Bekijk originele versie : Islamitische partij
Waarom is er eigenlijk geen islamitische partij in nederland. Toch een potentiele achterban goed voor zo'n 10 tot 15 zetels?.
Origineel gepost door buddy
Waarom is er eigenlijk geen islamitische partij in nederland. Toch een potentiele achterban goed voor zo'n 10 tot 15 zetels?
een vraagje: ben je een buddy voor aidspatienten of ben je een aidspatient die hier op dit forum een buddy zoekt?
:zwaai: Sword
saida_marokko
14-08-2003, 11:13
Origineel gepost door Abracadaver
Die is er in de vorm van groen links. Die hebben het beste voor met alles wat groeit, bloeit en woekert.....
en jij maar branden van binnen....germe toch!!!
Origineel gepost door vikker
Het AEL? o sorry..dat was geen islamitische partij..maar een Libanese partij die een stel hersenloze marokkanen op sleeptouw wist te nemen.
Bestaat dat eigenlijk nog wel..het ael. :hihi:
PIMMETJE nam een heel hersenloos land op sleeptouw !!! bestaat LPF nog wel eigenlijk :D Sword
De reden waarom er geen Islamitische Partij in Nederland bestaat is omdat deze nog niet is opgericht.
Origineel gepost door Yaminake
Dat wist ik nu even ook wel hoor :)
Maar dit ik nog altijd een land van de Christenen!!! En niet van de ISlamieten nog niet!
Misschien is dat juist wel een goede reden om een islamische partij op te richten.
Zijn ze dus aan elkaar gewaagd..nu abu nog afknallen en het is 1-1. :D
Belgie bespreekt even de Nederlandse politiek
Origineel gepost door rnaj
Belgie bespreekt even de Nederlandse politiek
Buitenstaanders kunnen zonder vooroordeel er naar kijken..... :D
Maar dan moeten wij twee wel gaan regeren he ;)
:zwaai:
kan maar ik zou kiezen om eerst in de tweede kamer te beginnen.
Als je meteen regeings macht krijgt kan het slecht aflopen, zie ook balkende I :D
Meen het echt, begrijp niet dat het niet gebeurd. En dan bedoel ik niet een partij met een arabische achtergrond gesponsord door SA. maar gewoon een moslim Nederlandse partij voor alle moslims zoals surinamers, turken en marokkanen enz. enz.
Origineel gepost door rnaj
kan maar ik zou kiezen om eerst in de tweede kamer te beginnen.
Als je meteen regeings macht krijgt kan het slecht aflopen, zie ook balkende I :D
Meen het echt, begrijp niet dat het niet gebeurd. En dan bedoel ik niet een partij met een arabische achtergrond gesponsord door SA. maar gewoon een moslim Nederlandse partij voor alle moslims zoals surinamers, turken en marokkanen enz. enz.
Een Islamitische partij, daar zal de media van smullen.
Origineel gepost door Nkin
Een Islamitische partij, daar zal de media van smullen.
Das dan handig, je weet toch wel. hoe meer aandacht hoe meer stemmen
Origineel gepost door Jupiter
De reden waarom er geen Islamitische Partij in Nederland bestaat is omdat deze nog niet is opgericht.
Jawel,
met de gemeenteraadsverkiezingen heeft er een Islamitische Partij Nederland meegedaan,..
was geen succes.... :D
Zijn ze dus aan elkaar gewaagd..nu abu nog afknallen en het is 1-1. :D
afknalleuuuuhh? zoals die racistische agent met Dries deed zeker !!!
Vind je dat niet erg? :(
Nee,
moet dat ?
:D
Origineel gepost door grendel
Jawel,
met de gemeenteraadsverkiezingen heeft er een Islamitische Partij Nederland meegedaan,..
was geen succes.... :D
Grendel, was dit in onze favoriete stad van Nederland of elders.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.