Bekijk originele versie : Brand in mijn flat!!
Zo eng!
Ik kwam net terug van een 2 uur durende wandel toen i thuiskwam met een vriend stond er allemaal brandweer voor onze flat, we mochten niet naar binnen omdat er brand was uitgebroken op de 5e etage.....ik woon op de 10e en daar was alleen rook.
Zo eng! ik zou echt in paniek geraakt zijn als ik thuis zou zijn, maar goed ik dacht dus meteen aan mijn laptop :hihi:
wat zouden jullie als eerste meenemen als jullie brand zouden hebben, behalve je kids en je man natuurlijk ( alhoewel sommige hier hun man opzouden sluiten :hihi: )
ik ben nu weer thuis trouwens:D
Wat erg meid! voor de rest alles goed daar?
Maar ik zou me belangrijke papieren mee-nemen haha.
Ennee mijn laptop zou ik ook zeker mee-nemen.
Voor de rest mag alles in de fik :moe:
Oeffffff, ik zou mijn fotoboeken meenemen en mss als het kan alle belangrijke documenten. Ik weet niet maar foto's van alle dierbaren enzo die krijg je nooit meer terug en alle andere dingen wel.
Daarom is het misschien ook wel handig om alle belangrijke papieren/dingen op 1 plek te leggen.
Oooooh en de koraan natuurlijk!
bij ons hier was er onlangs ook brand :hihi:
jah ik denk ook dat ik foto's mee zou nemen, maar mijn mooie pumps en make up en kleren en a l mijn tijdschriften di eik gespaard heb....ooooft mag er nooit meer brand uitbreken.
oem_mujahid2
13-01-2007, 19:42
Mijn kind en me kleding zodat ik niet onbedekt buiten sta hihi, verder zou ik het niet weten.....
oooh wat erggg ik heb daar nooit bij stilgestaan..Ik denk dat ik alleen samia zou meenemen, maar ik zou kapot gaan van verdriet want alles wat ik hier heb is mij dierbaar..Allah hfed..
Gelukkig heb ik een goed werkende brandalarm en ben ik goed verzekerd daarvoor..soms werkt de brandalarm zelfs te goed.. als ik marokaans eten kaar maak dan gaat dat ding altijd af:moe:
achermijnpc
13-01-2007, 20:18
Zo erg meid, gelukkig woon je op de 10de verdiep hmdl :D
Ik zou mijn handtas nemen daar zit echt alles van papieren in :D
jah serieus, ik dacht aan al men mooie spullen die ik met zoveel moeite heb gekocht en mijn laptop!
imaane911
13-01-2007, 23:36
Allahi yestar!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.