Bekijk originele versie : Vrouwen...........rare wezens???
Je hoort mannen vaak zeuren dat ze vrouwen nooit zullen begrijpen. Daar zit wel wat in. Ik ben zelf ook van het vrouwelijke geslacht, maar ik begrijp ons soms ook niet echt. Als we ongesteld zijn, zijn we vaak chagrijnig en snel geirriteerd. Als we boos zijn, en we willen dat uit trots niet snel laten merken, doen we er alles aan om 'gemaakt' vrolijk over te komen.
MANNEN BEGRIJPEN DIT NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, ZE BEGRIJPEN DEZE HINTS NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. :confused:
Wat zijn vrouwen toch anders dan mannen. Mannen zijn zo simpel...............................heerlijk simpel gewoon.
:rolleyes:
BintElmagreb
09-07-2002, 12:53
Vrouwen zijn zo heelijk onbegrijpelijk, heerlijk onvoorspelbaar!
Het is echt wel beter, dat een man je niet begrijpt dan blijf je in zijn ogen als iemand van wie hij geen idee heeft wat je nu weer gaat doen/gaat zeggen.
Alleen hij moet je wel begrijpen als je seintjes zendt, dan maar hopen dat ze goed aankomen........
mannen zijn niet erg snel van begrip als het om seintjes gaat. Je moet het altijd duidelijk zeggen, liefst goed articuleren daarbij. Vrouwen aan seintjes, hints genoeg of soms is 1 woord al genoeg.
Iwa, verschil moet er zijn.
lynamina
09-07-2002, 13:36
Ha ha ha vind ik best wel grappig....
Maar t is waar! IK ONDERVIND DIT in levende lijve als je tegen hem zegt: T is al laat aan t worden of als je tegen haar zegt t is laat aan t worden... ZIJ BEGRIJPT DAN DA ZE DOORMOETEN hij zegt: NEE ZO LAAT IS HET NU OOK WEER NIET Hé...
Grrrrr... Zo zalig simpel minded zijn DE MANNEN WEL JA..
Het verschil in denken van mannen en vrouwen zit hem bijvoorbeeld ook in het feit dat een vrouw zoiets heeft als een zesde zintuig.................bij wijze van.................
Bijvoorbeeld; als er in aanwezigheid van een man en een vrouw een andere vrouw een verhaal ophoudt, welke wel sterk klinkt, zal een vrouw de bedoeling van de andere vrouw snel doorhebben. Een man luistert naar de inhoud, maar denkt niet verder dan dat.
Een vrouw merkt het daarom ook sneller als een andere vrouw haar man of vriend aan het versieren is. 'met woorden'. Een man lacht gewoon mee, denkt dat ze gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel aardig is.
Niet dat vrouwen achterdochtig zijn, maar wij zien de mens achter de mens. Wij doorzien de bijbedoelingen van elkaar en weten al gauw waar we heen willen met het bedoelde. Als je dit een man probeert uit te leggen dan ben je al gauw of achterdochtig of gewoon jaloers........................................... ze begrijpen het gewoon niet.
Voor de rest zijn het lieve wezens hoor....................................soms
Ik begrijp jullie echt niet hoor. Kunnen jullie niet gewoon onze taal praten, die wij ook verstaan? Ik heb echt hoofdpijn van al die hintjes en raadseltjes. Zeg nou maar wat jullie willen in het Nederlands. Ik zit soms met meisjes, en dat praten ze gewoon Nederlands en ik versta niet eens waar ze het over hebben.
Het gaat van zo van: ewa wat zei ie: -Wie -je weet wel wie[knipoogje] -ooooo die!!! -ja, wat zei ie? -hij zei: [knipoogje] en dan gelijk lachen. ze3ma ik moet het dan begrijpen.
Ewa terecht ook nog dat jullie zelf toegeven dat jullie raar zijn!!!!!!!!!!!!!!!!
BintElmagreb
09-07-2002, 14:35
Origineel gepost door jassin
Ik begrijp jullie echt niet hoor. Kunnen jullie niet gewoon onze taal praten, die wij ook verstaan? Ik heb echt hoofdpijn van al die hintjes en raadseltjes. Zeg nou maar wat jullie willen in het Nederlands. Ik zit soms met meisjes, en dat praten ze gewoon Nederlands en ik versta niet eens waar ze het over hebben.
Het gaat van zo van: ewa wat zei ie: -Wie -je weet wel wie[knipoogje] -ooooo die!!! -ja, wat zei ie? -hij zei: [knipoogje] en dan gelijk lachen. ze3ma ik moet het dan begrijpen.
Ewa terecht ook nog dat jullie zelf toegeven dat jullie raar zijn!!!!!!!!!!!!!!!!
Meskien... en beschrijf nu maar een fragment van jullie jongens wanneer jullie heel sneaky zijn.......
:gniffel: :maf2:
flowerpower
09-07-2002, 14:35
Weet je wat het is meiden?
Wij vrouwen luisteren te veel naar shaitan dat is het,Shaitan heeft het makkelijk met ons want voor hem zijn wij heel erg makkelijk en daarom begrijpen de mannen ons niet omdat zij Niya zijn.
Wij moeten altijd dubbel denken terwijl de mannen denken maar een keer.
Er is een marokkaanse gezegde en gaat ongeveer zo:als een man je bedreigt kan je gerust slapen maar als je vrouw je bedreigt dan moet je wakker blijven,hahhaha.
BintElmagreb
09-07-2002, 14:37
Origineel gepost door flowerpower
Weet je wat het is meiden?
Wij vrouwen luisteren te veel naar shaitan dat is het,Shaitan heeft het makkelijk met ons want voor hem zijn wij heel erg makkelijk en daarom begrijpen de mannen ons niet omdat zij Niya zijn.
Wij moeten altijd dubbel denken terwijl de mannen denken maar een keer.
Er is een marokkaanse gezegde en gaat ongeveer zo:als een man je bedreigt kan je gerust slapen maar als je vrouw je bedreigt dan moet je wakker blijven,hahhaha.
Ik vind dat de mannen erger zijn--> meer sneaky en vrouwen--> verstandiger....veel verstandiger!
Ik spreek niet voor iedereen!
flowerpower
10-07-2002, 00:21
Natuurlijk zijn vrouwen verstandiger en als wat positief is, geloof me vrouwen als zij sneaky willen zijn dan zijn zij echt gevaarlijk sneaky.
Mannen zullen nooit winnen met hun gedrag bij vrouwen, een vrouw heeft een man snel door.
Wij vrouwen zijn sterk in geest en we kunnen van alles zijn, wat de man van ons vraagt is voor ons geen probleem.
Voorbeeld: je hebt twee kinderen een is een jongen en die andere is een meisje, allebei zijn twee jaar oud.
Dat meisje zal sneller dingen leren zoals woordjes dan dat jongentje waarom het ligt aan denkwijze van dat meisje en is veel vlugger dan van het jongentje.
Voordat een man je begrijpt is een vrouw met iets anders bezig en daarom vinden zij ons rare wezen, terwijl het simpel is wij zijn altijd een stap voorop.
LELIJKERD
10-07-2002, 00:24
EINDELIJK EEN VROUW DIE TOEGEEFT DAT VROUWEN SIMPELWEG STOM ZIJN :hihi:
Origineel gepost door LELIJKERD
Pardon???????????????????????????????????????????? ????? :eek: :eek:
Origineel gepost door LELIJKERD
Dan heb ji niet goed gelezen ;) Er is gezegd dat vrouwen niet te begrijpen zijn.. dat wil niet zeggen dat vrouwen stom zijn!
Tornado jij hebt gelijk, ik begrijp mezelf soms ook niet!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.