Bekijk originele versie : wat zou jij doen in mijn plaats
nasiha_2140
11-01-2007, 16:18
mijn beste vriendin word bedriegd door haar man
ik ging deze week gaan schoppen en kwam langs de h****(het is in de buurt van het winkelcentrum)en wie zag ik erbuiten komen de man van mijn vriendin hij werd vuurrood toen hij me zag en liep ineens door.
nu weet ik niet of ik het aan mijn vriendin vertel of niet.
Als ik het zeg is haar huwelijk stuk en als ik het niet vertel dan blijf ik met schuldgevoelens,want als ik het was zou ik ook willen dat ze het me vertelde.
En we vertellen altijd alles aan elkaar.
ps:ze heeft 3 kids
loubiaaa
11-01-2007, 16:23
Vreselijke situatie.. K zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar je vriendin heeft het recht om te weten wat haar man doet.. Moeilijke situatie :(
hij werd gewoon vuurrrood en that's it?
wat wil je dan precies gaan zeggen tegen je vriendin als je besluit te vertellen?
o nu zie ik het:o hij ging naar de dames van lichte zeden
ik zou het NIET zeggen. zeg alleen dingen voort die dingen kunnen maken en niet breken en vooraal geen huwelijk.
laat het zo
power_girl
11-01-2007, 16:27
ik zou het ook niet zeggen.....misschien zegt hij het wel toen hij jou heeft gezien!!!
ik zou het WEL zeggen, hallo... straks loopt ze Aids ofzo op via hem. Nou echt wel dat je dan denkt van had ik het maar gezegd.
batata112
11-01-2007, 16:27
misschien was ie weg gaan vragen of zo
ik zou het ook niet zeggen.....misschien zegt hij het wel toen hij jou heeft gezien!!!
Jaaaa... tuurlijk een man die naar de hoeren gaat, heeft zegma angst??? Denk het niet hoor...
power_girl
11-01-2007, 16:30
Jaaaa... tuurlijk een man die naar de hoeren gaat, heeft zegma angst??? Denk het niet hoor...
you never know??? misschien heeft hij toch een geweten:rolleyes:
nasiha_2140
11-01-2007, 16:30
ik zou het WEL zeggen, hallo... straks loopt ze Aids ofzo op via hem. Nou echt wel dat je dan denkt van had ik het maar gezegd.
ja want als het mijn man was zou ik het haar ook kwalijk nemen dat ze het niet vertelde.heb alleen schrik dat ik dan haar huwelijk kapot maak,want ze gaat er direct een einde aan maken want ik ken haar
Als het een goede vriendin van me was ,zou ik het zeggen.
Ook beter voor haar eigen veiligheid kwa ziektes enzo.
en zo'n huwelijk kan nooit goed zijn dus waarom niet vertellen.
Heeft ze gelijk een goede reden om van hem te scheiden want ik geloof niet dat hij verder de ideale man voor haar is .
nasiha_2140
11-01-2007, 16:34
misschien was ie weg gaan vragen of zo
er zijn restaurants,cafe's in de buurt dus juist daar weg gaan vragen ik denk het niet hoor
er zijn restaurants,cafe's in de buurt dus juist daar weg gaan vragen ik denk het niet hoor
JA geweldig... he Mo wat doe jij hier (komt net uit hoerenkast vandaan)? Ja ach, ik was de weg kwijt... ja letterlijk ja! hahaha
Nee ik zou het wel zeggen. Ten eerste omdat het ook invloed kan hebben op haar gezondheid en stel je voor dat iemand JOU man zou zien en degene zou niets zeggen...
soukaina83
11-01-2007, 16:42
Is Het In Brussel Gebeurt?
Soms Snap Ik Mannen Niet.
Ik Weet Niet Of Dat Ik Het Zou Zeggen.
Allah Zal Hem Toch Straffen.
Meisje Vol Je Hart.
batata112
11-01-2007, 16:44
iwa was te proberen he :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.