Bekijk originele versie : tvoeoeoeoeo....kennen jullie dat lied met die nigga fat asses???
ik haat die clip!!!.....het heet iets met right thur....k durf de tv niet meer aan te zetten ben bang dat die clip komt met mn pa!!! :o.
Shahinez
13-08-2003, 19:34
hellos girlos hoeos gaatos metos mijnos schattos??Ikos hoopos datos allesos goedos metos jouos gaatos... ikos benos netos vanos werkos gekomenos ...
Ik wou je wat vragen,over welke clip heb je het dan?nou ik ben van belgiƫ dus heb geen flauw idee over welk clip je het hebt ... misschien is het een clip van Nl ofzo ... hitos meos backos willos???
Biggos sweetos kissos
Najmatje
13-08-2003, 19:34
JAH K KEN HET TFOEEEEEE MAN ECHT SKANDIE ALS JE MET JE OUDERS ZIT EN JE DOET DE TV AAN WOJOOOOOW :o :schrik2: :kwaad:
loeloesch
13-08-2003, 19:36
Origineel gepost door snakeswannabite
ik haat die clip!!!.....het heet iets met right thur....k durf de tv niet meer aan te zetten ben bang dat die clip komt met mn pa!!! :o
Alatief die heb ik gezien, ik stond zo :schrik2: Tfoe jeh schandalige clip, zeker erg als je pa erbij zit!!!!!!!! Hij gooit die tv de raam uit!!! :giechel:
al_hamka
13-08-2003, 19:40
Jhaaaaaa wollah hij is echt erg :schok:
Ouffff :jammer:
ikke ken hem nie
weleke bedoel je??
jaah ik ken hem ook niet hahhahaha
zal hem binnekort wel zien op tv
als ik ana het zappen ben
loeloesch
13-08-2003, 20:08
Origineel gepost door hayat17
jaah ik ken hem ook niet hahhahaha
zal hem binnekort wel zien op tv
als ik ana het zappen ben
Nou meid zorg dat je vader niet in de buurt is, anders mag je nooit meer in je leven tv kijken! ;)
Lady_moi
13-08-2003, 20:12
waarover hebbe jullie het? :)
hahahahahahah jaaaahh duhh dat spreekt voor zich niet mijn vader in d ebuurt oweeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen sprake van
iki doe dat lekker in mijn kamertje me tmijn tvtje
dus gev van niemand last hahahaha
Lady_moi
13-08-2003, 20:15
hoe heet die zanger? :)
loeloesch
13-08-2003, 20:21
Origineel gepost door Lady_moi
hoe heet die zanger? :)
euh....ik zou het niet weten......die clip is zo schokkend, dat je een tijdje blind en doof bent..... :D
wieliee is het zo erg dan ohh my godddddddddddd
ik moet die clip dan zien
hahah
loeloesch
13-08-2003, 20:25
Origineel gepost door hayat17
wieliee is het zo erg dan ohh my godddddddddddd
ik moet die clip dan zien
hahah
:hihi: HIJ Is ERG!!!!!!!
Lady_moi
13-08-2003, 20:26
beschrijf es mense ik wil details :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.