Bekijk originele versie : De jeugd van tegenwoordig.
Niet normaal zeg.
Ik stapte de trein uit met een oud-collega van mij. Hij werkt nu bij de NS als machinst en we hadden het over dramatische dingen die hij gezien heeft. We liepen naar de bus en daar stond een stelletje kleine Marokkaanse jongetjes van een jaar of 16/17.
Die man is heel sociaal, en is erg aardig. De jongens stonden achter hem in de rij vd bus en....
Meneer:"Zo jongens, lekker naar huis?:D"
Jongens: "Gaat jou niks aan:moe:"
Meneer: "Nou ja, sorry hoor. :nerd: "
Jongens: "Bemoei je niet zo veel met anderen joh! Let op jezelf, ouwe lelijkerd!:maf: "
Meneer tegen mij: "De jeugd van tegenwoordig!:jammer: "
Ik; "Helemaal mee eens. Helemaal de weg kwijt hé.."
Jongens: "Bla bla, bek houden. Wat denken jullie wel niet. Dat jullie stoer zijn ofzo? Nou nee, jullie zijn POEP, blabla.."
Zo kinderachtig wallah. :nerd:
Haha, jeetje wat droog.
Haha, als ik zo zou praten tegen anderen had ik van mijn ouders zeker een draai om mijn oren gehad! :maf:
ach die pubers willen gewoon aandacht en ze3ma laten zien dat ze heel wat zijn! MOge allah hen op het rechte pad zetten insha-allah!
MimaVanilla
11-01-2007, 21:57
Ja, ken ik ook! :moe:
Onzin, bij ons in denhaag is het helemaal niet normaal! 3la mensen!
Ik ben ook een jeugd van tegenwoordig, ik maak dat allemaal ook vaak mee, maar ik walg ervan!:jammer:
MimaVanilla
11-01-2007, 21:58
ach die pubers willen gewoon aandacht en ze3ma laten zien dat ze heel wat zijn! MOge allah hen op het rechte pad zetten insha-allah!
Ze worden alleen maar uitgelachen door hun leeftijdsgenoten, niets stoers aan! Maar ze zijn traag van begrip, en maken hun kleine wereldje steeds kleiner! :moe:
oegt_001
12-01-2007, 11:08
echt schandalig gewoon!!
Tsja misschien hadden ze een slechte dag en hebben ze zich afgereageerd op die man.
knappeberbe
12-01-2007, 11:22
Die man moet zich met zijn eigen zaken bemoeien. Die jongens hebben gelijk. Paternalistisch gedragen, doet iue maar bij zn moeder.
power_girl
12-01-2007, 12:07
hij heeft het goed bedoeld...met lekker naar huis van eindelijk de dag zit erop alleen die lui hebben het verkeerd begrepen..ze hadden kunnen zeggen ja lekker naar huis achter de pc lekker m.nlen..:hihi:
oegt_001
12-01-2007, 12:08
hij heeft het goed bedoeld...met lekker naar huis van eindelijk de dag zit erop alleen die lui hebben het verkeerd begrepen..ze hadden kunnen zeggen ja lekker naar huis achter de pc lekker m.nlen..:hihi:
wahhah gekkerd wallahila
Hij bedoelde het inderdaad goed meskien. :jammer:
Die man moet zich met zijn eigen zaken bemoeien. Die jongens hebben gelijk. Paternalistisch gedragen, doet iue maar bij zn moeder.
Aan je reactie is te lezen dat jij ook zo'n type'tje bent. :jammer:
Tsja misschien hadden ze een slechte dag en hebben ze zich afgereageerd op die man.
Bedoel ook de jeugd van tegenwoordig in het algemeen hé. Een merendeel gedraagt zich gewoon niet.
Toffifee
12-01-2007, 13:38
'jeugd van tegenwoordig'Ik werk met die ' alleen maar problematische jeugd die wij binnenkrijgen. Jongeren met first-offenders met name marokkaanse en antilliaanse jongeren pffff ik heb me buik er vol van en weet er allessss van :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.