Bekijk originele versie : Kan jij mij meer hierover vertellen?!?
Een_Meid
13-01-2007, 16:36
[Mijn vriendin de vader is jellah overleden Lahrahmoe, hij heeft deze wereld in de nacht van 26 december in de ochtend van 27 demeber deze wereld verlaten en nou heeft ze vandacht gedroomd dat haar vader weer thuis was gekomen...
We willen beiden graag de betekenis van deze droom weten, wie heeft hier een betekenis op? Wat was de reden van deze droom?Was het gewoon of had het een betekenis..?!?
Wie kan mij meer vertellen?]
Goodwife
13-01-2007, 18:48
jaah ik had ook ooit zon droom en zou ook graag willen wetn wat het betekent
ik wens je vriendin en haar familie veel sterkte allah ya rahmoe
alvast bedankt
kuszz
[Mijn vriendin de vader is jellah overleden Lahrahmoe, hij heeft deze wereld in de nacht van 26 december in de ochtend van 27 demeber deze wereld verlaten en nou heeft ze vandacht gedroomd dat haar vader weer thuis was gekomen...
We willen beiden graag de betekenis van deze droom weten, wie heeft hier een betekenis op? Wat was de reden van deze droom?Was het gewoon of had het een betekenis..?!?
Wie kan mij meer vertellen?]
Meid, misschien is het zo dat ze hem erg mist en dat ze graag wil dat hij weer thuis komt dus misschien dat ze daarover heeft gedroomd.
Zoek niet teveel achter een droom. Voor uitleg van dromen surf bij waladin.com
Gr.
Goodwife
13-01-2007, 19:08
thnx
kuszz
Een_Meid
14-01-2007, 18:21
thnx
kuszz
Thanxxxx meiden.. voor jullie aandacht aan deze topic ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.