij stil dat uw man de mooiste op aarde zal zijn en de vrouwen hem allemaal willen!
Vrouw: Dat doet er niet toe als ik maar de mooiste op aarde ben
Djinn: en uw 2de wens?
Vrouw: ik wil de rijkste vrouw op deze aardbol zijn
Djinn: Dat is zo gedaan maar wees erop attent uw man zal de rijkste ter wereld zijn en hij zal het 10 voudige hebben van wat u heeft
Vrouw: doet er niet toe
Djinn: en uw 3de en laatste wens?
Vrouw: Ik wil naar het ziekenhuis en daar een lichte Hartaanval Krijgen:cool:Women!
Geeft dit jezelf een beetje meer zelfvertrouwen? Waar twijfel je nog aan dat de vrouwen slimmer zijn eigenlijk?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.