LZN
14-08-2003, 01:00
Salaam UUf er zijn echt geen goede marokkaanse vrouwen meer in Nederland, waarom kan ik er niet 1 vinden, er zijn nog alleen maar "cheap" "ladies" over, ik denk dat ik maar een vrouw uit marokko ga halen. Mannen: komen deze woorden jullie bekend voor? Ja he;) Het is een onderwerp dat dagelijks onder de marokkaanse "mannen" te horen is. Best grappig eigenlijk van "onze" marokkanen, deze manier van denken. Ze hebben het ook zooo moeilijk ;) maar ja hey look on the bright side, ze hebben een alternatief: IMPORT!! Then again, dat alleen al brengt veel kosten met zich mee, en ja marokkanen willen nou eenmaal geen hoge kosten hebben. Wel rijden ze in mooie auto's en hebben allen wel prada's, al is het iets kleins zolang PRADA erop staat is het :goedzo: En dan vinden ze het raar dat ze geen goede "dames" kunnen vinden. Newsflash: We zijn er wel!!!! HALLOOOOOOOO Het is alleen dat we niet houden van het hele "cruisin" in de auto met luide muziek aan en het hele Prada gebeuren, hey if ya got the money 4 it ok, maar helaas hebben ze dat niet altijd. Wie gaan nou eigenlijk achter deze mannen aan die zooooo graag een goede vrouw willen. I call them, "these ladies": Auto ho's Tip: Probeer aub geen Prada wannebe te zijn. Als je het geld ervoor hebt en je wilt het, BUY it maar do not flont it. OOh ja, zoeken/naar marokkaanse bijeenkomsten gaan naah dat helpt ook niet, want 80% van de marokkaanse mannen en vrouwen die daar heengaan die zijn al op zoek/of hebben al een mogelijke huwlijkspartner gevonden. Die gaan daar echt niet voor de lezingen die daar gegeven worden, they don't care. Ze vinden elkaar veel leuker. Tja wat blijft er dan eigenlijk over, uitgaan gaan we niet, op straat rondhangen doen we ook niet, naar bijeenkomten gaan we al helemaal niet. Hmm oke, you got me, het is inderdaad moeilijk voor jullie :( Je moet maar net geluk hebben in de :Iluvu: om een top marokkaanse vrouw te hebben als die al bestaat. Het enige tip wat ik jullie kan geven, mijn oo zooo materialistische marokkanen ga aub niet zoeken, wij komen vanzelf!! Ga nu aub jullie mooie gel-hoofden ;) niet breken door vragen te stellen als: maar wanneer en hoe dan? Alles op zijn tijd!!! Ma3a Salama :zwaai: Naad Algemene voorwaarde: ~Alle aanspraakelijkheid gaande over de te boven lezen tekst is uitgesloten ;).