Bekijk originele versie : wejooooooo........dames wat mij is
miniemouse
11-01-2007, 13:49
oh dames jullie willen niet weten wat mij is overkomen......................................... ........ik ben keihard gevallen van de trap.....................met mijn 1 jarige dochter:huil: :huil: :huil: .nou zijn allebei mijn benen bont en blauw met grote schaafwonden....en het ergste is dat mijn dochtertje tegen de trapleuning viel:huil: :huil: :huil: :huil: :huil: maar alhamdoulillah er is niks ergs met haar aan de hand.:traan1:
Wat erg voor je, elhamdulillah is alles in orde!
miniemouse
11-01-2007, 13:58
oh dames soukran ....heb wel veel pijn aan mijn knieen...en mijn mannetje weet het het nog niet:hadj: dus dat word preken vanaavond
:hadj: alles goed met mijn dochtertje
:hadj: hahahahah
:hadj: ewa me3liess volgende keer uitkijken:traan1:
teletubbie
11-01-2007, 14:07
oooh, gelukkig dat het goed verlopen is.
Heb ik ook een keer gehad, ik ben met de wasmand vol kleren van de trap gevallen en belande op m'n rug.
Meskin mijn rug was knalblauw, ik kon niet normaal zitten.
Het ergste nog mijn man lachte me uit, i.p.v te komen helpen.
en ik maar janken van de pijn!
miniemouse
11-01-2007, 14:12
ewa daar ben ik ook bang voor vanavond.:moe: bij mij was het buiten he de trap van de portiek,dus op de harde grond:)
Safa_Marwa
11-01-2007, 14:13
aah wat zieligg :( nou gelukkig is er niets aan de hand hoor. Doe voortaan rustig aan!!!
ouardanijntje
11-01-2007, 14:14
oh meskiena en je dochtertje alles goed met haar,heb het ook een keer gehad.ik was bijna 8 maanden zwanger van mijn dochtertje maar gelukkig 2 treden:D :D :D
roosje86
11-01-2007, 14:17
een reden voor je man om je te troosten op zijn manier:D :D
trisinti
11-01-2007, 14:25
wat hebben we vandaag iedereen heeft ongelukjes met zijn kinderen..komt zeker door het weer
oegt_001
11-01-2007, 14:31
een reden voor je man om je te troosten op zijn manier:D :D
ahhaah
meknessia86
11-01-2007, 14:31
Elhamdolilah dat het niks ernstigs is!!!!!!!
Mijn zus is een tijdje terug ook gevallen met haar dochter in haar armen, mijn nichtje was pas een week oud! Elhamdolilah kwam mijn zus op de grond terecht en haar prinsesje veilig in de armen van mama.
Mijn zus heeft dat ook gehad, echt erg joh! Omdat ze haar dochtertje zoo beschermde is ze zelf helemaaal bont en blauw en kon ze een tijdje niet lopen. De trappen bij haar waren ook heel lang en van harde steen.
miniemouse
11-01-2007, 14:59
had ik dus ook probeerde mijn kind te beschermen resultaat bont en blauw
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.