Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie zal je gaan missen deze zomer vakantie geef hier je top 3

beppie_truus
08-07-2002, 23:46

ben best nieuwsgierig naar wie jullie zullen gaan missen op vakantie. ik zal gaan missen: 1 emshoom 2 sabrinat 3 crazy_baby

Dida
08-07-2002, 23:50
Origineel gepost door beppie_truus ben best nieuwsgierig naar wie jullie zullen gaan missen op vakantie. ik zal gaan missen: 1 emshoom 2 sabrinat 3 crazy_baby wat lief.. :Iluvu: daar kom ik straks wel op terug.. izz zo moeilijk ! Ciao Baby ;)

beppie_truus
08-07-2002, 23:53
Origineel gepost door Crazy_Baby wat lief.. :Iluvu: daar kom ik straks wel op terug.. izz zo moeilijk ! Ciao Baby ;) i'll be waiting

al_hamka
08-07-2002, 23:55
1 My Boyfriend 2 La Familia 3 ... mijn pc ;) :D ewa that's it denk ik je kunt beter zeggen.. wie/wat ga je missen als je terug komt uit maroc

SaraZena
09-07-2002, 00:19

Origineel gepost door beppie_truus ben best nieuwsgierig naar wie jullie zullen gaan missen op vakantie. ik zal gaan missen: 1 emshoom 2 sabrinat 3 crazy_baby aahhhhhhhhhh wat lief :) wanneer ga je dan? Mijn vakantie gaat niet door!!!!!!!! I think i'm gonna cryyyyyyyyyyyyyyyyyyhttp://www.smilies.nl/cry.gif

beppie_truus
09-07-2002, 00:21
Origineel gepost door sabrinat aahhhhhhhhhh wat lief :) wanneer ga je dan? Mijn vakantie gaat niet door!!!!!!!! I think i'm gonna cryyyyyyyyyyyyyyyyyyhttp://www.smilies.nl/cry.gif hoezo gaat jou vakantie niet door :( ik ga insallah de 23e vetrekken met het vliegtuig

SaraZena
09-07-2002, 00:23
Origineel gepost door beppie_truus hoezo gaat jou vakantie niet door :( ik ga insallah de 23e vetrekken met het vliegtuig Ik heb wat dingen te regelen en dat moet net tijdens mijn vakantie :( (ik vertel het je nog wel) Maar misschien ga ik later in september of zo.

beppie_truus
09-07-2002, 00:31
Origineel gepost door Emshoom dank je wel beppie , ik mis je nu al :( ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat belooft wat als ik echt weg ben. :huil:

beppie_truus
09-07-2002, 00:32
Origineel gepost door sabrinat Ik heb wat dingen te regelen en dat moet net tijdens mijn vakantie :( (ik vertel het je nog wel) Maar misschien ga ik later in september of zo. jammer zeg ik heb namelijk het gevoel dat het deze zomer heel leuk gaat worden ( mijn vriendje gaat namelijk ook) maar ik hoor het wel van je hoe het precies zit ik vind het echt reuze jammer dat je niet mee op vakantie gaat.

tha_lady
09-07-2002, 01:10
Origineel gepost door beppie_truus ben best nieuwsgierig naar wie jullie zullen gaan missen op vakantie. ik zal gaan missen: 1 emshoom 2 sabrinat 3 crazy_baby en waar sta ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :boos: laterZ :blauwkus: