Bekijk originele versie : Ewa dames zied en vertel wanneer iemand een echte man is
praatjes
13-08-2003, 21:31
Of moet ik nou alles zelf jullie voor gaan leggen. daar heb ik geen zin in. :D
Kom en vertel me wanneer je over een echte man mag spreken, is het wanneer een ventje achter de schoonmaakmachines aan rent, of is het wanneer hij jou een met een bosje bloemen komt verrassen.
Moet hij zich om de 2 dagen scheren of om de 4 dagen?? :)
lala_fatima
13-08-2003, 21:33
je bent pas een echte man als je couscous kan maken :D
Origineel gepost door praatjes
Of moet ik nou alles zelf jullie voor gaan leggen. daar heb ik geen zin in. :D
Kom en vertel me wanneer je over een echte man mag spreken, is het wanneer een ventje achter de schoonmaakmachines aan rent, of is het wanneer hij jou een met een bosje bloemen komt verrassen.
Moet hij zich om de 2 dagen scheren of om de 4 dagen?? :)
je bent een echte man als je je vrouw elke dag het gevoel geeft dat ze je leven is.........
lovely_mariam
13-08-2003, 21:35
when he treats me like a lady :Iluvu:
:zwaai: mariam
cousina_rifia
13-08-2003, 21:38
Origineel gepost door lovely_mariam
when he treats me like a lady :Iluvu:
:zwaai: mariam
wollahillah
praatjes
13-08-2003, 21:44
Origineel gepost door rahmona
je bent een echte man als je je vrouw elke dag het gevoel geeft dat ze je leven is.........
Dit klinkt veel beter. :Iluvu: maar van dat alleen redje het mannen zaakje niet :)
Dit klinkt veel beter. :Iluvu: maar van dat alleen redje het mannen zaakje niet :)
hahaha.......nou het is geven en nemen, dus een vrouw moet je ook helpen als ze een echte vrouw is om van jou een echte man te maken.... ;)
C_warrior
13-08-2003, 21:46
Wanneer je de fushion techniek kan :D
praatjes
13-08-2003, 21:47
Kom vertel dames, er is veel meer nodig dan alleen dat. Elke dame droomt van een echte man maar ze weten nog niet hoe de echte man inelkaar moet steken. Of hoe hij zich moet gedragen en hoe hij eruit moet zien.
praatjes
13-08-2003, 21:50
hahaha.......nou het is geven en nemen, dus een vrouw moet je ook helpen als ze een echte vrouw is om van jou een echte man te maken.... ;)
Je hebt gelijk!! :Iluvu:
Je hebt gelijk!! :Iluvu:
;) suc6 verder :zwaai:
praatjes
13-08-2003, 21:51
Origineel gepost door lala_fatima
je bent pas een echte man als je couscous kan maken :D
Bielah met tesed couscous van mijn!! :)
praatjes
13-08-2003, 21:55
;) suc6 verder :zwaai:
Dankje wel mijn dierbaarste,
Je hebt de man en de mensheid een enorme dienst bewezen. Van jouw mogen er duizend zijn. :zwaai:
vraagje waarom wil je eigenlijk weten wanneer wij dames een man pas een echte man vinden????? of iets dergelijks :rolleyes:
praatjes
13-08-2003, 22:08
Origineel gepost door miertje
vraagje waarom wil je eigenlijk weten wanneer wij dames een man pas een echte man vinden????? of iets dergelijks :rolleyes:
Ik heb niets te doen en de ''echte man'' die houd mijn bezig. Want veel jongens willen de ''echte man'' uithangen, en ik weet dat wanneer iemand de echte man aan het uithangen dat deze geen echte is.
Er is geen topic nodig of de hulp van jullie vrouwen om aan te geven wanneer je een echte man bent. Ik was gewoon lol aan het trappen zoals gewoonlijk. :)
Een echte man zit lekker in zijn vel en daarmee klaar uit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.