Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wachtwoord XP vergeten - Hoe kan kom ik er weer in?

Pagina's : [1] 2

OuJdAbOyX
11-01-2007, 21:28

Asalaam Wahelikoum Warahmatullahi Wabarakatuhu, Had een eigen account op me lappie maar hele tijd niet gebruikt ben het password vergeten, wie weet hoe ik er weer in kom? Via de administrator kan ik er ook niet in ook password nodig:s Heb daar nooit een password voor aangegeven :(.. Wie O Wie heeft de sleutel tot dit probleem? Djazaak Allahu Gairen. Wahelikoum Asalaam Warahmatullahi Wabaraktuhu.

WitteWijk
11-01-2007, 21:59
Asalaam Wahelikoum Warahmatullahi Wabarakatuhu, Had een eigen account op me lappie maar hele tijd niet gebruikt ben het password vergeten, wie weet hoe ik er weer in kom? Via de administrator kan ik er ook niet in ook password nodig:s Heb daar nooit een password voor aangegeven :(.. Wie O Wie heeft de sleutel tot dit probleem? Djazaak Allahu Gairen. Wahelikoum Asalaam Warahmatullahi Wabaraktuhu. Ar3likoem salaam waramatoe allah warakatoe, heb je misschien wat aan. http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/

nabylton
11-01-2007, 22:32
salam ou 3likoum, je kan ook een programma downloaden dat ERD commander heet. je kan als torrent downloaden: http://www.mininova.org/tor/276429 als je het ff op een cd brand en vanuit de cd opstart kom je in windows binnen zonder je password en dan kan je je password veranderen. veel suc6

OuJdAbOyX
11-01-2007, 23:59
Staat het progie nergens? Heb geen torrent shit:moe:

OuJdAbOyX
11-01-2007, 23:59

Djazakoum Allahu Gairen :vrede:

tetuanMaroc
12-01-2007, 18:57
Nog steeds nie gelukt ? ga naar een andere account, zonder wachtwoord, ga daar naar binnen, als het is opgestart, ga naar start, helemaal boven zie je die "Plaatje" en de naam vd gebruiker, klik daarop ... Via daar kan je komen bij "andere gebruikers" en daar kan je de andere accounts verwijdere, de naam wijzigen, of de wachtwoord wijzigen..

Mocrorifboy
12-01-2007, 20:16
Nog steeds nie gelukt ? ga naar een andere account, zonder wachtwoord, ga daar naar binnen, als het is opgestart, ga naar start, helemaal boven zie je die "Plaatje" en de naam vd gebruiker, klik daarop ... Via daar kan je komen bij "andere gebruikers" en daar kan je de andere accounts verwijdere, de naam wijzigen, of de wachtwoord wijzigen.. Dat kan alleen als je admin/beheerder bent van de pc vriend:hihi:

OuJdAbOyX
12-01-2007, 22:01
Ja inderdaad. Bij Administrator vraagt hij ook pass:s Heb dat nooit geactiveerd of pass voor geven, jehla raarheid van DELL:@

parra_moker
14-01-2007, 02:00
http://www.mininova.org/tor/276429 deze lukt wel ga daar heen

parra_moker
14-01-2007, 02:23
of probeer dit eens Inloggen XP zonder paswoord. Start -> afmelden Je zit nu in het aanmeldscherm waar 9-10 niet als admin kunt inloggen, wel als gewone gebruiker. Houdt nu contrl + alt ingedrukt en drul 2x op delete. Nu kan je je aanmelden met naam. Tik als naam: "administrator" (zonder"") en log in. Ga naar het config scherm -> gebruikersaccounts en klik op administrator. Daar kan je nu een wachtwoord instellen. veel succes

Labeltje
14-01-2007, 12:37
Geef je lappie, ik zorg ervoor dat je weer erin kunt zonder pass. (alleen moet dan wel ff je laptop uit elkaar halen en in elkaar zetten met resultaat!)

parra_moker
14-01-2007, 13:21
of probeer dit eens Inloggen XP zonder paswoord. Start -> afmelden Je zit nu in het aanmeldscherm waar 9-10 niet als admin kunt inloggen, wel als gewone gebruiker. Houdt nu contrl + alt ingedrukt en drul 2x op delete. Nu kan je je aanmelden met naam. Tik als naam: "administrator" (zonder"") en log in. Ga naar het config scherm -> gebruikersaccounts en klik op administrator. Daar kan je nu een wachtwoord instellen. veel succes is het gelukt ofnie

OuJdAbOyX
15-01-2007, 15:37
http://www.mininova.org/tor/276429 deze lukt wel ga daar heen Met welke proggie kan dit het beste? Thnx voor jullie reacties:vrede:..

OuJdAbOyX
15-01-2007, 15:39
Geef je lappie, ik zorg ervoor dat je weer erin kunt zonder pass. (alleen moet dan wel ff je laptop uit elkaar halen en in elkaar zetten met resultaat!) Zit geen bios pass op ;).. Kan op geen een manier inloggen ook neit zonder wachtwoord. Kheb het zo ingesteld toentertijd dat je alleen met een juiste inlognaam en juiste inlogcode kan inloggen. Heb Admin nooit geactiveerd. en nooit een w8w voor gegeven ziúk!

ApartGeval
15-01-2007, 17:43

Gaat het om het wachtwoord van een gastaccount of een account met beperkte rechten, dan kunt u de beheerder van de pc (dat wil zeggen: degene die met een beheeraccount toegang heeft) vragen u een nieuw wachtwoord te geven. Zo niet, dan kunt u proberen om als Administrator in te loggen. Hoe dat in zijn werk gaat, hangt af van uw Windows XP-versie. Bij de Professional-uitvoering drukt u in het welkomstscherm twee keer op ctrl-alt-del voor de inlogregels. In de Home-versie moet u daarvoor uw pc herstarten in Veilige Modus, en kunt u vervolgens inloggen met de Administrator-account. Of u daarvoor een wachtwoord nodig heeft, hangt bij de Home-versie van uzelf af. Bij deze versie staat er voor de Administrator-account namelijk standaard geen wachtwoord ingesteld. Als u dat naderhand zelf niet alsnog heeft gedaan, kunt u dus gewoon uw systeem in door op het icoontje te dubbelklikken. Heeft u als Administrator eenmaal de controle over XP heroverd, dan gaat u via Start naar Uitvoeren. Daar typt u 'control userpasswords2' en klikt u op OK. Selecteer het gewraakte gebruikersaccount en klik op 'Reset password'. Daarna kunt u een nieuw wachtwoord invoeren, en nadat u het nieuwe wachtwoord heeft bevestigd, klikt u op OK. Nu kunt u met dat account en het nieuwe wachtwoord weer aan de slag. Let wel: het accountwachtwoord resetten heeft gevolgen voor versleutelde bestanden in de Professional-versie. Versleutelde e-mailberichten, internetwachtwoorden die Windows voor u onthield en bestanden waarop u encryptie heeft toegepast, kunt u niet meer benaderen. Lastiger wordt het als u ook als Administrator het systeem niet meer inkunt. In dat geval kunt u uw toevlucht nemen tot een van de tooltjes die voor u het wachtwoord resetten, zoals Offline NT Password & Registry Editor. Daarbij maakt u op een andere pc een bootfloppy of -cd, waarmee u vervolgens het afgesloten systeem opstart en toegankelijk maakt. Voor alle duidelijkheid: deze hulpmiddelen worden niet ondersteund door Microsoft. In Windows zelf kunt u voortaan voorzorgsmaatregelen nemen door een wachtwoordhersteldiskette te maken. Dat gaat als volgt: ingelogd met het account waarvoor u zo'n diskette wilt maken, gaat u via Configuratiescherm naar Gebruikersaccounts. Daar klikt u op uw eigen account en dan linksboven op 'Wachtwoord niet meer vergeten'. Tot loopt u de wizard 'Vergeten wachtwoord' door, terwijl u een leeg schijfje bij de hand houdt

Pagina's : [1] 2