Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Trek Jij De Grens?

Pagina's : [1] 2

loubiaaa
12-01-2007, 11:01

[Jaloezie... :o Je hebt gezonde jaloezie en slopende jaloezie.. Als een man geen jaloerse trekjes vertoond mbt zijn vrouw/verloofde, dan is er wat mis.. Als hij te jaloers is dan word je gek! Waar ligt voor jou de grens tussen gezonde jaloezie en gewoon irritant rotgedrag? Merci, ]

loubiaaa
12-01-2007, 11:12
Jaloezie? bah!! maakt niet uit bij wie of om wie of over wie!! maar heb daar geen grens voor.. nog niet denk ik!! Tot nu toe.. weten we wat we kunnen doen en wat nie om elkaar niet te kwetsen.. en elkaar jaloers te maken.. Communiceren!! een gewooon duidelijke afspreken!! Hele duidelijke!. vind het echt een ziekte... allah hfedna men Le7sed!! :hihi: Maar vind je dat er ook geen gezonde jaloezie moet zijn? Bij.v wanneer ik niet aan hem zou merken dat ie jaloers was, op een subtiele manier natuurlijk, dan zou k denken dat ie niks om me geeft, wel raar natuurlijk want tuurlijk weet ik dat ie gek op me is :rolleyes: Vrouwen zijn n beetje maf :maf:

loubiaaa
12-01-2007, 11:24
Wat is gezonde jaloezie? haha je zegt het zelf:hihi: natuurlijk weet je dat!! Hmm ff denken.. :rolleyes: Okee een voorbeeldje, Stel je loopt met je man buiten en je word versierd waar hij bij staat..Zou je dan willen dat je man er niks van zou zeggen? Wili, ik wil geen ruzie ofzo maar als hij er niks van zou zeggen dan zou k echt denken 'helloooo' :hihi:

chemicha
12-01-2007, 11:35
jullie zijn maf leuke voorbeeld (loop maar door hier hoef je niet eens aan te beginnen...)doenja :haha:

loubiaaa
12-01-2007, 11:43

Hij zal dan soms niet alleen praten!!:hihi:we hebben dat laatst gehad.. we stonden te wachten op de metro.. met zn drieeen.. en mijn man praatte met schoonzusje.. ik was bezig met iets anders dus het leek net alsof ik er niet bij hoorde.. dus kwam een jongen met mij praten.. en toen deed mijn man heel boos kijken en hij zoo in het frans.. loop maar door je hoeft hier niet eens aan te beginnen... !!! bedoel je dat met gezonde jaloezie?!! ooh dan heb ik nog vele verhalen voor je!!:hihi: maar het is niet meer dan normaaaaal?? Je laat het niet toe dat je vrouw na gefloten wordt of aangesproken wordt door apen!!jaloezie is meer bij mij.. je mag niet naar winkel.. komen mannen!!! komt een collega tegen.. hij zegt hoi jij zegt hoi en meneeer is heel kwaaad.. wie is dat? waarom zeg je hoi?!! blablablablabalbalablabla ! :lol: Ja alinea's zijn wel zo handig :hihi: Ja idd, zulke dingentjes bedoel ik.. Komt je man uit Frankrijk? :D

kamar20
12-01-2007, 11:45
Ik heb het wel gemerkt toen ik afgelopen week in Tetouan liep en hij achter mij liep als een beveiliger ik heb er wel heeeeeeel veel lol om gehad met mijn schoonzussen!

chemicha
12-01-2007, 11:45
die van mij is niet zo Hij begint gelijk te schelden en zo maar dit komt dan omdat ik versierd of aangestaard wordt terwijl ik naast hem sta. Ja sorry dan vraag je er zelf om :loser: ohja in marokko zat ik in de auto en hij ging geld pinnen en zo'n gek ging eerst bedelen en mijn man zij toen van ja wacht daar dan praten we straks verder. Wat doe dit lomperik die ging voor mijn raam staan en vies doen....Mijn man rende scheldend naar hem toe en die bedelaar pakte toen een zielige zakmesje - saffie toen barste de bom bij mijn man. Hij opende de achterbak haalde een knuppel uit en rende hem achterna door heel TANGER :lol: kwam niet meer bij

loubiaaa
12-01-2007, 11:47
Ik heb het wel gemerkt toen ik afgelopen week in Tetouan liep en hij achter mij liep als een beveiliger ik heb er wel heeeeeeel veel lol om gehad met mijn schoonzussen! :haha:

kamar20
12-01-2007, 11:47
Als mijn vrouw met een andere man loopt flik te flooien...Dan doe ik lekker mee. PUNT. Zij genieten ik ook genieten. wat een vage reactie's plaats jij zeg :rolleyes:

loubiaaa
12-01-2007, 11:48
die van mij is niet zo Hij begint gelijk te schelden en zo maar dit komt dan omdat ik versierd of aangestaard wordt terwijl ik naast hem sta. Ja sorry dan vraag je er zelf om :loser: ohja in marokko zat ik in de auto en hij ging geld pinnen en zo'n gek ging eerst bedelen en mijn man zij toen van ja wacht daar dan praten we straks verder. Wat doe dit lomperik die ging voor mijn raam staan en vies doen....Mijn man rende scheldend naar hem toe en die bedelaar pakte toen een zielige zakmesje - saffie toen barste de bom bij mijn man. Hij opende de achterbak haalde een knuppel uit en rende hem achterna door heel TANGER :lol: kwam niet meer bij :haha: In marokko is het helemaal gestoord! Daar is het gewoon niet te vermijden :hihi:

isra1979
12-01-2007, 11:48
MIjn man kan ook jaloers zijn, het vervelende hij ziet dat zelf niet in!!!! Gezonde jaloezie hoeft van mij ook niet.........als je weet dat iemand van je houdt hoeft hij dat ook niet te laten zien dmv gezonde jaloezie. Nee, doe mij maar een man die net is als ik zelf ben, gewoon een koude kikker!!! Als mijn man wordt versierd waar ik bij sta doet het me nog steeds niks. Ik kan het zeggen omdat het is gebeurd.

loubiaaa
12-01-2007, 11:49
Nee uit marokko....In brussel spreken ze frans.. Oh ja :D

loubiaaa
12-01-2007, 11:54
MIjn man kan ook jaloers zijn, het vervelende hij ziet dat zelf niet in!!!! Gezonde jaloezie hoeft van mij ook niet.........als je weet dat iemand van je houdt hoeft hij dat ook niet te laten zien dmv gezonde jaloezie. Nee, doe mij maar een man die net is als ik zelf ben, gewoon een koude kikker!!! Als mijn man wordt versierd waar ik bij sta doet het me nog steeds niks. Ik kan het zeggen omdat het is gebeurd. Mij zou het dus echt wel wat doen.. :rolleyes:

kamar20
12-01-2007, 12:00
:haha: meskiena!!Nee in tetouan hebben wij dit helemaaaaal dus niet!! In brussel wel :moe: Hier zijn ze echt erg!! Maar komt ook omdat hij een local is in tetouan..denk ik Nou ik heb dat wel echt heel erg in Tetouan en heel Marokko maar in Nederland niet zo erg, ga ik een dagje naar Brussel dan weer wel ik denk vanwege al die Marokanen en Afrikanen op 1 hoopje daaro op Rue de Brabant :hihi: Plaatsen waar veel buitenlanders zijn heb ik hel heel erg, maar voor de Nederlanders hiero ben ik niet zo interessant :o

chemicha
12-01-2007, 12:34

DAt is een ander verhaaal als men je ziet met hem en dan nog de lef vandaan HALEN!!!!Maaar in mijn situatie als hij hard begint te schelden zou ik echt aso vinden!! Nee dat is waar - bij jou dacht men toen van kijk wat een lekkerding en ze staat helemaal alleen te wachten op de metro. Laat ik eens kijken of ze gezelschap wil :stout:

Pagina's : [1] 2