Bekijk originele versie : Wie Zat Er 13 Augustus In Air Atlas ???
Heey Peepz,
Wie zat er gisteren in Air Atlas ... Aangezien het gisteren bomvol in het vliegtuig was dacht ik dat er misschien ook iemand van Marokko.nl zou bij kunnen zitten :D
De oorspronkelijke vliegtijd zou 10.30 uur zijn ( Marokkaanse tijd ) maar het is uiteindelijk 15.00 uur ( Marokkaanse tijd ) geworden ... Typisch Marokko :rolleyes:
Lijkt me wel leuk jah als het zo zou zijn ... :zwaai:.
Ik zat in de Bagageruimte..:)
Tussen de apen..:o...hehe lekker gratis..:wijs:
Origineel gepost door EMIEN
Ik zat in de Bagageruimte..:)
Tussen de apen..:o...hehe lekker gratis..:wijs:
dus dat was jij die aan het spelen was met die apen... :o
ik zat tussen de varkens... :o
Origineel gepost door naisha
dus dat was jij die aan het spelen was met die apen... :o
ik zat tussen de varkens... :o
Kvond dat geknor al vals klinken..:kwaad:
De meeste varkens doen et subtieler en met een hardere toon..:)
Je leek wel op die varkens..:o
Kvond dat geknor al vals klinken..:kwaad:
De meeste varkens doen et subtieler en met een hardere toon..:)
Je leek wel op die varkens..:o
ja duhhhhhhh waarom denk je dat ik tussen de varkens ga...zodat ze mij niet opmerken...muts...
en ja dat geknor...ik probeerde je aandacht te trekken..maar je was zo bezig met die banaan af te pakken van die andere aap.. :D
ja duhhhhhhh waarom denk je dat ik tussen de varkens ga...zodat ze mij niet opmerken...muts...
en ja dat geknor...ik probeerde je aandacht te trekken..maar je was zo bezig met die banaan af te pakken van die andere aap.. :D
Ja die aap deed dapper..:kwaad:
Hij kon er niet tegen dat ik knapper was...qua apigheid..:ego::maf3:
Khad honger....:o...
Maar ze hebben me wel schoongemaakt...:)...al mn luizen zijn weg..:D
Ja die aap deed dapper..:kwaad:
Hij kon er niet tegen dat ik knapper was...qua apigheid..:ego::maf3:
Khad honger....:o...
Maar ze hebben me wel schoongemaakt...:)...al mn luizen zijn weg..:D
had jij luizen...en ik wou je nog wel aanraken in dat vliegtuig...:stout:
Jij zat daar te rollebollen in de modder..:D
Als je me zou aanraken zou mn mooie vacht vies worrden:ego:...
Jij zat daar te rollebollen in de modder..:D
Als je me zou aanraken zou mn mooie vacht vies worrden:ego:...
ja hallo...dat rollebollen deed ik wel voor jouw...ik moest me toch wel mooi maken voor jouw..sjeeeeeeeeee....probeer ik iets goeds te doen...voor mijn mannetje... :D :Iluvu:
ja hallo...dat rollebollen deed ik wel voor jouw...ik moest me toch wel mooi maken voor jouw..sjeeeeeeeeee....probeer ik iets goeds te doen...voor mijn mannetje... :D :Iluvu:
Noem je dat mooi:schrik:
Mammmieeee:schreeuw:...
Gelukkig gingen we landen toen je naar me toe wou komen..:o...je werd weer terug gezet in je hok..:D
Noem je dat mooi:schrik:
Mammmieeee:schreeuw:...
Gelukkig gingen we landen toen je naar me toe wou komen..:o...je werd weer terug gezet in je hok..:D
wacht maar je bent nog lang niet van me af ....:hihi:
nog lange niet nog lange niet.. :D
Hoe lang...:D
Zo lang-> |................ tot...................|
oF ZO LANG..:D?
|...tot ..|
zo lang....
|................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..............................................tot. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .............................|
Je maakt me bang..:(
Ga je me stalken:stout:?
Je maakt me bang..:(
Ga je me stalken:stout:?
ik ga je gek maken....:stout:
niet alleen stalken... :D
he als je tegen karim zegt....i kill you..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.