Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gierig

Pagina's : [1] 2

baloe
08-07-2002, 21:26

IK HEB EEN PAAR KEER EEN DATE GEHAD MET ONZE MOOIE MAROC MEIDEN...MAAR WAAROM ZIJN ZE ZO GIERIG?? ER IS GEEN 1 DIE IS EEN KEER PROBEERDE TE BETALEN....ISH NIT NORMAL TOG???? EMANCIPATIE TOZZZZZZZZZZZZZ LIK ME REET. HET MOET MAAR VAN 1 KANT KOMEN....KIJK 1 KEER 2.3.4.5KEER MAAR NA 6 A7 KEER MAG JE ZELF ALS MAROKKIJA OOK WEL IS EEN KEER GELD MEENEMEN.....ZO HET IS ERUIT...VOEL ME AL WAT BETER... MAAR IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL...SLAAAAAMA :Iluvu:

Dida
08-07-2002, 21:30
misschien "daten"die meisjes met jou wel.. juist om het "GELD "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou jongen.. ik raad je aan om dat gewoon tegen die meid te zeggen.. "of je BETAALT ...of je SMEERT HEM.." klaaar Ciao BAby ;)

yasmine85
08-07-2002, 21:30
haha... en dan klaag je over de marokkaanse meiden... heb je die hollanders wel s gezien... iedere cent die je leent willen ze terug... "hé piet ik heb je gister 10 cent geleend, heb je het bij je" dat noem ik pas gierig..!!! misschien tref je het gewoon steeds met de verkeerde meiden...?? kiss

ffeiza
08-07-2002, 21:33
aah weet je wat grappig is van die hollandien...heb vorig week snel snel... 1 euro van een meisje gepakt had het z.s.m nodig.... holandia zegt dus...vandaag tegen mij..heb je het..ikke zegge...heb 10 euroo op zak,...zegt ze stort het maar op mijn bank walahila...... aaahh 1euroooo maar dat kan niet...ik zou betalen na de 2e keer al zelfs... hsouma toch voor die jongennn

baloe
08-07-2002, 21:34

maar wat vinden jullie nou normaal??moet een jongen altijd betalen?? :Iluvu:

ffeiza
08-07-2002, 21:35
neeeeeee....ben je gekk.. dat zeg ik toch 1e keer jongen...hoef eigelijk niet..en jaaahhh 2e keer de meiske.....gewoon allebeiii... zou het niet durven man....jongen ik zou me diep schammennnn

yasmine85
08-07-2002, 21:39
dat vind ik inderdaad ook... vind niet dat de jongen alleen maar moet betalen... ik zou eerder zeggen "ik betaal"dan "betaal jij maar" misschien moet je ook maar zoals die hollandien doen: betaal jij maar want ik heb vorige keer betaald...haha dan gaan ze je volgens mij echt met open mond aankijken... :D kiss

baloe
08-07-2002, 21:42
kijk eigenlijk gaat het niet om dat betalen .....maar meer om het feit dat het maar vanzelfsprekend is.....en ik zal nooit zeggen en nuben jij aan de beurt.

yasmine85
08-07-2002, 21:59
nee dat begrijp ik ook wel... je wil zeker als de gentle man over komen..??? :) kiss

Dida
08-07-2002, 22:01
je mot blij zijn dat je geld hebt.. ik heb niets..:( en denk dat als ik zou `daten` die persoon ook geen geld heeft.. :melig: Ciao Baby ;)

Dida
08-07-2002, 22:03
oh nog een advies.. "stop met daten.." heb je helemaal geen problemen meer.. :melig: Ciao Baby ;)

EsteeLauder01
08-07-2002, 22:04
Origineel gepost door baloe maar wat vinden jullie nou normaal??moet een jongen altijd betalen?? :Iluvu: Baloe baloe baloe...jongen toch...zorg jij maar eerst dat je uit de ziektewet geraakt want met die uitkering alleen ga je geen meiden kunnen onderhouden. ;) Mag ik eerlijk zijn? Als je altijd met één en dezelfde meid date...dan zal die wel inzien dat ze jou niet altijd laat betalen...ze zal om haar beurt wel betalen hoor...geloof me maar. Ik zou zelfs beschaamd zijn om de jongen telkens weet te laten betalen...het getuigt maar van gierigheid, en dat ben ik absoluut niet, ik heb zelfs een hekel aan gierigaards. Maar als je constant met verschillende meiden date...tja...dan zoek je het wel een zelf een beetje en ze verwachten dat jij betaalt. Dus mijn raad...hou het bij één meid en je zal zien dat jouw probleem binnen de kortste tijd is opgelost. :D

Dida
08-07-2002, 22:24
nu lijkt het wel alsof baloe GIERIG is..:melig: Ciao Baby ;)

flowerpower
10-07-2002, 00:39
Het is algemeen bekent dat de Nederlanders gierig zijn, je hebt uitzonderingen maar de meerderheid ze zijn echt gierig, world wide is het bekent.Wie in NL woont wordt het ook aan geleerd snap je en ik die die meiden denken dat jij een gentleman bent vandaar!! De Belgen zeggen als NLers kamperen nemen zij hun boodschappen van NL ook mee, zij willen niks kopen in een winkel. De engelsen zeggen wanneer zij uitgaan: how we do it shall we do it the Dutch way or other way? So think about that!!! en maak je niet druk en wees eens gentleman,will ya!

nedermarokje
10-07-2002, 09:24

Origineel gepost door yasmine85 haha... en dan klaag je over de marokkaanse meiden... heb je die hollanders wel s gezien... iedere cent die je leent willen ze terug... "hé piet ik heb je gister 10 cent geleend, heb je het bij je" dat noem ik pas gierig..!!! misschien tref je het gewoon steeds met de verkeerde meiden...?? kiss Hahahahhaha jaja. Nou Hollandse jongen zou dus never een meisje op zijn date laten betalen. Hij is toch met haar weg. Ik snap niet dat je deze topic durft te openen. Als je met een meisje weg wilt, neem dan ook de verantwoording ervoor en betaal voor haar. BE A GENTEL MAN hahhaaaaaaaaa

Pagina's : [1] 2