Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : naisha>>>>>>>melden!

Pagina's : [1] 2 3 4

_MaJesTeiT_
14-08-2003, 15:11

Hey meiske, Hoe is het met de gelukkige winnaar......:stout: alles naar wens, je was toch zo in de wolken die tijd geleden of is het over..... :confused: tot horens....... ;) liefs

naisha
14-08-2003, 15:14
Origineel gepost door Saida Hey meiske, Hoe is het met de gelukkige winnaar......:stout: alles naar wens, je was toch zo in de wolken die tijd geleden of is het over..... :confused: tot horens....... ;) liefs hey.... ik zou het niet weten hoe het gaat... :D ik moet je wat vertellen.... kom es dichterbij.. nog een beetje.... nog een klein beetje... nog effe..dichterbij.. bijna..... ik durf het niet tegen hem te zeggen... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :hihi:

_MaJesTeiT_
14-08-2003, 15:18
Origineel gepost door naisha hey.... ik zou het niet weten hoe het gaat... :D ik moet je wat vertellen.... kom es dichterbij.. nog een beetje.... nog een klein beetje... nog effe..dichterbij.. bijna..... ik durf het niet tegen hem te zeggen... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :hihi: :kwaad: :D hey meid ik ben blij voor je als het echt is natuurlijk..... :p waag het en doe het gewoon en zeg dat hij het is, de keiharde waarheid de ware net een droom..... :confused: ;)

naisha
14-08-2003, 15:21
Origineel gepost door Saida :kwaad: :D hey meid ik ben blij voor je als het echt is natuurlijk..... :p waag het en doe het gewoon en zeg dat hij het is, de keiharde waarheid de ware net een droom..... :confused: ;) het is ook echt deze keer... :Iluvu: ik durf niet dus doe ik het niet.... :D ik laat het zoals het is... en als dat de ware is dan ja ...kom ik er vanzelf achter.. :Iluvu: en jij eigenlijk...de ware... :D

Tweetylove
14-08-2003, 15:25

wie wie wie wie is de gelukkige??? :hihi:

Masriya
Hey wie?

naisha
Origineel gepost door Tweetylove wie wie wie wie is de gelukkige??? :hihi: :ego: jij mag het niet weten...:hihi:

_MaJesTeiT_
Origineel gepost door naisha het is ook echt deze keer... :Iluvu: ik durf niet dus doe ik het niet.... :D ik laat het zoals het is... en als dat de ware is dan ja ...kom ik er vanzelf achter.. :Iluvu: en jij eigenlijk...de ware... :D Ik ben echt blij voor je echt, en dat meen ik ook...:goedzo: De ware voor mij is het licht, dat komt in het zonnige zicht. Zonder afkeuring van een man, want zonder dat is het nooit aan. Mijn ware is het lot, dat ik draag van God(Allah). Mag ik hem dankbaar zijn, dat ik dit mee mag maken zonder pijn... ;)

Tweetylove
14-08-2003, 15:27
Origineel gepost door naisha :ego: jij mag het niet weten...:hihi: alsjeblieft :D :Iluvu:

Masriya
14-08-2003, 15:28
Stomme bolle zeg dan.:kwaad:

_MaJesTeiT_
Origineel gepost door Masriya Hey wie? een tikje nieuwsgierigheid....:stout:.... :D

naisha
Origineel gepost door Saida Ik ben echt blij voor je echt, en dat meen ik ook...:goedzo: De ware voor mij is het licht, dat komt in het zonnige zicht. Zonder afkeuring van een man, want zonder dat is het nooit aan. Mijn ware is het lot, dat ik draag van God(Allah). Mag ik hem dankbaar zijn, dat ik dit mee mag maken zonder pijn... ;) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat mooi... :Iluvu: :Iluvu: dank je... tweetylove...antwoord is nee...je kent me te goed..nee... :D

_MaJesTeiT_
14-08-2003, 15:29
Origineel gepost door Tweetylove wie wie wie wie is de gelukkige??? :hihi: de zoon van de buren.... :D

Masriya
14-08-2003, 15:31
Origineel gepost door Saida de zoon van de buren.... :D Oh dus het is Tweetylove haar broer. :D ps ik weet al wie het is dus...:lekkerpuh

naisha
14-08-2003, 15:31

Origineel gepost door Saida de zoon van de buren.... :D nee dat kan niet ...want dan is het de broer van tweetylove... en dat kan niet... :D

Pagina's : [1] 2 3 4