Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamitische partij

Pagina's : [1] 2 3

LZN
14-08-2003, 01:28

Waarom is er eigenlijk geen islamitische partij in nederland. Toch een potentiele achterban goed voor zo'n 10 tot 15 zetels?.

sword
14-08-2003, 08:59
Origineel gepost door buddy Waarom is er eigenlijk geen islamitische partij in nederland. Toch een potentiele achterban goed voor zo'n 10 tot 15 zetels? een vraagje: ben je een buddy voor aidspatienten of ben je een aidspatient die hier op dit forum een buddy zoekt? :zwaai: Sword

saida_marokko
14-08-2003, 11:13
Origineel gepost door Abracadaver Die is er in de vorm van groen links. Die hebben het beste voor met alles wat groeit, bloeit en woekert..... en jij maar branden van binnen....germe toch!!!

sword
14-08-2003, 11:19
Origineel gepost door vikker Het AEL? o sorry..dat was geen islamitische partij..maar een Libanese partij die een stel hersenloze marokkanen op sleeptouw wist te nemen. Bestaat dat eigenlijk nog wel..het ael. :hihi: PIMMETJE nam een heel hersenloos land op sleeptouw !!! bestaat LPF nog wel eigenlijk :D Sword

Jupiter
14-08-2003, 11:26

De reden waarom er geen Islamitische Partij in Nederland bestaat is omdat deze nog niet is opgericht.

rnaj
14-08-2003, 11:27
Origineel gepost door Yaminake Dat wist ik nu even ook wel hoor :) Maar dit ik nog altijd een land van de Christenen!!! En niet van de ISlamieten nog niet! Misschien is dat juist wel een goede reden om een islamische partij op te richten.

rnaj
14-08-2003, 11:29
Origineel gepost door vikker Zijn ze dus aan elkaar gewaagd..nu abu nog afknallen en het is 1-1. :D Belgie bespreekt even de Nederlandse politiek

Jupiter
14-08-2003, 11:31
Origineel gepost door rnaj Belgie bespreekt even de Nederlandse politiek Buitenstaanders kunnen zonder vooroordeel er naar kijken..... :D

rnaj
14-08-2003, 11:35
Origineel gepost door Yaminake Maar dan moeten wij twee wel gaan regeren he ;) :zwaai: kan maar ik zou kiezen om eerst in de tweede kamer te beginnen. Als je meteen regeings macht krijgt kan het slecht aflopen, zie ook balkende I :D Meen het echt, begrijp niet dat het niet gebeurd. En dan bedoel ik niet een partij met een arabische achtergrond gesponsord door SA. maar gewoon een moslim Nederlandse partij voor alle moslims zoals surinamers, turken en marokkanen enz. enz.

Nkin
14-08-2003, 11:37
Origineel gepost door rnaj kan maar ik zou kiezen om eerst in de tweede kamer te beginnen. Als je meteen regeings macht krijgt kan het slecht aflopen, zie ook balkende I :D Meen het echt, begrijp niet dat het niet gebeurd. En dan bedoel ik niet een partij met een arabische achtergrond gesponsord door SA. maar gewoon een moslim Nederlandse partij voor alle moslims zoals surinamers, turken en marokkanen enz. enz. Een Islamitische partij, daar zal de media van smullen.

rnaj
14-08-2003, 11:48
Origineel gepost door Nkin Een Islamitische partij, daar zal de media van smullen. Das dan handig, je weet toch wel. hoe meer aandacht hoe meer stemmen

grendel
14-08-2003, 12:58
Origineel gepost door Jupiter De reden waarom er geen Islamitische Partij in Nederland bestaat is omdat deze nog niet is opgericht. Jawel, met de gemeenteraadsverkiezingen heeft er een Islamitische Partij Nederland meegedaan,.. was geen succes.... :D

sword
14-08-2003, 13:05
Origineel gepost door vikker Zijn ze dus aan elkaar gewaagd..nu abu nog afknallen en het is 1-1. :D afknalleuuuuhh? zoals die racistische agent met Dries deed zeker !!!

grendel
14-08-2003, 13:08
Origineel gepost door Yaminake Vind je dat niet erg? :( Nee, moet dat ? :D

rnaj
14-08-2003, 13:09

Origineel gepost door grendel Jawel, met de gemeenteraadsverkiezingen heeft er een Islamitische Partij Nederland meegedaan,.. was geen succes.... :D Grendel, was dit in onze favoriete stad van Nederland of elders.

Pagina's : [1] 2 3