Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Luister

Shahinez
13-08-2003, 22:39

Salaam Allaikom Wa Rahmatoe Allah Wa Bareketoe Wa Magfiratoe > >Broeders en Zusters, > >Er is iets dat we allemaal zullen mee maken of je nou jong of oud bent lang >dun, knap lelijk we zullen het allemaal meemaken Het is iets wat iedere ziel >zal meemaken en niemand kan er van ontsnappen. Als het jou zal overkomen dan >kun je het niet tegen houden Het is iets wat we allemaal zullen meemaken en >dat is de DOOD. > >De volgende link (anasheed) gaat daar over Het is in het engels ik zou >zeggen neem er een kijkje en LUISTER er goed na Haal de boodschap er uit en >doe er iets mee Bereid je voor op de dood want voor dat je het weet is het >jou tijd om te gaan en keer je terug naar je Rabb. > >Salaam Allaikom Wa Rahmatoe Allah Wa Bareketoe Wa Magfiratoe http://www.biznaseducation.com/koko2003/37.htm

Shahinez
13-08-2003, 22:40
Ik hoop dat jullie het allemaal even mooi vinden ... toen ik het voor de eerste hoorde kreeg ik kippenvel ... prachtig gewoon ... Masha Allah

BENTGHATAR
13-08-2003, 22:47
Is echt mooi....:traan1: Wat staat ons allemaal te wachten..........:(

misSanae
13-08-2003, 22:50
echt mooi man, mashaallah, zo ga je toch meer aan de dood denken, prachtig gewoon:goedzo:

Kingofmaroc
13-08-2003, 23:20

Origineel gepost door Shahinez Salaam Allaikom Wa Rahmatoe Allah Wa Bareketoe Wa Magfiratoe > >Broeders en Zusters, > >Er is iets dat we allemaal zullen mee maken of je nou jong of oud bent lang >dun, knap lelijk we zullen het allemaal meemaken Het is iets wat iedere ziel >zal meemaken en niemand kan er van ontsnappen. Als het jou zal overkomen dan >kun je het niet tegen houden Het is iets wat we allemaal zullen meemaken en >dat is de DOOD. > >De volgende link (anasheed) gaat daar over Het is in het engels ik zou >zeggen neem er een kijkje en LUISTER er goed na Haal de boodschap er uit en >doe er iets mee Bereid je voor op de dood want voor dat je het weet is het >jou tijd om te gaan en keer je terug naar je Rabb. > >Salaam Allaikom Wa Rahmatoe Allah Wa Bareketoe Wa Magfiratoe http://www.biznaseducation.com/koko2003/37.htm choekran voor je info... ;) .... eindelijk een topic waar we iets aan hebben :)

Shahinez
13-08-2003, 23:24
You're welcome ... heb het zelf ook ontvangen en wou het met jullie mee delen...

iki_mocro
13-08-2003, 23:28
Origineel gepost door Shahinez You're welcome ... heb het zelf ook ontvangen en wou het met jullie mee delen... heb een aantal weken terug precies dezelfde topic geplaats..........Grappig:D:...........maar ik vindt het nog steeds erg mooi! :zwaai:

Shahinez
13-08-2003, 23:30
Origineel gepost door iki_mocro heb een aantal weken terug precies dezelfde topic geplaats..........Grappig:D:...........maar ik vindt het nog steeds erg mooi! :zwaai: Sjierieusj hahaha toevallig ... okay dus ik ben al afgezaagd ... tja sorry als ik het had gelezen had ik er nu geen geopend

iki_mocro
13-08-2003, 23:31
Origineel gepost door Shahinez Sjierieusj hahaha toevallig ... okay dus ik ben al afgezaagd ... tja sorry als ik het had gelezen had ik er nu geen geopend hahahahahah..........maakt toch niet uit..........hoe meer mensen het zien hoe beter....... :p

Shahinez
13-08-2003, 23:49
that's trueee ...

diesel49
14-08-2003, 00:05
http://www.peterkreeft.com/images/writings/close-cloak.jpg