Bekijk originele versie : Ik verveeel me pffffffffff
Iemand iets leuks te vertelenhttp://www.nbhorn.com/smilies/thankyou.gif.
tarifest_lady
13-08-2003, 20:44
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
vervelend dat je je verveeld, maar om daarom nou meteen te gaan zitten scheten!
zinnakarima
13-08-2003, 20:49
ik verveeeel me ook
misschien kun je je kamer opruimen ???
dan kun je ook meteen de mijne doen
want die in iedergeval een grote beurt nodig :D
ik heb et !!!!!
je haar wassen???? :D
Lady_moi
13-08-2003, 21:02
booooooooooooring kom me iets beters af menseeeeeeee die topic slaat nergens op ik verveeeeeel me nogggggggggg hellup doe er iets aaan
CyberZina
13-08-2003, 21:13
ik verveel me ook...maar meiden weet je wat ik altijd doe als ik me verveel....dan ga ik iets nutteloos zoeken om me bezig te houden. Bijvoorbeeld: vandaag verveelde ik me dood en toen dacht ik dat als je je benen scheert er altijd wel een plekje hebt die je niet goed hebt geschoren, nou dan ga ik stoppeltjes op mijn benen zoeken en dan pluk ik ze er uit.....
daar ben je voorlopig wel zoet mee meiden.....en voor de jongens daar heb ik geen raad voor....of misschien kunnen jullie wel je neusharen er uitplukken....gehehehehhe...
BUY BUY!!!!!!!!
Cyber Zwina
__________________________________________________ ____
Maar een Marokkaan is toch een MAROKKAAN. Moeten wij niet als één door het leven GAAN? Al die onderlinge woede...wallah3adim dit brengt mij een onnodige TRAAN!!!!!!!!!!!!
Wa 7na el M3arba..........Wa 7na el M3arba .......Wa 7na el M3arba !!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.