Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!

Pebble
12-01-2007, 23:15

Help dames...:o Mijn dochter is 4 jaar geworden afgelopen maandag en eergisteren heb ik toen een feestje gegeven thuis voor haar klasgenoten en kinderen uit de buurt met wie zij speelt.......maar morgen geef ik een een feestje voor de familie.....neefjes en nichtjes dus..... Eergister had ik de middag en avond zo ingedeeld dat ze de hele tijd bezig waren: stoeledans,gezichtjes maken met beschuit slagroom en snoep en op het laatst de eerste deel van de dora dvd serie kijken......die kids waren allemaal rond de vier jaar. Maar voor morgen weet ik niet wat ik moet doen en mijn budget is vrij beperkt......... Ik moet die kids van drie tot zeven uur bezg zien te houden maar weet niet hoe!!!!!:moe: HELP!!!!! Jullie hebben vast en zeker tips voor me!

Leila1982
12-01-2007, 23:19
Als je Marokkaanse kinderen bezig wilt houden dan geef je ze gewoon lekker veel patat en daarna snoep.. worden ze slaperig van :hihi: En daarna zeg je ze voor de tv.

Mozhima1
12-01-2007, 23:22
proficiat met de verjaardag van je dochtertje. Vul de uren met kleuren, leuke spelletjes, eten en drinken :moe: en iets van een film opzetten voor kids. Succes :sjans:

Pebble
12-01-2007, 23:25
Als je Marokkaanse kinderen bezig wilt houden dan geef je ze gewoon lekker veel patat en daarna snoep.. worden ze slaperig van :hihi: En daarna zeg je ze voor de tv. Ja het zijn Mocro's en ze verschillen allemaal van leeftijd.... eergister had ik be3da 1 leeftijdscategorie..dat was wat makkelijker....

Pebble
12-01-2007, 23:26

proficiat met de verjaardag van je dochtertje. Vul de uren met kleuren, leuke spelletjes, eten en drinken :moe: en iets van een film opzetten voor kids. Succes :sjans: Dank je moppie.... El3oekba 3endek:o ik ga de groep verdelen door tweeen misschien....peuters en kleuters apart en de pubertjes apart.........

Safia21
12-01-2007, 23:26
Als je Marokkaanse kinderen bezig wilt houden dan geef je ze gewoon lekker veel patat en daarna snoep.. worden ze slaperig van :hihi: En daarna zeg je ze voor de tv. Slaperig? kinderen worden juist Hyper van snoep! :hihi:

Pebble
12-01-2007, 23:28
Slaperig? kinderen worden juist Hyper van snoep! :hihi: echt waar.....? Mijn man zegt dat ik eten moet maken met veel peper erin.......misschien dat ze dan wat minder piepen............maar dan krijg ik weer een overbezette toilet....:moe:

Pebble
12-01-2007, 23:29
Hij zegt dat je van nootmuskaat slaperig word........hmmmmmmm

Leila1982
12-01-2007, 23:34
Slaperig? kinderen worden juist Hyper van snoep! :hihi: Ja dat klopt, maar geld dat ook als je ze het als toetje geeft.. om de maag extra te verslappen :hihi: Luister vooral niet naar mij hoor, maar ik zou alles doen om een hele groep kinderen koest te houden.

Mozhima1
12-01-2007, 23:50
Dank je moppie.... El3oekba 3endek:o ik ga de groep verdelen door tweeen misschien....peuters en kleuters apart en de pubertjes apart......... Amien inschallah. :eek: Komen er veel kinderen? Zelfs pubers?

chahidaatje
12-01-2007, 23:50
Koek happen dat deed mijn moeder altijd met mijn verjaardagen andere spelletjes in huis zoals stoelendans!!! Blik gooien etc!!! en daarna een leuke tekenfilm en eten :likje:

Islamiya_
13-01-2007, 00:21
Eerst spelen (kleuren ofzo) en op 't laatst filmpje draaien.

gwn_nadoria18
13-01-2007, 00:42
Zoek een filmmm uit die heeeeeeeeeeeel erg lang duurdt :hihi: