Bekijk originele versie : 6weken vrij en wat kun je allemaal doen..
liefdevol24
13-01-2007, 14:18
salaam allemaal
ik ben nu 6weken met zwangerschap verlof en ik weet echt niet waar ik me tijd moet aan voldoen...weet iemand misschien ideeën wat je kan doen...of iets nuttigs doen...
alvast bedankt...
chahidaatje
13-01-2007, 14:19
Lekker nog genieten van je rust:haha:, ik zou zeggen ga de laatste dingentjes nog doen en lekker ontspannen etc!!!
Succes
liefs Cha
power_girl
13-01-2007, 14:21
lkkr rustig aan doen..uitslapen..!! geloof me maar je vindt altijd wel wat om te doen..vooral in het huishouden..:hihi:
is het je eerste kind..!
liefdevol24
13-01-2007, 14:23
lkkr rustig aan doen..uitslapen..!! geloof me maar je vindt altijd wel wat om te doen..vooral in het huishouden..:hihi:
is het je eerste kind..!
ja het me eerste kindje...
hanounna
13-01-2007, 15:32
Lekker rustig aan doen. genieten van de rust nu het nog kan!! Imraan is nu 5 weken, heb nog geen enkele nacht doorgeslapen sinds zijn geboorte. Ga nog eens na of je alles in huis hebt.
roumaisa
13-01-2007, 15:49
Alle spullen verzamelen, je pyjama's alvast klaarleggen/kopen. Heel veel uitrusten, lekker gewoon op de bank hangen. Geloof mij maar dat heb je echt heeeel hard nodig, zodra de kleine er is dan heb je rust te kort. Geniet ervan en Allah zal je bijstaan bij de bevalling!!!
Roumaisa
sweetmanal
13-01-2007, 16:01
uitslapen
missynoenoet
13-01-2007, 17:53
lekker rustig aan doen en zoals de damens al zijden nog de laatste dingentje kopen wassen en strijken en dan lekker uitrusten we hebben het hard nodig die energie voor de bevalling
ik wens iedereen al een goede bevalling toe inscha allah
groetjes noenoetje
Hoe lang duurt de zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof bij elkaar?
marjam1983
13-01-2007, 22:28
Hoe lang duurt de zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof bij elkaar?
16 weekjes :D .
ik kan over twee weken met zwangerschapverlof gaan, ik heb ervoor gekozen om 2 weken door te werken, zodat ik straks langer bij mijn kind ben... maar als ik straks thuis zit, ga ik lekker mijn huis op en top klaarmaken.schoonmaken.. koekjes maken, nog alle spulletjes in huis halen...
ppfff heb echt genoeg te doen straxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.