Bekijk originele versie : bakkerij in utrecht
dames wie van jullie kan mij helpen aan een adresje in utrecht bij wie je vlees salades bastilla kan bestellen voor bv een geboorte feest
achermijnpc
14-01-2007, 12:37
ik zoek er 1 in amsterdam, iem enige tips??
dolfijn1977
14-01-2007, 13:44
Ik ken wel iemand in Utrecht ,
ook een Bakkerij
dat is in Kanaaleiland winkelcentrum, die maken ook gerechten voor bruiloften en andere feesten,
Kip. vis bestilla, vlees, enzo enzo enzo
ook een Bakkerij
dat is in Kanaaleiland winkelcentrum, die maken ook gerechten voor bruiloften en andere feesten,
Hoe heet de winkel ? is het een Marokkaanse bakkerij?
oudejaars
14-01-2007, 14:48
Bakkerij al Warda op de Amsterdamsestraatweg is niet alleen een bakkerij met koekjes etc, ze zijn ook een cateringbedrijf en ze maken ook gerechten op bestelling. Mijn tante had vorig kipbastilla en vissen bij ze besteld en ze waren heerlijk. Als je wilt dan zoek ik het telnummer voor je
power_girl
14-01-2007, 15:38
ook een Bakkerij
sorry maar ik zou je die niet aan willen raden...hij is super duur en ze zeggen dat hij niet netjes is allah oe a3lam..zou zeggen ga ff langs en informeer..!!!
dolfijn1977
14-01-2007, 15:49
Hoe heet de winkel ? is het een Marokkaanse bakkerij?
het is een Marokkaanse Bakkerij ..
Volgens mij heb die winkel geen naam ..:D :D
Mr daar kan je vlees, groente, koekjes,brood halen,
dan moet je daar vragen, Kan je gelijk naar boven gaan, zo'n kamer, kanje ook gelijk foto's zien,
En wil je echte Kwaliteit, moet je naar Amsterdamstraat wg,
daar is ook een Marokkaanse bakkerij, ze is Jiblia,
die Kan heel lekker gerechten maken ..
Mt is wat duurder ..
dolfijn1977
14-01-2007, 15:50
sorry maar ik zou je die niet aan willen raden...hij is super duur en ze zeggen dat hij niet netjes is allah oe a3lam..zou zeggen ga ff langs en informeer..!!!
om eerlijk te zijn, hij is beetje wel duur wat hij allemaal maakt,
hij is niet echt zo netjes.
Mr wil zij een Kwaliteit moet ze naar Amsterdamstraat wg gaan
daar is echt Kwaliteit en zeer netjes,
Mr zij is Jiblia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.