Bekijk originele versie : zijn er DAMES die voetbal kijken?
ik wil wel eens weten of er dames zijn die van voetbal houden zo ja dames:kijken jullie voetbal op tv?
voor welke clup zijn jullie?
spelen jullie zelf voetbal?
wat is buitenspel??
alvast bedankt :D
jaah ik kijk voetbal ik vind het echt kei leuk
en ik speel zelf ook voetbal jaah jah een meidje die voetbal hahaha raar is dat he
maar toch doe ik het en
ik sta voor psv en marokko
iki_mocro
13-08-2003, 23:34
ik kijk wel naar voetbal......maar wat buitenspel betekent daar ben ik nog steeds niet over uit.............
ik ben voor ALLE mooie voetballers.........
Origineel gepost door hayat17
jaah ik kijk voetbal ik vind het echt kei leuk
en ik speel zelf ook voetbal jaah jah een meidje die voetbal hahaha raar is dat he
maar toch doe ik het en
ik sta voor psv en marokko
speel je bij een voetbal clup? ik heb ooit een keer tegen een voetbal team moeten spelen waar een meisje gewoon mee deed laat ik nou net die gene zijn die die meisje moest dekken is geen pretje hoor :D
Is Toch Heerlijk Al Die Bezwete Kontjuhs In Die Strakke Broekies.. :verliefd:
:o sem7oelie :o
Origineel gepost door chaba_sanaa
hey hier heb je de enige echte voetbalster van amsterdam het is waar iedereen kent me als voetbalster maar ehm ik ga dit jaar in september bij buitenveldert en heb 2jaar geleden bij andere voetbal cl;ub gevoetbalt speel heel veel op straat
en ik ben voor ajax omdat van de vaart daar in speelt en ben voor nederland
waarom ben je niet voor marokko en wel voor nederland?
ik ben voor fc utrecht,omdat ik uit utrecht kom en ik ben voor marokko omdat ik een marokaan ben :D
ohja ik zit nog steeds te wachten op een dame die mij uitlegt wat buitenspel is? voor die dame die dat weet heb ik diep respect haha
miss__1984
14-08-2003, 14:03
ja natuuuuuurlijk!!!!!!
waarom niet... uhm ik heb eienlijk niet veel keus.... op canal+ is heel veel voetbal en als dat er is, zijn er geen films.. en als er voetbal is ,,, dan kan je hoog en laag springen maar MiJN pApA kIjkT VoETbaLL!!!!
DAAR hebben wij thuis niets over te zeggen.....
dus jah dan maar meekijken, en nu vindt ik het zelf ook leuk:D
SAMMYGIRL
14-08-2003, 14:06
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=123343&highlight=haag
:D
BerberLayD
14-08-2003, 14:15
buitenspel..hmmmz.....
als een speler...hmmz...overspeelt in het vak v.d. keeper ofzo:confused:
:huil:
BerberLayD
14-08-2003, 14:18
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ snakeswannabitme wuhahaha
ik bedoel...die cirkel:D..en dan 1e speler naar de andere speler..in die cirkel..das tog buirenspel:D:confused:..of niet tmar?
elmoemien
14-08-2003, 14:18
buitenspel is wanneer de speler(s) zich buiten het spel bevind(en)............. :D
casawia16
14-08-2003, 14:19
mijn zusje is voetbalster....:rolleyes: ze speelt bij wartburgia ofzo en KNVB.....ze is op tv geweest en kwam op het krant te staan Parool was het geloof ik :maf: en mijn vader houdt ook van voetbal ik af en toe....als ik zin heb :p
en al der vriendinnen zijn voetbalsters.....sker shi 15 ofzo....:goedzo: meiden
miss__1984
14-08-2003, 14:23
Origineel gepost door TMAR
ik wil wel eens weten of er dames zijn die van voetbal houden zo ja dames:kijken jullie voetbal op tv?
voor welke clup zijn jullie?
spelen jullie zelf voetbal?
wat is buitenspel??
alvast bedankt :D
ik ben voor figo!!:love:
http://www.footballculture.net/footballenglish/images/figo.jpg
en ik heb nooit in een voetbal elftal gespeeld. alleen op het pleintje hierzo
en buitenspel is 1 speler met de bal naar voren gaat en daar is dan niemand van zijn tegenspelers(behalve keeper)
ik heb vaak gekeepd.... en de spits gespeeld.. meer niet
gaat toch weg met je den haag joh :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.