Bekijk originele versie : Wie weet een kluis met inhoud te staan??
Handyman
14-08-2003, 11:20
Ik vroeg me af of er mensen zijn die weten waar een kluis staat??
Je moet wel weten wat er in zit, anders heeft het geen zin. Mensen die op andere plaatsen een vermogen weten te staan kunnen ook reageren.
Degene die wat weten kunnen mij door middel van pm benaderen.
Lady_moi
14-08-2003, 11:22
voor wa heeft da geen zin? :D
Voor wat hoort wat !!!!!!...............;)
Handyman
14-08-2003, 11:27
Origineel gepost door Lady_moi
voor wa heeft da geen zin? :D
Waarom heeft het voor jou geen zin. Je mag ook roddels hebben gehoord over die kluis of plaats.
Je weet toch dat in roddels soms wel een kern van waarheid in zit.
Of hoor je alleen maar roddels over mensen?? :D
Handyman
14-08-2003, 11:30
Origineel gepost door farah77
Voor wat hoort wat !!!!!!...............;)
Das logisch, alleen wil ik niet over percentages praten op internet, dat is namelijk strafbaar. Maar hou gewoon je ogen open.
Lady_moi
14-08-2003, 11:30
ik heb belangrijkere dingen te doen dan naar roddels te luisteren :ego:
Handyman
14-08-2003, 11:36
Origineel gepost door farah77
;)
Ik bedoel wel dat je jou beide ogen moet open houden. :D
Lady_moi
14-08-2003, 11:37
da ebde gij nergens gezegd :D
Handyman
14-08-2003, 12:17
Miss Magrebia....dat zijn banken. Daarvoor moet je een ov (overval) plegen, zoiets doe ik niet. Een ov daar staat een straf op van 8 jaar. Een inbraak 3 tot 6maanden. Er zijn zat kluizenaren die alles thuis of onbekende plaats bewaren. Meestal laten ze alles aan hun geliefde zien.
Ik wil zo´n geliefde tegenkomen die is gedumpt of zo, of geld nodig heeft. Manne die wat weten kunnen ook reageren
mocromagic
14-08-2003, 23:07
Origineel gepost door Handyman
:jammer:
ewa je gaat toch niks zonder mij doen wallah :boos:
ik ben nog niet eens 2 weken weg of je bent al plannetjes aan t voor bereiden....
Handyman
14-08-2003, 23:11
Origineel gepost door mocromagic
ewa je gaat toch niks zonder mij doen wallah :boos:
ik ben nog niet eens 2 weken weg of je bent al plannetjes aan t voor bereiden....
Welkom terug :D . Ik ben dit keer niet opzoek naar liefde lieve schat, maar naar sensatie. Liefde heb ik toch al?? Of zie ik het verkeerd. :rolleyes:
Ik hoop dat alles goed met je gaat!!
mocromagic
14-08-2003, 23:14
Welkom terug :D . Ik ben dit keer niet opzoek naar liefde lieve schat, maar naar sensatie. Liefde heb ik toch al?? Of zie ik het verkeerd. :rolleyes:
Ik hoop dat alles goed met je gaat!!
ok.... kijk als die kluis wil kraken om onze bruiloft te betalen wil ik je met alle plezier helpen, dat weet je toch lieverd :verliefd:
ewa heb je me een beetje gemist of hoe zit dat???
Handyman
14-08-2003, 23:21
ok.... kijk als die kluis wil kraken om onze bruiloft te betalen wil ik je met alle plezier helpen, dat weet je toch lieverd :verliefd:
ewa heb je me een beetje gemist of hoe zit dat???
Je verpest mijn topic!! :D
Geld voor bruiloft heb ik niet nodig, dat is al op een eerlijke manier verdient. Nu heb ik geld nodig voor andere dingen.
Ik heb wel aan je gedacht. Na een paar dagen veranderde die gedachtes naar verlangens.........na een week werd ik verliefd....nu weet ik niet meer wat ik voor je moet voelen, want je hebt me niet eens een kaartje gestuurd!! :D
mocromagic
14-08-2003, 23:22
Je verpest mijn topic!! :D
Geld voor bruiloft heb ik niet nodig, dat is al op een eerlijke manier verdient. Nu heb ik geld nodig voor andere dingen.
Ik heb wel aan je gedacht. Na een paar dagen veranderde die gedachtes naar verlangens.........na een week werd ik verliefd....nu weet ik niet meer wat ik voor je moet voelen, want je hebt me niet eens een kaartje gestuurd!! :D
ewa ik ben nog in marokko, geef me je adres dan kan ik je nog een lief kaartje sturen......
Handyman
14-08-2003, 23:30
ewa ik ben nog in marokko, geef me je adres dan kan ik je nog een lief kaartje sturen......
die heb je al :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.