Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waaaaaah....Nike teken vanmorgen uitgepoept!!!!!!

CyberZina
14-08-2003, 15:42

Hallo mensjes!!!!!!!!!!! Weet je....ik moet dit ff kwijt!!!!!!! Ik ging 's ochtends naar de wc en moest de grote boodschap doen....na veel duwen, puffen en persen kwam het er eindelijk uit!!!!!!! Ik dacht DAMN!!!! dit heb ik nog nooit gehad, meestal gaat ie er zo vloeiend eruit en heb ik er geen moeite mee... dus ik denk...'dit moet vast een teken zijn...een teken dat ik moet kijken hoe dat stuk stront er uit ziet'. Dus zo gezegd zo gedaan, half slaperig doe ik mijn ogen verder open.............dus ikke kijken en............... :toink: :wow: :schok: !!!!!!!!!!!!!!!!! geloof mij mensen ik was toen KLAAAAAAR WAKKERRRRRRRRR!!!! wilie wilie.........wallah jullie gaan me niet geloven maar ik heb een Nike teken er uit gepoept!!! Zou dit een teken zijn dat ik voortaan maar nike's moet gaan dragen? Of had ik er een foto van moeten maken en naar Nike opsturen met de vraag of ze me willen sponsoren?????? Nu we het toch over el gra hebben? Hebben jullie ooit eens een leuk figuurtje er uit gepoept? Of wacht, ik moet zeggen: gekakt............anders zullen de Belgen onder ons in verwarring raken, yekka? ou la? Buy Buy Cyber Zwina ______________________________________ I love Morocco like a fat kid love's cake!!!!!!!!

Masriya
14-08-2003, 15:44
Ik had een keer een l.ul teken uitgepoept, wilt het nu zeggen dat ik alleen met l.ullen moet omgaan?:confused:

SaraZena
14-08-2003, 15:45
ziek!!!!!! :haha:

Saidat0en
14-08-2003, 15:48
Origineel gepost door CyberZina Hallo mensjes!!!!!!!!!!! Weet je....ik moet dit ff kwijt!!!!!!! Ik ging 's ochtends naar de wc en moest de grote boodschap doen....na veel duwen, puffen en persen kwam het er eindelijk uit!!!!!!! Ik dacht DAMN!!!! dit heb ik nog nooit gehad, meestal gaat ie er zo vloeiend eruit en heb ik er geen moeite mee... dus ik denk...'dit moet vast een teken zijn...een teken dat ik moet kijken hoe dat stuk stront er uit ziet'. Dus zo gezegd zo gedaan, half slaperig doe ik mijn ogen verder open.............dus ikke kijken en............... :toink: :wow: :schok: !!!!!!!!!!!!!!!!! geloof mij mensen ik was toen KLAAAAAAR WAKKERRRRRRRRR!!!! wilie wilie.........wallah jullie gaan me niet geloven maar ik heb een Nike teken er uit gepoept!!! Zou dit een teken zijn dat ik voortaan maar nike's moet gaan dragen? Of had ik er een foto van moeten maken en naar Nike opsturen met de vraag of ze me willen sponsoren?????? Nu we het toch over el gra hebben? Hebben jullie ooit eens een leuk figuurtje er uit gepoept? Of wacht, ik moet zeggen: gekakt............anders zullen de Belgen onder ons in verwarring raken, yekka? ou la? Buy Buy Cyber Zwina ______________________________________ I love Morocco like a fat kid love's cake!!!!!!!! :eek: .. :hihi:

Masriya
14-08-2003, 15:48

Origineel gepost door temsamni Gatverdamme! Iedereen die in de topic reageert hoeft niet meer tegen me te praten! TFOEEEEEE! SNIK SNIK! :(

Saidat0en
14-08-2003, 15:49
Ik had eens een keer iets uitgepoept .. :eek: Het zag eruit als................... Een drol .. :rolleyes:

Masriya
14-08-2003, 15:50
Origineel gepost door temsamni Ga weg! Jij hebt me geblocked op msn! :kwaad: Ja, je praat vies en mijn broer kan alles lezen in chatlogs. :kwaad: Dit lijkt toch ook op msn :D Alleen geen chatlogs.

CyberZina
14-08-2003, 15:51
Origineel gepost door temsamni Gatverdamme! Iedereen die in de topic reageert hoeft niet meer tegen me te praten! TFOEEEEEE! waarom niet? poepen is de normaalste zaak van de wereld...toch? ik bedoel temsamni? moet jij nooit poepen dan? ik hoop het wel voor je want anders onplof je nog eens een keertje, misschien wel net onder het eten....ben je gezellig met je ouders en boers en zussen om de tafel heen, te genieten van die overheerlijke marmita van je mama.....en dan opeens KNAL!!!!!!!!!!! :auw: weg temsamni..............

Masriya
14-08-2003, 16:22
Origineel gepost door temsamni Ik praat niet vies! JIJ praat vies! Jij wou zo graag iets zien! :kwaad: Euh ja oke oke ik praat vies. Maar verleiding is groot als ik met je chat het gaat automatisch dat vies praten, dus beter blokkeren want dan kan ik niks vies zeggen. :D